با استفاده از تاکتیک های عملی در SMX بر چالش های بازاریابی جستجوی امروز غلبه کنید

تمایز بین زنده ماندن و بازاریابان جستجوی پر رونق این توانایی است از آخرین تاکتیک ها و روندهای SEO و PPC مطلع باشیدبه تنها با ملاقات مستقیم این تغییرات می توانید ادامه دهید موفقیت بازاریابی در جستجوی قدرتمندبه

مراجعه كردن SMX Next، آنلاین 9 تا 10 نوامبر ، تا بتوانید تاکتیک ها و بینش های قابل اجرا و قابل اعتماد را بیاموزید بلافاصله به کمپین های خود اعمال کنید تا نتایج قابل اندازه گیری را به دست آورید… همه در حالی که چشم به راه آینده هستید تا تغییرات بزرگ بعدی شما را شگفت زده نکند.

به همراه کارشناسان Search Engine Land و تیمی از سخنرانان پیشرو در زمینه بازاریابی جستجو ، این کار را خواهید کرد تغییرات اخیر را بررسی کنید در SEO ، PPC و موارد دیگر…

موارد جدید و موارد بعدی در SEO:

  • SEO پایتون: راهنمای خودکارسازی فرآیندهای SEO شما
  • چگونه می توان ویتال های اصلی وب خود را ممیزی کرد
  • توسعه یک رویکرد محتوای کامل قیف با طرز فکر مشتری محور
  • چگونه می توان از سقوط رتبه ها و به روز رسانی الگوریتم ها بازیابی کرد

موارد جدید و موارد بعدی در PPC:

  • توسعه استراتژی RSA در پایان کار ETA ها
  • چگونه می توان اتوماسیون را بدون قربانی کردن نتایج پذیرفت
  • مطابقت عبارت به روز شده: آنچه باید در آینده بدانید
  • برنامه ریزی رسانه های پولی در دنیای نامشخص

… و این فقط یک مزه است. برنامه کامل هفته آینده به صورت زنده پخش می شود.

حضور در SMX Next یک برد-برد (و سپس برخی) است:

  • 100٪ ابزار مجازی نه وقت بیرون از دفتر ، نه بلیط هواپیما ، نه اتاق هتل.
  • در صورت تقاضا یعنی می توانید وقتی متناسب با برنامه شماست شرکت کنید – شب یا روز.
  • کسب گواهی پایان کار به تعهد خود را به نمایش بگذارید به ادامه آموزش
  • با 160 دلار تخفیف در آخرین نرخ شانس با تخفیف های Super Early Birdبه

به علاوه ، شما این فرصت را خواهید داشت به سوالات خاص خود پاسخ دهید زنده در طول پرسش و پاسخ اضافه کار بلافاصله پس از هر جلسه.

منتظر چی هستی؟ فقط با 199 دلار مجوز All Access خود را رزرو کنید -یا با یک بسته دو روزه همراه باشید کارگاه فقط با 299 دلار! این اختصاصی نرخ های Super Early Bird شنبه آینده ، 2 اکتبر به پایان می رسد. منتظر نباشید ، همین حالا رزرو کنید!


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

لورن دانووان از سال 2006 در بازاریابی آنلاین فعالیت می کند و متخصص در بازاریابی رویداد ، مدیریت محتوا ، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی ، مدیریت جامعه و شهرت و روزنامه نگاری در زمان واقعی است. او در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی در رسانه های درب سوم فعالیت می کند – تهیه کننده سری Search Marketing Expo و MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech.