مزایا و نکاتی که باید رعایت کنید

آیا از صرف ساعت های بی شماری برای ایجاد لینک برای وب سایت خود خسته شده اید تا حداقل نتایج را مشاهده کنید؟ در این مقاله، نکات بدون ریسکی را در مورد برون سپاری موثر لینک سازی پیدا خواهید کرد، بنابراین می توانید آرام بنشینید، آرامش داشته باشید و شاهد صعود وب سایت خود به بالای رتبه بندی موتورهای جستجو باشید.

آیا آماده هستید که بازی سئوی خود را تکان دهید؟ خوب، بهتر است باشید زیرا Hubspot گزارش می دهد که 64٪ از شرکت های مدرن روی سئو سرمایه گذاری می کنند تا از رقبا جلوتر بمانند.

و رمز موفقیت سئو چیست؟ این لینک بیلدینگ است! مطالعه‌ای توسط Ahrefs نشان داد که تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده به یک صفحه وب به شدت با رتبه‌بندی موتور جستجوی آن مرتبط است. به عبارت دیگر، هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر خواهید داشت.

با این حال، بیش از 41٪ از بازاریابان دیجیتال فکر می کنند که لینک سازی مانند علم موشک است. گیج کننده، وقت گیر و گاهی اوقات کاملاً خسته کننده است.

بنابراین، مزایای بی‌شماری وجود دارد که کارشناسان سئو می‌توانند با برون‌سپاری تلاش‌های خود برای ایجاد لینک به دست آورند.

باعث صرفه جویی در زمان و منابع می شود

با توجه به سئوتریبیونال، 65 درصد از بازاریابان تایید می‌کنند که لینک‌سازی چالش‌برانگیزترین تاکتیک سئو است. همکاری با یک ارائه دهنده قابل اعتماد می تواند فشار ناشی از اجرای کمپین های پیچیده لینک سازی را کاهش دهد و در عین حال زمان و منابع ارزشمندی را آزاد کند.

دسترسی به تخصص های تخصصی را فراهم می کند

لینک بیلدینگ بازی کودکانه نیست. متخصصان باتجربه پیازهای خود را می شناسند و مهارت ها و تخصص لازم را برای اجرای کمپین های پیوند موثر دارند. علاوه بر این، شبکه گسترده مخاطبین آنها را قادر می سازد تا پیوندها را با سرعت و کارایی بیشتری تهیه کنند.

کسب پیوند بر اساس تجربه. منبع: هکرهای معتبر

صرفه جویی در هزینه

هنگام ایمن سازی پیوندهای درجه یک، دو راه دارید: استخدام یک تیم داخلی متشکل از لینک سازان باتجربه یا برون سپاری کار به متخصصان در این زمینه.

ساختن یک تیم داخلی ممکن است تنها زمانی از نظر مالی مقرون به صرفه باشد که تعداد قابل توجهی پروژه برای انجام دادن داشته باشید. در غیر این صورت، تلاش برای ایجاد چنین تیمی می‌تواند منابع شما را در کوتاه‌مدت تخلیه کند.

بدون شک، مهم ترین هزینه برای راه اندازی یک تیم لینک بیلدینگ داخلی معمولاً حقوق است. در اینجا ارقام جمع آوری شده از وب سایت Glassdoor آمده است:

میانگین حقوق سازنده لینک. منبع: در شیشه ای

تصور کنید که یک متخصص لینک بیلدینگ تمام وقت استخدام کنید. با تمام زمان و تلاشی که آنها برای تحقیق و توسعه انجام می دهند، می توانید انتظار 13-15 بک لینک در ماه را داشته باشید. هزینه هر یک از این پیوندهای گرانبها می تواند به 500 تا 700 دلار در هر جایگذاری افزایش یابد.

علاوه بر این، انتظار هزینه های اضافی مانند مزایا، استخدام و استخدام، ابزار و فناوری، آموزش و هزینه های سربار را داشته باشید. بنابراین، با یک متخصص داخلی، یک لینک می تواند بیش از 800 دلار برای شما هزینه داشته باشد.

هنگام برون سپاری به یک آژانس شخص ثالث، شرکت ها فقط هزینه خدمات ارائه شده را پرداخت می کنند و نگران حقوق، مزایا، مشوق ها و هزینه های سربار کارمندان نیستند.

