اپل هفته آینده دو فروشگاه خرده فروشی در هند افتتاح می کند

نزدیک به دو دهه پس از ورود اپل به هند، این سازنده آیفون آماده افتتاح اولین فروشگاه های خرده فروشی خود در بازار جنوب آسیا است.

این شرکت روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که اپل اپل BKC، فروشگاه خرده فروشی بمبئی خود را در 18 آوریل و فروشگاه خود در دهلی، Apple Saket را در 20 آوریل افتتاح خواهد کرد.

اپل گفت: «این مکان‌های خرده‌فروشی جدید، گسترش قابل‌توجهی را در هند نشان می‌دهند که راه‌های جدید عالی را برای مرور، کشف و خرید محصولات اپل با خدمات و تجربیات استثنایی برای مشتریان ارائه می‌دهد.

اپل مدت‌هاست که به دنبال گسترش در بازار هند بوده است. حتی از طریق هند دومین بازار اینترنتی بزرگ است، اکثر گوشی های هوشمندی که در این کشور به فروش می رسند کمتر از 200 دلار قیمت دارند. هند در حال حاضر سهم کمی در رتبه اول اپل دارد، اما سازنده آیفون در گذشته گفته است که در مورد چشم انداز خود در این کشور خوش بین است.

بر اساس پست های استخدامی، اپل در ماه های اخیر به شدت کارمندانی را برای فروشگاه های خود در هند استخدام کرده است. این شرکت که فروشگاه آنلاین خود را در سال 2020 در هند راه اندازی کرد، در ابتدا قصد داشت اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در سال 2021 راه اندازی کند اما پس از شیوع کووید، این برنامه ها را به تعویق انداخت.

شرکای تولید قرارداد اپل، فاکسکان و ویسترون، مونتاژ محلی آیفون و سایر ابزارهای اپل را در هند در سه ماهه اخیر افزایش داده اند. در گزارشی در سال گذشته، تحلیلگران جی پی مورگان تخمین زدند که اپل ظرفیت تولید خود را در هند افزایش خواهد داد و تا سال 2025 25 درصد از کل آیفون‌ها را تولید خواهد کرد.

موارد بیشتر برای دنبال کردن.