ارزش Databricks با سری H 1.6B $ – TechCrunch به 38 میلیارد دلار می رسد

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 31 آگوست 2021. امروز دستگاه TechCrunch مشغول پوشش اولین روز رویداد Y Combinator’s Demo Day بود ، بنابراین انتظار داشته باشید پس از این که صندوق ورودی شما وارد شد ، همه نوع پوشش را در سایت مشاهده کنید. ما در نسخه فردا خلاصه ای از آن را برای شما به ارمغان می آوریم ، هرچند اولین طعم را در زیر مشاهده کرده اید.

در اخبار Disrupt ، TechCrunch یک سرمایه گذار هوش مصنوعی و یک نویسنده علمی تخیلی را گرد هم می آورد و برای استارتاپ هایی که در حال حاضر سرمایه خارجی خود را جمع آوری می کنند ، تعداد زیادی در اختیار دارد. – الکس

TechCrunch Top 3

  • ارزش Databricks اکنون 38 میلیارد دلار است: Data and AI unicorn Databricks رویداد تأمین مالی قبلی خود را امروز تأیید کرد و 1.6 میلیارد دلار با ارزش 38 میلیارد دلار جمع آوری کرد. TechCrunch با مدیرعامل شرکت در مورد این پول صحبت کرد و ما کمی بیشتر در مورد نتایج درآمد آن صحبت کردیم. این بازار در مراحل آخر شلوغ بوده است، اما این دور Databricks حتی با استانداردهای سرمایه گذاری امروز بزرگ است.
  • استارتاپ های آفریقایی بیشتر از همیشه در دسته YC: همانطور که می نویسیم ، روز نسخه نمایشی ادامه دارد ، بنابراین بیشتر پوشش های روز اول ما خیلی دیر به پایان می رسد. اما ما نگاهی به استارتاپ های آفریقایی در گروه تابستانی انداختیم ، و بیشتر از همیشه وجود دارد. داده شده بازار استارتاپ های آفریقایی امسال چقدر فعال است، تعجب نمی کنیم
  • Apna می تواند تک شاخ بعدی هند باشد: با تمرکز بر بالا بردن مهارت مصرف کنندگان هندی ، اگر یک دور تحت رهبری ببر جهانی به ثمر برسد ، آپنا می تواند به یک اسب شاخدار تبدیل شود. TechCrunch گزارش می دهد که ارزش این دور 100 میلیون دلار با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار است. Edtech در هند یکی از مهمترین روایت های استارتاپی در سال های اخیر است.

استارتاپ ها/VC

از آنجا که این آخرین روز ماه اوت است ، ما تصور می کنیم که آرامش تابستانی در بودجه رویدادها آمده و رفته است. صادقانه بگوییم که ما واقعاً متوجه افت حجم نشده ایم ، اما به هر حال ، انتظار داریم در هفته های آینده همه چیز حتی دیوانه کننده تر شود. در اینجا نمونه ای از دورهایی است که امروز به آنها پرداختیم:

  • 200 میلیون دلار دیگر برای جمع آوری تجار آمازون: فراتر از شرکت های فناوری هند ، گرایش دیگری که امسال سرمایه بی نهایت جمع آوری کرده است ، استارتاپ هایی هستند که سرمایه خود را برای خرید تجار کوچکتر تجارت الکترونیکی ، اغلب با تمرکز بر فروشندگان در آمازون ، افزایش می دهند. Heroes جدیدترین سرمایه ای است که برای این مفهوم جمع آوری شده است و استارتاپ مستقر در بریتانیا در یک حرکت چند صد میلیون به حساب خود اضافه کرده است.
  • ووپ ، پلوتون ساعتهای اپل ، 200 میلیون دلار افزایش می دهد: اگر از کاربران پوشیدنی مناسب تناسب اندام هستید ، ممکن است با ووپ آشنا باشید. مچ بند این شرکت با تمرکز بر ورزشکاران به ووپ کمک کرده است تا بیش از 400 میلیون دلار جمع آوری کند و در حال حاضر ارزش این شرکت را 3.6 میلیارد دلار اعلام کرده است. این تعداد زیادی دوک برای پوشیدن تناسب اندام است. اما از آنجا که Whoop هزینه نرم افزاری را در سخت افزار خود دارد – از این رو قیاس ما با Peloton – این یک شرکت سخت افزاری دیگر نیست.
  • قهوه مصنوعی در راه است: Maricel Saenz ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Compound Foods ، می خواهد بدون دانه های قهوه ایجاد و به فروش برساند. چرا؟ خوب ، تغییرات آب و هوایی رشد دانه های قهوه را سخت تر می کند ، و این فرآیند برای محیط زیست دشوار است. پس چرا فقط جاوا صبحگاهی خود را سنتز نکنید؟ من مایلم این را امتحان کنم ، با این احتیاط که قهوه خوشمزه است ، بنابراین برای تغییر روال عادی کمی قانع کننده به نظر می رسد.
  • برزو می خواهد تقاضا را به بازارهای بیشتری وارد کند: خدمات تحویل Dostavista در Borzo تغییر نام می دهد و تجارت چند کشور خود را تحت یک مارک واحد قرار می دهد. این استارتاپ ، بر اساس TechCrunch ، در سال 2012 تاسیس شد و 2 میلیون مشتری مشتری دارد.
  • شرکت سابق TechCrunch Disrupt Startup Alley Quip 100 میلیون دلار افزایش می دهد: Quip بیشتر به عنوان یک شرکت مسواک شناخته می شود ، اما سال گذشته به سوددهی رسید ، خط تولید خود را گسترش داد و 9 سرمایه در سرمایه جدید به دست آورد. امروزه این شرکت تعدادی از محصولات تمیز کننده دهان و دندان های نامرئی را ارائه می دهد.
  • برای پایان دادن به پوشش راه اندازی امروز ما ، Peak 75 میلیون دلار برای کمک به شرکت های غیرفناوری در ساخت برنامه های هوش مصنوعی جمع آوری کرده استبه پیک مستقر در منچستر ، انگلستان می خواهد به شرکت هایی که فاقد استعداد داخلی هوش مصنوعی هستند ، کمک کند تا تکنیک نرم افزار را در مشاغل خود به کار گیرند. SoftBank Vision Fund 2 منجر به آخرین سرمایه گذاری شد که این شرکت قصد دارد از آن برای افزایش کارکنان خود و ایجاد بازارهای جدید استفاده کند.

