ایجاد اعتماد مصرف کننده برای بازاریابان بسیار مهم است. اما چگونه این اعتماد در آینده بدون کوکی ایجاد می شود؟
این وبینار به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه برندها میتوانند از انتخاب، کنترل، و شفافیت برای ایجاد تجربیات شخصیشده و مبتنی بر مجوز استفاده کنند که خطر انطباق را به حداقل میرساند و ROI بازاریابی را بدون تکیه بر کوکیهای شخص ثالث هدایت میکند.
با ثبت نام و شرکت در “موضوعات اعتماد: ایجاد اعتماد مصرف کننده در دنیای بدون کوکی” بیشتر بیاموزید. ارائه شده توسط OneTrust.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو