با Aerospace Corporation، AMD، Torc و موارد دیگر در Disrupt آشنا شوید

TechCrunch Disrupt، یک کیست واقعی در دنیای استارت‌آپ‌ها چه کسی و چه چیزی است، از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود. این مقصد عالی برای یافتن الهام، کسب دانش، ایجاد روابط جدید و کشف ابزارهای ضروری برای کمک به شما در ایجاد کسب و کارتان است.

صرفه جویی حساس به زمان: فروش دو-چهار-یک روز یادبود ما در کارت‌های منتخب امشب در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی به پایان می‌رسد. پاس خود را قبل از مهلت مقرر بخرید و یک بلیط را رایگان دریافت کنید!

شرکای هدفمند در TechCrunch Disrupt 2023

Disrupt همچنین مکان مناسبی برای استفاده از تخصص و منابع برخی از شرکت‌های پیشرو جهان استارت‌آپ است. ما مفتخریم که با آنها برای ایجاد جادویی که Disrupt است شریک هستیم. مشارکت پرشور و فعال آنها باعث ارتقاء، مشارکت و پشتیبانی حیاتی برای بنیانگذاران در مراحل اولیه می شود.

ما قبلاً اولین گروه شرکای خود را اعلام کردیم. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که این گروه جدید روی میز آورده است.

علاوه بر میزبانی دو جلسه شکست، شرکت هوافضا فینال یک راه اندازی استارت آپی را ارائه خواهد کرد که شرکت های نوآور در فناوری فضایی را به نمایش می گذارد. مطمئن شوید که پنج فینالیست را در حین اجرای زنده در Hardware Stage – تنها یکی از شش مرحله جدید نمایشگاه امسال، تماشا کنید. چه کسی برنده جایزه 25000 دلاری خواهد شد؟

مطمئن شوید که با شرکای ما که ادعای خود را در کف نمایشگاه می نویسند ملاقات کرده و از آنها استقبال کنید. داغ‌ترین استارت‌آپ‌های بلژیک را ببینید هاب.بروکسل‘ غرفه استارتاپ. کرانچ اعداد با Shay CPA، متخصص در امور مالی استارتاپ های فناوری. دنده را پایین بیاورید و نحوه انجام آن را کشف کنید گشتاور در حال تجاری سازی فناوری کامیون های خودران است. اگر دفاع از داده ها در دستور کار شما است، یک گپ با آن اضافه کنید ZenmuTech به کارت رقص Disrupt شما.

برای مصرف کافئین آماده اید؟ احیای در AMD قهوه و اسپرسو بار – به راحتی در لابی طبقه دوم در کنار فضای نمایشگاه آنها قرار دارد. اگر به دنبال چیزی آرامش بخش برای انجام دادن در پایان روز هستید، شبکه جهانی سنگاپور میزبان یک مهمانی بعد از ساعت کاری خواهد بود. با ما همراه باشید – به زودی جزئیات را اعلام خواهیم کرد!

TechCrunch Disrupt 2023 در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و شرکای ما کمک خواهند کرد تا آن را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنیم. فراموش نکن، فروش دو به یک روز یادبود ما امشب به پایان می رسد! پاس بخر توسط 11:59 بعد از ظهر PDTو دومی دریافت خواهید کرد رایگان.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.