ابزارهای بازپرداخت بدهی دانشجویی تابستان با توسعه سری A 6 میلیون دلاری به شکوفایی خود ادامه می دهند

موجی از فعالیت‌های اخیر پیرامون بازپرداخت بدهی‌های دانشجویی، از جمله سیاست‌های دولتی، مانند SECURE ACT 2.0 که در دسامبر توسط کنگره تصویب شد، مقرراتی را برای کارفرمایان ایجاد کرد تا پرداخت‌های وام دانشجویی را برای کسانی که بدهی دارند مطابقت دهند و در عین حال به حساب‌های بازنشستگی اضافه کنند.

در اواخر فوریه، دیوان عالی استدلال‌های مربوط به شکایتی را که در تلاش برای جلوگیری از برنامه کاهش بدهی رئیس جمهور بایدن بود، شنید. به‌روزرسانی‌های مرتبط با این موضوع که در هفته گذشته رخ داد نشان می‌دهد که دیوان عالی ممکن است علیه این برنامه تصمیم بگیرد.

با این حال، برخی از استارت‌آپ‌های فین‌تک نه تنها برای ارائه برخی از گزینه‌های امدادی قدم برداشته‌اند، بلکه راهی را به کارفرمایان ارائه می‌دهند تا بخشی از بار را از بین ببرند و در عین حال ابزاری برای استخدام و حفظ آنها نیز فراهم کنند. از جمله آنها می توان به Goodly، Highway Benefits، Candidly و Summer اشاره کرد که 6 میلیون دلار سرمایه اضافی در سری A دریافت کردند.

General Catalyst، QED، Flourish Ventures، Partnership Fund for NYC، Story Ventures، Gaingels، Calm VC و Avidbank در دور تامین مالی شرکت کردند که بودجه سری A شرکت معتبر B را به 16 میلیون دلار و کل بودجه 18 میلیون دلاری می رساند. .

ویل سیلی، تابستان، کاهش بدهی دانشجویی

ویل سیلی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سامر. اعتبار تصویر: تابستان

به گفته ویل سیلی، یکی از بنیانگذاران، به طور گسترده شناخته شده است که نزدیک به 47 میلیون وام گیرنده وام دانشجویی حدود 1.8 تریلیون دلار بدهکار هستند، و زمانی که همه گیری جهانی در سال 2020 شیوع یافت، دولت فدرال پرداخت وام های دانشجویی فدرال را متوقف کرد که اکنون سه سال به طول انجامیده است. و مدیرعامل سامر

سیلی به TechCrunch گفت: “چالش برای وام گیرندگان این است که در سال گذشته تغییرات بیشتری در سیاست وام دانشجویی و قوانین وام دانشجویی نسبت به کل دهه قبل ایجاد شده است.” «تغییرات گیج کننده و بسیار سفارشی به نوع وام شما است، که برای یک فرد معمولی ممکن است ده ها وام باشد: برخی از بانک های خصوصی، برخی از دولت فدرال و برخی دیگر به عنوان وام گیرنده توسط والدینتان به شما داده شده است. ”

اگرچه توقف پرداخت ها کمک کرده است، سیلی خاطرنشان کرد که میانگین پرداخت وام حدود 700 دلار در ماه است، و ندانستن زمان از سرگیری پرداخت ها “اعصاب خردکن” است، به این معنی که پرداخت ها احتمالاً به میلیون ها نفر در یک زمان ضربه می زند. .

سیلی، تحلیلگر سابق سیاست و دستیار سناتور الیزابت وارن، و کهنه کار دفتر حمایت مالی از مصرف کننده، تابستان را در سال 2017 با مدیر اجرایی پل جو، که با تجربه قبلی در دفتر دادستانی ایالات متحده و گروه مشاوره بوستون آمده است، آغاز کرد.

هنگامی که TechCrunch در سال 2019 گزارش 10 میلیون دلاری سری A تابستان را گزارش کرد، این شرکت واقعاً به تازگی با رویکرد خود برای کمک به وام گیرندگان برای دریافت دید کامل 360 درجه از وضعیت فعلی وام دانشجویی خود و ارائه گزینه‌هایی برای نحوه بازپرداخت آن در این دوره شروع کرده بود. کارآمدترین راه ممکن از نظر مالی

اکنون چهار سال بعد، سامر با مؤسسات مالی، کارفرمایان و سایر سازمان‌ها همکاری می‌کند تا به کارمندان کمک کند تا برای کالج برنامه‌ریزی کنند، راه‌هایی را برای کاهش بار بدهی وام‌های دانشجویی و بهینه‌سازی پس‌انداز بازنشستگی از طریق مسابقات کارفرمایان یاد بگیرند.

همچنین همکاری با شرکت هایی مانند Fidelity Investments و Intuit را تضمین کرده است و کار خود را با فدراسیون معلمان آمریکا گسترش داده است تا تابستان را در مقابل ده ها میلیون کارمند قرار دهد. سیلی گفت که تا به امروز، این شرکت بیش از یک میلیارد دلار در کل پس انداز پیش بینی شده برای وام گیرندگان در سراسر ایالات متحده ارائه کرده است.

در همین حال، بودجه جدید سامر را قادر می سازد تا محصولات و خدمات جدید و همچنین استخدام لی گراس را به عنوان مدیر ارشد درآمد ارائه دهد. گراس که از شرکت دسترسی به داده های اعتباری Array به شرکت ملحق شد، مسئول ابتکارات تابستانی در زمینه فروش، توسعه کسب و کار و رشد جریان درآمد خواهد بود.

سیلی گفت: “ما به کارمندان کمک می کنیم تا در برنامه های کمک وام فدرال و ایالتی برای کاهش بدهی ثبت نام کنند و با کارفرمایان برای پرداخت سریعتر این بدهی کار می کنیم تا کارمندان بتوانند از این نوع مزایا در شغل خود بهره مند شوند.” علاوه بر آن، قانون جدید به هر کارمندی که در حال حاضر وام های دانشجویی خود را پرداخت می کند یا در آینده به این کار ادامه می دهد، اجازه می دهد که کارفرمای آنها توانایی تطبیق این پرداخت ها را با برنامه بازنشستگی خود داشته باشد. وام گیرندگان دیگر مجبور نیستند بین پس انداز برای بازنشستگی یا پرداخت بدهی یکی را انتخاب کنند.