آیا آماده اید تا به برون سپاری کمک کنید؟ در اینجا نکاتی در مورد چگونگی دستیابی به نتایج بهینه از برون سپاری تلاش های ایجاد لینک آورده شده است.

اکنون، بیایید قدم‌های اساسی را در سفر خود به سوی برون‌سپاری پیوندسازی موفق بررسی کنیم.

وب سایت خود را آماده کنید

وظیفه اصلی شما این است که یک زمینه مساعد برای لینک بیلدینگ آماده کنید. برای آماده سازی وب سایت خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ساختار سایت خود را با سلسله مراتب واضح و ناوبری آسان سازماندهی کنید.
  • ایجاد محتوای جذاب با چند رسانه ای، که می تواند صفحات نمایه شده را تا 434٪ افزایش دهد.
  • بهینه سازی محتوا برای SEO با کلمات کلیدی مرتبط، زمان بارگذاری سریع و طراحی سازگار با موبایل.
  • ایجاد یک ساختار پیوند داخلی قوی برای بهبود دید و رتبه‌بندی؛
  • برای خزیدن آسان توسط موتورهای جستجو، مشکلات فنی، از جمله لینک های شکسته را برطرف کنید.

برخی از آژانس های لینک سازی پیشنهاد می کنند که به مشتریان خود در ممیزی سایت یا تولید محتوا کمک کنند.

یک پیمانکار با تجربه انتخاب کنید

یک گشت و گذار سریع در کلاچ و جستجوی “آژانس ایجاد لینک” مجموعه ای از تقریباً 12000 گزینه همکاری بالقوه را فقط در آن سایت نشان می دهد.

تصویر 6 800x335

نتایج جستجو برای “لینک بیلدینگ” در کلاچ. منبع: برترین شرکت ها و خدمات لینک سازی

اکنون، بیایید نگاهی دقیق‌تر به عوامل مهمی که باید هنگام انتخاب آژانس برای شراکت در نظر داشته باشید، بیاندازیم.

قیمت گذاری

در حالی که ممکن است بتوانید در گوشه‌ای از اینترنت یک معامله ارزان قیمت پیدا کنید، احتمالاً بهتر است در یک آژانس معتبر سرمایه‌گذاری کنید که می‌تواند نتایج واقعی را ارائه دهد.

به این اسکرین شات از Fiverr نگاهی بیندازید، جایی که جستجوی “Link Building” این قیمت های شگفت انگیز را نشان می دهد:

نتایج جستجو برای “Link Building” در Fiverr

اگر یک آژانس برون سپاری قول می دهد که 10 بک لینک را تنها با 100 دلار دریافت کند، ممکن است در مورد لینک های بی کیفیت از انجمن ها یا بخش های نظرات صحبت کند (گوگل آنها را در الگوریتم رتبه بندی خود نادیده می گیرد). جان مولر، تحلیلگر ارشد جستجو در گوگل، در این باره می گوید:

“شما می توانید خارج شوید و میلیون ها لینک در میلیون ها وب سایت در صورت تمایل ایجاد کنید، و ما فقط می توانیم همه آنها را نادیده بگیریم.”

به عنوان مثال، در Editorial Link، یک آژانس لینک‌سازی با رتبه برتر در کلاچ، یک لینک با کیفیت از 350 دلار شروع می‌شود. تیم Editorial Link تنها به تکنیک‌های کلاه سفید پایبند است، پیوندهای سرمقاله‌ای با اعتبار بالا ایجاد می‌کند تا پورتفولیوهای قوی ایجاد کند و ترافیک طبیعی را به وب‌سایت‌های مرتبط وارد کند.

از طریق تلاش‌های اطلاع‌رسانی، تیم Editorial Link بک لینک‌هایی با کیفیت بالا از منابع بسیار معتبر با حضور آنلاین قابل توجه دریافت می‌کند: g2.com، Hubspot.com، Cloudways.com، Clickup.com، monday.com، Wordstream.com، Similarweb.com و خیلی بیشتر.

آنها پیش پرداختی را دریافت نمی کنند و فقط پس از تأیید قرار دادن پیوند، از مشتریان فاکتور می گیرند. این تیم برای حداکثر شفافیت تلاش می‌کند و حاضر نیست ده‌ها لینک بی‌کیفیت (که هیچ تاثیری بر نتایج مشتریانشان نخواهد داشت) به همان مبلغ بفروشد.

