نان تست و Freshworks S-1 ، راهنمایی های اولیه ، درس های انعطاف پذیر بودجه-TechCrunch

تحول دیجیتالی که در حال حاضر جامعه را فرا گرفته است به احتمال زیاد به رستوران محلی مورد علاقه شما رسیده است.

از سال 2013 ، نان تست مستقر در بوستون به کافه ها و غذاخوری ها یک بستر نرم افزاری ارائه کرده است که به آنها امکان می دهد سفارشات ، پرداخت ها و تحویل ها را مدیریت کنند.

در سال گذشته ، مشتریان آن بیش از 38 میلیارد دلار حجم پرداخت ناخالص را پردازش کرده اند ، بنابراین الکس ویلهلم S-1 شرکت را برای The Exchange با علاقه زیادی تجزیه و تحلیل کرد.

او می نویسد: “آخرین نان تست هنگام آخرین جمع آوری ، بر اساس داده های Crunchbase ، کمتر از 5 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.” “و مردم می گویند که ارزش آن برای اولین بار 20 میلیارد دلار است. آیا این عدد با عدد برابر است؟ “


مقالات کامل Extra Crunch فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید ECFriday برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله.


Airbnb ، DoorDash و Coinbase هر کدام در روزهای نمایشی Y Combinator Demo گذشته معرفی شدند. تا زمان نگارش این مقاله ، آنها مجموعاً 10 هزار نفر را استخدام می کنند.

امروز و فردا ، خبرنگاران TechCrunch در روز نمایشی YC در تابستان 20201 YC را پوشش خواهند داد. علاوه بر نوشتن زمینه های بنیانگذار ، آنها همچنین موارد مورد علاقه خود را رتبه بندی می کنند.

حتی از راه دور ، من می توانم احساس هیجان قابل لمس را از تیم ما احساس کنم – هر چیزی در روز نمایشی YC ممکن است اتفاق بیفتد ، بنابراین برای پیگیری عمل ، در Extra Crunch ثبت نام کنید.

بسیار متشکرم که خواندید ؛ امیدوارم هفته ای عالی داشته باشید.

والتر تامپسون
سردبیر ارشد ، TechCrunch
yourprotagonist

چگونه آمازون EC2 از یک مفهوم به عنصر اساسی محاسبات ابری تبدیل شد

اعتبار تصویر: ران میلر/TechCrunch

در آگوست 2006 ، AWS رایانه مجازی مبتنی بر ابر EC2 خود را فعال کرد ، نقطه عطفی در توسعه غول زیرساخت ابر.

ران میلر ، خبرنگار شرکت می نویسد: “شما واقعاً نمی توانید در مورد آنچه آمازون قادر به انجام آن بود ، اغراق کنید.

در 15 سال پس از آن ، EC2 به مشتریان با هر اندازه ای امکان آزمایش و اجرای برنامه های خود را بر روی ماشین های مجازی AWS داده است.

ران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییر اساسی فناوری که “به رشد نسل جدیدی از استارتاپ ها کمک می کند” ، با دیو براون ، معاون EC2 ، که تیم آمازون EC2 Frontend را ساخت و رهبری کرد ، مصاحبه کرد.

3 راه برای تبدیل شدن به یک مدیر بهتر در عصر کار از خانه

تصویری از صحبت یک مدیر از طریق ویدئو کنفرانس با تیمش.

اعتبار تصویر: یاسمین مردان (در پنجره جدیدی باز می شود)/ گتی ایماژ

اکثر مدیران موافقند که OKR شفافیت و پاسخگویی را تقویت می کند ، اما اداره تیم هنگامی که کارگران از میزهای آشپزخانه خود در جلسات دستی شرکت می کنند ، چالش های متفاوتی دارد.

Jeremy Epstein ، CMO مدیر عامل Gtmhub توصیه می کند که به جای بحث در مورد معیارهای کلیدی قبل از جلسات هیئت مدیره یا بررسی عملکرد ، آنها را بخشی از فرهنگ روزمره کنید.

“با ایجاد شفافیت معتبر در محل کار با استفاده از اعداد به عنوان یک زبان جهانی و ایجاد معنی در پشت کار تیم خود ، تیم خود را تقویت کنید.”

پیش نمایش: 7 راه برای ایجاد روابط با VC ها

یک فرد با آهن ربا مردم را به سمت خود جذب می کند.

اعتبار تصویر: گتی ایماژ زیر نظر آندری یالانسکی (در پنجره جدیدی باز می شود) مجوز

بسیاری از بنیانگذاران قبل از اینکه راحت با یک سرمایه گذار بالقوه روبرو شوند ، باید بر برخی موانع احساسی غلبه کنند.

برای کاهش این فشار ، بنیانگذار Unicorn Capital ، ایوان فیشر ، به کارآفرینان توصیه می کند که قبل از درخواست چک ، از جلسات پیش از شروع برای ایجاد و تقویت روابط استفاده کنند:

این “ما در واقع به دنبال پول نیستیم.” ما فقط می خواهیم در حال حاضر با هم دوست باشیم که شما را در معرض رادار سرمایه گذاران قرار می دهد تا وقتی وقت آن است که دور بعدی خود را بالا ببرید ، به احتمال زیاد آنها به تلفن پاسخ دهند زیرا آنها واقعاً می دانند شما کی هستید. “

تمرینات پیش از موعد برای درمان ناراحتی ها مفید است: این گفتگوها به بنیانگذاران کمک می کند تا درک بهتری از نحوه تفکر VC ها داشته باشند و گاهی اوقات منجر به نتایج ناگهانی می شوند.

فیشر می گوید: “سرمایه گذاران بنا به ضرورت فرصت طلب هستند” ، بنابراین اگر آنها دوست دارند روند کسب و کار شما کاهش یابد ، هرگز نمی دانید – FOMO ممکن است شروع به ضربه زدن شدید کند. “

درسهایی از COVID: بودجه انعطاف پذیر برای وام دهندگان جایگزین ضروری است

قاب شش ضلعی انعطاف پذیر با رنگ شش ضلعی در زمینه سفید.

اعتبار تصویر: MirageC (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

Deeba Goyal و Archita Bhandari از FischerJordan تأثیر این بیماری همه گیر را بر وام دهندگان جایگزین ، به ویژه آنچه که برای زنده ماندن از بحران باید انجام دهند ، بررسی می کنند ، و نگاهی به وام دهندگان کوچکتر از جمله Creditibly ، Kabbage ، Kapitus و BlueVine دارند.

آنها می نویسند: “تنها کسانی که توانستند از طریق پیچیدگی های منابع سرمایه موجود راهی پیدا کنند ، توانستند عملکرد خود را حفظ کنند ، و بقیه به هلاکت یا یافتن راههای تامین مالی جدید واگذار شدند.”

داخل تشکیل پرونده IPO در Freshworks

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم در گزارش صبح امروز الکس ویلهلم گزارش می دهد که پرونده S-1 شرکت نرم افزاری مشارکت با مشتریان Freshworks شرکتی را نشان می دهد که با افزایش سریع درآمد مواجه است ، “نشانه ای عالی برای سلامت تجارت آن”.

“اکثر شرکت ها با افزایش مقیاس میزان رشد خود را کاهش می دهند ، زیرا مخرج های بزرگتر رشد را از نظر درصد مشکل تر می کند.”

با مطالعه پرونده SEC شرکت ، او دریافت که “Freshworks شرکتی نیست که در آن ما مجبوریم آن را به میزان زیادی سست کنیم ، همانطور که ممکن است با تعدیل EBITDA. این برنامه برای معیارهای Big Kid در دسترس عموم قرار می گیرد. “