انقلاب بعدی مراقبت های بهداشتی هوش مصنوعی را در مرکز خود خواهد داشت – TechCrunch

همه گیری جهانی درک و حس اهمیت ما از سلامت خود و شکنندگی سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان را افزایش داده است. همه ما به این نتیجه رسیده ایم که بسیاری از فرایندهای سلامتی ما چقدر قدیمی هستند و اگر واقعاً بخواهیم ، می توانیم با سرعت برق حرکت کنیم. این امر در حال حاضر منجر به شتاب عظیمی در سرمایه گذاری و کاربرد هوش مصنوعی در اکوسیستم های بهداشتی و پزشکی می شود.

پزشکی مدرن در قرن بیستم از پیشرفت های علمی بی سابقه ای بهره مند شد و منجر به پیشرفت در هر جنبه ای از مراقبت های بهداشتی شد. در نتیجه ، امید به زندگی انسان از 31 سال در سال 1900 به 72 سال در سال 2017 افزایش یافت. امروز ، من معتقدم که ما در آستانه یک انقلاب دیگر در زمینه مراقبت های بهداشتی هستیم – انقلابی که توسط هوش مصنوعی (AI) هدایت می شود. پیشرفت های هوش مصنوعی عصر پزشکی مدرن را در حقیقت آغاز خواهد کرد.

در دهه های آینده ، می توان انتظار داشت که تشخیص پزشکی از طریق ابزار هوش مصنوعی که تجزیه و تحلیل گزینه ها را به یک دستیار هوش مصنوعی که درمان را توصیه می کند ، فراهم کند.

دیجیتالی کردن هوش مصنوعی قدرتمند را قادر می سازد

بخش مراقبت های بهداشتی شاهد دیجیتالی شدن گسترده همه چیز از پرونده بیماران و داده های رادیولوژی گرفته تا محاسبه های پوشیدنی و مولتیومیک است. با این کار مراقبت های بهداشتی به عنوان یک صنعت داده محور تعریف می شود و در صورت وقوع چنین اتفاقی ، از قدرت هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد-توانایی آن برای بهبود مستمر با داده های بیشتر.

وقتی داده های کافی وجود داشته باشد ، هوش مصنوعی می تواند با جذب و بررسی میلیاردها مورد و نتایج ، تشخیص و درمان بسیار دقیق تری نسبت به پزشکان انسانی انجام دهد. هوش مصنوعی می تواند داده های همه افراد را برای شخصی سازی درمان مطابق با آن در نظر بگیرد یا با تعداد زیادی از داروهای جدید ، درمان ها و مطالعات جدید همراه باشد. انجام همه اینها به خوبی خارج از توانایی های انسانی است.

تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی

من پیش بینی می کنم که هوش مصنوعی تشخیصی از 20 پزشک دیگر در 20 سال آینده پیشی بگیرد. مطالعات نشان داده است که هوش مصنوعی آموزش داده های قابل ملاحظه می تواند از پزشکان در زمینه های مختلف تشخیص پزشکی در مورد تومورهای مغزی ، بیماری های چشمی ، سرطان سینه ، سرطان پوست و سرطان ریه بهتر عمل کند. آزمایشات بیشتری مورد نیاز است ، اما با استفاده از این فناوری ها و جمع آوری داده های بیشتر ، هوش مصنوعی از پزشکان پیشی می گیرد.

ما سرانجام شاهد هوش مصنوعی تشخیصی برای پزشکان عمومی ، یک بیماری در یک زمان ، خواهیم بود تا به تدریج همه تشخیص ها را پوشش دهیم. با گذشت زمان ، هوش مصنوعی ممکن است به عنوان پزشک عمومی یا پزشک خانوادگی شما عمل کند.