شفافیت

ارزیابی سطح شفافیت یک آژانس قبل از وارد شدن به هر گونه تجارت با آنها بسیار مهم است.

چند سوال مهم که باید پرسید:

  • آنها در حین کار بر روی پروژه شما از چه روش ها و استراتژی هایی استفاده خواهند کرد؟
  • آیا آنها از قبل شارژ می شوند یا فقط هنگام تحویل نتایج؟
  • آیا آنها حاضرند نتایج کمپین های موفق خود را به اشتراک بگذارند؟
  • آیا آژانس قبل از انتشار دامنه ها را افشا می کند؟

نکته آخر به ویژه بسیار مهم است. به این ترتیب، شما این فرصت را دارید که شخصا بررسی کنید که آیا سایت برای دریافت بک لینک مناسب است یا خیر. به ندرت پیش می آید که دامنه هایی با DR بالا (70+) فرصت قرار دادن پست مهمان یا پیوند را بفروشند. توصیه می‌شود از وب‌سایت‌هایی که در فروش پست‌های مهمان شرکت می‌کنند و توسط Google نظارت می‌شوند دوری کنید.

ایجاد بک لینک های هرزنامه پتانسیل آسیب رساندن به رتبه بندی موتورهای جستجو را دارد و چنین تصویر تاریکی را ترسیم می کند:

کاهش ترافیک سایتی که در فوریه 2020 توسط گوگل تحریم شده بود

کار با یک آژانس شفاف می تواند به کاهش ریسک شما کمک کند و مطمئن شود که وضعیت شما بدتر از زمانی که شروع کرده اید نخواهید بود.

روند را زیر نظر داشته باشید

در حین اعتماد به یک ارائه دهنده، مهم است که روند کار را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که آژانس دستورالعمل ها و تکنیک های مورد توافق را دنبال می کند.

  • ارتباط منظم. ارتباط منظم به شما این امکان را می‌دهد که به‌روزرسانی‌هایی در مورد پیشرفت کمپین خود دریافت کنید و در مورد نگرانی‌ها یا بازخوردهایی که ممکن است داشته باشید، صحبت کنید.
  • معیارهای عملکرد. برای ردیابی موفقیت تلاش‌های خود برای ایجاد پیوند، از آژانس بخواهید گزارش‌های منظمی را ارائه دهد که معیارهایی را که بیشتر به آن اهمیت می‌دهید، ارائه دهد. این می تواند شامل اطلاعاتی در مورد تعداد پیوندهای به دست آمده، ترافیک ایجاد شده و رتبه بندی بهبود یافته باشد.
  • کنترل کیفیت. در حالی که ممکن است آژانس شما مسئول به دست آوردن لینک برای سایت شما باشد، بررسی کیفیت لینک هایی که آنها به دست می آورند بسیار مهم است. برای این کار از ابزارهایی مانند Ahrefs، Moz یا Majestic استفاده کنید.

پرچم های قرمز

هنگامی که می دانید چگونه برای کاهش خطرات همکاری با یک تیم لینک سازی اقدام کنید، زمان آن رسیده است که به شما بگوییم که در هنگام آماده شدن برای پذیرش پیشنهاد ارائه دهنده، چه چیزهایی را نباید نادیده بگیرید:

  • نیاز به سرعت ساخت لینک های با کیفیت بالا یک دوی سرعت نیست، یک ماراتن است. مراقب سرویس هایی باشید که ادعا می کنند فقط در چند روز به شما لینک می دهند. آنها احتمالاً از تاکتیک های مبهم مانند مزرعه های پیوند استفاده می کنند.
  • وعده های دروغین. اگر یک سرویس ۱۰۰٪ جایگاه شما را در صفحه اول گوگل تضمین می کند، ممکن است ادعا کنند که می توانند سرب را به طلا تبدیل کنند.
  • مورد کنجکاو. شفافیت در این صنعت کلیدی است و هر کسی که مایل نباشد نتایج کمپین های قبلی خود را به شما ارائه دهد احتمالا چیزی را پنهان می کند. از همان ابتدا بر صراحت و صداقت پافشاری کنید.

نتیجه

برون سپاری پیوند بیلدینگ روشی مقرون به صرفه و کارآمد برای رسیدن به اهداف بازاریابی و بهبود نتایج سئو است. کلید این امر روابط قابل اعتماد مبتنی بر اعتماد با ارائه دهنده خدمات لینک سازی مناسب است.