6 نکته برای ایجاد زنجیره تامین جهانی استارتاپ ها

مانع ورود راه اندازی استارت آپ های سخت افزاری کاهش یافته است. اگر بتوانید یک کمپین تأمین سرمایه جمعی موفق را آغاز کنید ، احتمالاً به اندازه کافی زرنگ هستید تا کارخانه ای را در خارج از کشور پیدا کنید که بتواند ویجت های شما را با توجه به مشخصات خود بسازد.

اما زنجیره های تامین جهانی شکننده است: هیچ کس انتظار نداشت که یک کشتی کانتینری خارج از مسیر بتواند کانال سوئز را به مدت شش روز مسدود کند. به دلیل همه گیری ، واردکنندگان تقریباً 18000 دلار برای حمل و نقل ظروف از چین هزینه می کنند که سال قبل 3300 دلار هزینه داشت.

جف مورین ، مدیرعامل Liteboxer ، پس از گذراندن دوران حرفه ای خود در راه اندازی زنجیره های تامین در سه قاره ، راهنمای Extra Crunch را برای بنیان گذاران سخت افزار نوشت.

مورین می گوید: “اگر در مورد چالش ها چشمی روشن دارید و کمی دقت و پیش بینی را در این روند به کار می برید ، نتیجه نهایی دشوار است.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • TikTok می خواهد به اینفلوئنسرها و مارک های تجاری کمک کند: این برداشتی از داستان امروز ما است که “API جدید Creator Marketplace TikTok به شرکت های بازاریابی تأثیرگذار اجازه می دهد تا از داده های شخص اول استفاده کنند”. با توجه به مطالبی که در مورد اینفلوئنسرهای گشت نوردی خوانده ایم ، این مفهوم منطقی است. و TikTok از سازندگان برجسته خود می خواهد که پول زیادی در پلتفرم خود بدست آورند تا در کنار هم بمانند. انتظار می رود به موقع شاهد موارد بیشتری از سایر پلتفرم ها باشیم.
  • ویندوز 11 در 5 اکتبر راه اندازی می شود: من به عنوان یک طرفدار ویندوز (و طرفدار macOS) ، تا حدودی مشتاق هستم که آخرین نسخه ویندوز را امتحان کنم ، اگرچه نگران هستم که CPU من به اندازه کافی جدید باشد. صرف نظر از این ، کد جدید در اوایل اکتبر کاهش می یابد ، بنابراین انتظار تقریبا به پایان رسیده است.
  • اکنون می توانید با سلیقه موسیقی خود دوستان خود را در Spotify ترول کنید: موسیقی عاشقانه؟ دوستانی دارید که عاشق موسیقی هستند؟ و آیا از موسیقی متفاوتی نسبت به دوستان خود لذت می برید؟ خبر خوب! اکنون می توانید لیست پخش ترکیبی را با تیم خود ایجاد کنید ، به طوری که با یک لیست پخش که دقیقاً به هیچ کس خوش نمی آید ، پایان دهید.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch Disrupt در کمتر از یک ماه آینده است و ما خوشحال هستیم که از طریق نظرسنجی کارشناسان یک بلیط رایگان به شما هدیه می دهیم. برنامه Disrupt را بررسی کنید و برای اطلاع از جزئیات هدیه به ادامه مطلب بروید:

  • آیا قبلاً توصیه ای ارائه کرده اید؟ این عالی است – ما همه ارسال های نظرسنجی قبلی را به عنوان ورودی بلیط Disrupt می شماریم.
  • ما همچنین 100 ارسال نظرسنجی بعدی را در هدیه وارد می کنیم.
  • آیا می خواهید 10 توصیه برای افزایش شانس خود برای برنده شدن ارسال کنید؟ ما عاشق اشتیاق هستیم ، اما از شما می خواهیم که فقط یک توصیه برای هر بازاریابی که با آن کار کرده اید ارائه دهید.
  • نمی دانید در توصیه خود چه چیزی بگویید؟ با ویژگی های آنها شروع کنید ، برای کمک به شرکت شما چه کردند ، چگونه کار آنها بر تجارت شما تأثیر گذاشت و از آنجا بروید!
  • ما به صورت دستی همه ورودی ها را مرور می کنیم ، بنابراین لطفاً یک پاسخ را چندین بار کپی و جایگذاری نکنید.
  • در مورد هدیه سوالی دارید؟ برای ما ایمیل بفرستید [email protected].