مسترکارت، پی پال و رابینهود عمیق‌تر به ارزهای رمزنگاری‌شده فرو می‌روند که صنعت «وعده» را نشان می‌دهد

برای TradFi، کریپتو در یک «دوره انتقالی» است و نیاز به رمپ بیشتری دارد

همانطور که بازار کریپتو در مسیر رکود قرار می گیرد، پول ورودی و کاربران بیشتری می توانند به آن کمک کنند تا از طوفان عبور کند.

اما در حال حاضر، گاهی اوقات برای افراد غیرمجاز ورود به رمزنگاری چالش برانگیز است. درک هزینه های بنزین و کیف پول ها شهودی نیست، و پیچیدگی درک شده که در حال حاضر فضا را احاطه کرده است نیز کمکی نمی کند. وب 3 برای کمک به پذیرش کاربر و جریان ورودی سرمایه در نتیجه، به رمپ های درون و برون نرم تری نیاز دارد تا خرید و تعامل با بلاک چین ها را آسان تر کند.

ارائه‌دهندگان مورد اعتماد با مخاطبان اصلی موجود شرط می‌بندند که می‌توانند به پر کردن این شکاف کمک کنند.

در هفته‌های اخیر، تعدادی از موسسات مالی اصلی با نام تجاری، محصولات و خدمات ارز دیجیتال جدیدی را در تلاش برای دسترسی بیشتر به فضا ارائه کرده‌اند. در پایان ماه آوریل، Mastercard، PayPal و Robinhood همگی به طور مستقل در مورد اقداماتی که برای انجام این کار در Consensus 2023 انجام می‌دهند و چگونگی پیشبرد حرکت خود به سمت اکوسیستم رمزنگاری صحبت کردند.

خوزه فرناندز داپونته، معاون و مدیر ارشد بخش بلاک چین، ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال در پی پال، به TechCrunch گفت: با وجود بازار، ما همچنان در اوج پذیرش جریان اصلی هستیم. پونته گفت: «ما وارد این فناوری شدیم زیرا معتقدیم که به ایده یک محیط خدمات مالی سریعتر و فراگیرتر کمک می کند.

به گفته راج داموداران، EVP بلاک چین و ارزهای دیجیتال در Mastercard، اکوسیستم کریپتو در یک «دوره گذار» است. او گفت که صنعت در حال کشف این فناوری و چیزهای دیگری است که می توان از آن استخراج کرد و “انرژی زیادی برای کشف موارد استفاده بعدی می رود.”

افرادی که تازه وارد کریپتو شده اند، احتمالا تمایل بیشتری به استفاده از پلتفرمی دارند که از قبل می شناسند و به آن اعتماد دارند تا محصولات و خدمات وب 3 را خریداری کنند. نام‌های مالی خانگی که درهای خود را به روی اکوسیستم باز می‌کنند، می‌توانند ثابت کنند که کاتالیزوری هستند که رمزارزها را از جایگاه به چیزی بیشتر سوق می‌دهند.

در 28 آوریل، Mastercard «Crypto Credential» را راه‌اندازی کرد، مجموعه‌ای از استانداردها و زیرساخت‌ها که هدف آن کمک به تأیید تعامل بین مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها با استفاده از شبکه‌های بلاک چین است.

Dhamodharan گفت: “ما در مورد فناوری اساسی و وعده ای که این فناوری ارائه می دهد هیجان زده هستیم.” ما فکر می‌کنیم که بلاک‌چین‌های عمومی می‌توانند ابزاری برای ذخیره و جابجایی ارزش در طول زمان باشند… و شما باید نشان دهید که می‌توانید این کار را به روشی مطابق مقررات انجام دهید.»