آمازون مجوز سریال ها و فیلم های اصلی را به شرکت های رسانه ای دیگر می دهد

آمازون روز دوشنبه راه اندازی واحد جدید خود Amazon MGM Studios Distribution را اعلام کرد که به شرکت اجازه می دهد مجوز Amazon Originals و سایر عناوین را به شرکت های رسانه شخص ثالث، که می تواند شامل خدمات پخش (رایگان، با پشتیبانی از تبلیغات یا اشتراک) و تلویزیون کابلی باشد، بدهد. .

برای اولین بار عناوینی مانند «خانم مایزل شگفت‌انگیز»، «فیلم بعدی بورات»، «آمریکا می‌آیند»، «جالوت»، «شکارچیان»، «میله مناقصه»، «جنگ فردا»، « Voyeurs” و “Without Remorse”، در میان دیگران، پس از اجرای اولیه آنها در Prime Video به سایر رسانه ها فروخته خواهند شد.

در حالی که این شرکت قبلا نمایش هایی را توزیع کرده است، این سرمایه گذاری جدید در مقیاس بسیار بزرگتر خواهد بود. به‌علاوه، آمازون اورجینال‌ها عمدتاً انحصاری پرایم ویدیو هستند و آن را برای شرکت‌هایی که به دنبال عناوین محبوب بر روی پلتفرم‌های خود هستند، فروش جذابی می‌سازد.

برادران وارنر دیسکاوری در ماه ژانویه زمانی که قراردادهایی با Roku و Tubi برای مجوز 2000 ساعت محتوا منعقد کرد، اقدام مشابهی انجام داد و عناوینی مانند “Westworld”، “The Bachelor” و “Cake Boss” را به جریان رایگان با پشتیبانی از تبلیغات (FAST) آورد. خدمات.

راه اندازی آمازون MGM Studios Distribution همچنین به این شرکت اجازه می دهد تا فروش فرنچایزهای متعلق به MGM، James Bond، Rocky و Creed، و همچنین “The Handmaid’s Tale”، “Fargo” و “Vikings” را انجام دهد. سال گذشته، آمازون MGM را به مبلغ 8.5 میلیارد دلار خریداری کرد و به این شرکت امکان دسترسی به بیش از 4000 فیلم و 17000 سریال تلویزیونی را داد.

جن سالک، رئیس استودیو آمازون در بیانیه ای گفت: «راه اندازی آمازون ام جی ام استودیو توزیع تعهد ما را برای ارائه بهترین محتوا به مخاطبان در سراسر جهان تقویت می کند. با ادغام MGM، ما می‌خواستیم از تیم موجود برای گسترش کسب‌وکارمان به روش‌هایی استفاده کنیم که به نفع مشتریان ما در سراسر جهان باشد.

در اواخر این ماه، خریداران با آمازون MGM Studios Distribution در LA Screenings، یک بازار بین المللی تلویزیون، معرفی خواهند شد.

به گفته کریس اوتینگر، مدیر توزیع استودیو آمازون MGM، این واحد بسته‌های انعطاف‌پذیری را ارائه می‌کند، طبق گزارش Deadline، بنابراین فروشندگان می‌توانند بسته‌های محتوای همراه را ایجاد کنند که برای آنها کار می‌کند. این استراتژی احتمالاً به شرکت اجازه می دهد تا از رقبا متمایز شود.

این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که آمازون اعلام کرد که قصد دارد صدها عنوان آمازون اورجینال – از جمله “ریچر”، “فهرست پایانه” و “جالوت” را به سرویس پخش رایگان خود با پشتیبانی تبلیغاتی Amazon Freevee بیاورد.

آمازون همچنین کانال های Fire TV جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد به کانال های FAST بیشتری مانند NHL، Tastemade Travel، TMZ و غیره دسترسی داشته باشند.