بینگ در برخی موارد نام سایت و فاویکون ها را به نتایج جستجوی خود اضافه می کند، درست مانند کاری که گوگل ماه ها پیش روی دسکتاپ و سال گذشته در جستجوی موبایل انجام داد. اکنون وقتی به نتایج جستجوی Bing نگاه میکنید، ممکن است فاویکونهای کوچکی را در بالا سمت چپ قطعههای نتیجه جستجو ببینید، که نام سایت در بالای آن قرار دارد، برخی متوجه شدهاند و ما میتوانیم در Search Engine Land آن را تکرار کنیم.
به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از Bing است که نام سایت و فاویکون این سایت را نشان می دهد:
در اینجا بدون آن در جستجوی Bing به نظر می رسد:
بیایید آن را با ظاهر آن در جستجوی Google مقایسه کنیم:
کنترل نام سایت با گوگل گوگل توضیح داد که جستجوی گوگل از چندین روش برای شناسایی نام سایت برای نتایج جستجو در پاییز گذشته استفاده می کند. اما اگر بخواهید، میتوانید از دادههای ساختاریافته در صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به گوگل اطلاع دهید که نام سایت شما چگونه باید باشد. Google مستندات خاصی در مورد این داده های ساختار یافته نام سایت جدید در اینجا در دسترس دارد.
من نمی دانم که آیا این روش برای جستجوی Bing نیز به همین صورت عمل می کند؟
مشکلات نام سایت با گوگل گوگل با نشان دادن نام صحیح سایت در جستجوی گوگل مشکلاتی داشته است، به طوری که مدیر ارشد مدیریت Salesforce آن را “به شدت برای برند ما مضر” نامید. گوگل از آن زمان فرمی را برای شما باز کرده است تا مشکلات نام سایت شما را در جستجوی گوگل گزارش کنید:
چرا ما اهمیت می دهیم. نامهای سایت و فاویکونها میتوانند بر نرخ کلیک شما از نتایج جستجو تأثیر بگذارند. اگر بتوانید کنترل کنید که نام سایت چه می گوید و چگونه فاویکون در نتایج جستجوی Bing و Google ظاهر می شود، می تواند برای برند و ترافیک شما مفید باشد. اما اگر اطلاعات اشتباهی مانند «نیروی فروش» با یک فضای خالی را نشان دهند، میتواند برای برند مضر باشد.