جزئیات نشت پهپاد DJI Mavic 3 باعث بهبود دوربین و زمان پرواز 46 دقیقه ای شد-TechCrunch

بر اساس اطلاعات منتشر شده از DroneDJ و جاسپر النس دیده شده توسط آستانهبه ممکن است زمان پرواز به مراتب بیشتر باشد نه تنها یک ، بلکه دو دوربین ، شامل یک مدل تله فوتو و یک دوربین با سنسور بزرگتر چهار سوم. اگر دقیق باشد ، Mavic 3 هنگام ورود به سینما و عکاسان هوایی بسیار مطلوب خواهد بود ، طبق گزارشات اواخر امسال.

جایی که Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom شما را بین سنسور بزرگتر یا زوم معادل 24-48 میلی متر انتخاب می کنند ، مدل جدید هر دو را در یک پهپاد ارائه می دهد. گفته می شود که دارای دو دوربین جداگانه است ، از جمله دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی ، 24 میلی متر f/2.8-f/11 با سنسور چهار سوم ، همراه با سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی ، 1/2 اینچ با معادل 160 میلی متر لنز تله فوتو

یک سنسور چهار سوم می تواند یک مزیت بزرگ برای تیراندازان هوایی باشد که امکان جزئیات بیشتر و به طور کلی یک ظاهر سینمایی را فراهم می کند. در حال حاضر ، عکاسی با آن فرمت به یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ و نسبتاً گران قیمت و در بسیاری از موارد به یک دوربین مجزا مانند دوربین DJI نیاز دارد زنموس خط یا BGH1 پاناسونیکبه در عین حال ، دومین دوربین تله نیز همه کاره را بیشتر می کند.

همچنین شارژ مستقیم USB-C را ارائه می دهد ، بنابراین نیازی به برداشتن باتری ندارید. همه اینها وزن را کمی افزایش می دهد ، از 907 گرم در Mavic 2 Pro به 920 گرم برای Mavic 3 Pro. علیرغم این مشکل از دوربین اضافی و سایر ویژگی های جدید ، Mavic 3 قادر خواهد بود 46 دقیقه پرواز کند ، در حالی که 31 دقیقه در Mavic 2 موجود است.

Mavic 3 ظاهراً در دو نوع Pro و Cine عرضه می شود ، در حالت دوم SSD داخلی و گزینه “1Gbps Lightspeed Data Cable” برای انتقال سریعتر ارائه می شود. همچنین نسخه جدیدی از کنترلر هوشمند مجهز به صفحه نمایش DJI را ارائه می دهد که امکان انتقال ویدئو را بیش از 15 کیلومتر دارد ، در حالی که در Mavic 2 Pro 10 کیلومتر است.

هر دو منبع می گویند Mavic 3 Pro 1600 دلار قیمت خواهد داشت که همان قیمت Mavic 2 Pro فعلی است. قیمت مدل Cine کمتر مشخص است ، اما می تواند حدود 1000 دلار بیشتر قیمت داشته باشد – اما هنوز برای چنین پهپادی با فناوری پیشرفته یک معامله نسبی است. انتظار می رود هر دو در 15 نوامبر وارد شوند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.