آخرین تماس برای ثبت نام در فیلمبرداری امروز TechCrunch Live با Persona و Index Ventures

مدیریت هویت قبلاً به معنای اطمینان از داشتن گواهینامه رانندگی هنگام خروج از خانه بود، اما این روزها این کار چندان آسان نیست: هویت اساساً نحوه تعامل ما با دنیای دیجیتال را تشکیل می‌دهد و خدمات هویت می‌توانند اشکال مختلفی (و سوء استفاده‌ها) داشته باشند. اکنون همه چیز جالب‌تر می‌شود: پیشرفت‌های بزرگی که در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی می‌بینیم، سؤالات و چالش‌های بزرگی را در مورد اینکه چگونه ثابت کنیم همان کسی هستیم که می‌گوییم هستیم و گرفتن بازیگران بدی که از موقعیت‌های آسیب‌پذیر سوءاستفاده می‌کنند، ایجاد می‌کنند.

در قسمت امروز TechCrunch Live – 10 مه، ساعت 12 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام – در مورد این موضوع و موارد دیگر با ریک سانگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Persona، یکی از استارتاپ‌های بزرگ تک شاخ که از این تکامل بهره برده است، صحبت خواهیم کرد. و مارک گلدبرگ از Index Ventures، سرمایه‌گذار ستاره‌ای که روی Persona شرط‌بندی اولیه کرد و در مورد چگونگی تکامل بازی تأیید از دیدگاه بازار و سرمایه‌گذاری فکر می‌کرد.

اگر در یک استارت‌آپ مرتبط کار می‌کنید، یا به این فضا علاقه‌مند هستید، یا به سادگی می‌پرسید که در حال حاضر جمع‌آوری پول به‌عنوان یک استارت‌آپ B2B چگونه است، به ما بپیوندید! شرکت در آن رایگان است.

همانطور که سانگ می بیند، بیشتر کسب و کارهای دیجیتال در مورد مدیریت شناسه متخصص نیستند و نمی خواهند هم باشند. قطعات متحرک زیادی وجود دارد که نمی‌توان آن را یک شایستگی اصلی حتی در بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای فناوری روی کره زمین دانست. و اغلب ارسال فرآیند تأیید به شخص ثالثی که به کار اختصاص داده شده است، بدون توجه به مسیر ترجیحی است.

سونگ درباره وظیفه تأیید می‌گوید: «بیشتر آنها می‌گویند: «این را از دست من بردارید». “آنها نیاز دارند و ترجیح می دهند که شخص دیگری آن را مدیریت کند.”

این در را برای مشاغلی مانند Persona باز می کند تا بتوانند آن کار را انجام دهند. با شروع با یک API برای تأیید هویت، اخیراً به یک پلتفرم گسترده‌تر گسترش یافته است که نه تنها این، بلکه انواع دیگری از راه‌حل‌های تأیید و مدیریت هویت را نیز پوشش می‌دهد، مانند ابزارهایی برای مشتریانش تا داده‌های حساس را به عنوان بخشی از آنها مدیریت کنند. جریان خدمات گسترده تر، برای اجرای تشخیص تقلب یا ارزیابی ریسک، و موارد دیگر.

این خط سیر بزرگتر – و مشتریان عمده ای که Persona با آنها امضا کرده است، که شامل برخی از بزرگ ترین نام ها در خرده فروشی و سایر خدمات مصرف کننده می شود – کمک کرد تا شرکت در آخرین دور سرمایه گذاری خود به ارزش 1.5 میلیارد دلاری برسد.

این به سال 2021 برمی گردد، قبل از اینکه تجارت مالی فناوری دچار مشکل شود. اما بحثی وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت‌هایی مانند Persona ممکن است نسبت به سایرین انعطاف‌پذیرتر باشند: هویت و فعالیت‌های مخرب پیرامون هویت همچنان موضوعات اصلی در فناوری هستند و هنوز چیزهای زیادی برای بازی کردن در این بازار وجود دارد.

TechCrunch Live رایگان است. امروز ساعت 12:00 به صورت مجازی به ما بپیوندید و سوالات خود را مستقیماً در چت اضافه کنید! اینجا ثبت نام کنید. استارت آپ دارید؟ ما دوست داریم که شما در Pitch Practice شرکت کنید، جایی که دو دقیقه فرصت دارید تا مهمانان برنامه را دعوت کنید و چهار دقیقه بازخورد دریافت کنید. این سرگرم کننده و مفید است.