فناوری جدید اپل و دیگران به من کمک می کند تا وصل شوم. خلاصه روزانه چهارشنبه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر ، بازاریابان ، آیا شما فقط عاشق فناوری جدید نیستید؟ اگر در تمام دوران حرفه ای من مرا دنبال کرده اید ، می دانید که من عاشق جدیدترین ابزارها و فناوری هستم. من یک فرزندخوانده اولیه هستم. خوب ، من این خبرنامه را تایپ می کنم هنگام پوشیدن عینک های هوشمند جدید ری بن و فیس بوک-شوخی نمی کنم.

دیروز برای من روز خاصی بود – اپل آیفون 13 جدید و پیشرفت های مختلف فناوری جدیدی را که طی یک سال گذشته روی آن کار کرده بود ، معرفی کرد. آنها تراشه های سریعتر ، اینترنت سریعتر و سرعت بیشتری برای مدیریت یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارند. این دستگاه ها به ما متصل شده اند ، نه تنها در جیب ما نشسته اند بلکه روی مچ دست (Apple Watch) و سر ما (Ray-Ban-عینک فیس بوک) بسته شده اند.

من شخصاً هیجان زده ام که با این اسباب بازی های جدید بازی کنم. نه تنها به این دلیل که جدید هستند ، بلکه به این دلیل که من عاشق صحبت کردن با دستگاه های هوشمند خود به روش های مختلف هستم. با اپل واچ پرده هایم را می بندم. با عینک فیس بوکم عکس می گیرم و تماس تلفنی برقرار می کنم. من تمام روز از تلفن خود برای کار استفاده می کنم و در ماشین یا در حال حرکت با Siri و دستیار Google صحبت می کنم. بخش شفاف کاری که اپل انجام می دهد این است که از قدرت پردازشی دستگاه استفاده می کند تا برخی از درخواست های شما را خصوصی نگه دارد و به شما مقداری از پاسخ هایی که به دنبال آن هستید بدون ارسال این اطلاعات به اپل یا یک شرکت شخص ثالث.

من به طرز عظیمی به ماتریس وصل شده ام. اما این بدان معنا نیست که من همیشه در ارتباط هستم. امشب یوم کیپور است ، و من آفلاین هستم ، مانند همه شنبه ها در شنبه شب قطع ارتباط می کنم. قطع ارتباط مهم است ، اما صادقانه بگویم ، به دلیل راحتی و کارایی که این دستگاه ها به من می دهند ، نمی توانم منتظر بمانم تا دوباره وصل شوم. این فقط برای اخلاق و شخصیت کاری من مناسب است.

بری شوارتز ،
طرفدار اپل و پذیرنده اولیه

شناسه های محصول منحصر به فرد مورد نیاز برای فهرستهای Google Merchant Center رایگان

امروز شما باید لیستهای محصول خود را با Google Merchant Center برای لیستهای رایگان خود در شناسه های محصول خود (UPI) قرار دهید.

گوگل گفت: “به منظور یکپارچه سازی اجرای UPI ها در برنامه ها ، به ویژه اجرای چندین محصول مختلف که از GTIN یکسانی استفاده می کنند ، ما این اجرا را گسترش می دهیم و آن را برای محصولات ذکر شده در لیست های رایگان اعمال می کنیم.”

این اجرا از امروز آغاز می شود: “از 15 سپتامبر 2021 ، اعمال زیر در مورد محصولات نشان داده شده در لیست های رایگان اعمال می شود.”

بیشتر اینجا بخوانید.

الگوریتم جستجوی گوگل تأیید نشده بین 9/9 تا 9/12

ما بین 9 سپتامبر تا 12 سپتامبر ، پنجشنبه تا یکشنبه ، آخر هفته ، این الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را تائید نکرده ایم. گوگل تأیید نمی کند که آنها هر نوع تغییر رتبه را تحت فشار قرار داده اند ، اما سیگنال های زیادی به نوعی از به روز رسانی اشاره می کند. من شک دارم که مربوط به یک آخر هفته معمولی یا حتی رویداد آخر هفته 11 سپتامبر باشد ، اما شما هرگز نمی دانید.

در میزگرد موتور جستجو ، من نمونه هایی از سیگنال هایی را که در اطراف پیدا کردم ارسال کردم که چرا فکر می کنم این به روز رسانی طولانی مدت گوگل وجود داشت. این شامل بسیاری از “گپ و گفت” های مختلف از داخل صنعت SEO و چگونگی نشان دادن همه ابزارهای ردیابی خودکار با نوسانات زیاد در آن دوره زمانی است.

چرا اهمیت می دهیم. اگر تغییرات رتبه بندی بین این تاریخ ها را مشاهده کردید ، باید بدانید که تنها نیستید. اما مشخص نیست که چه چیزی تغییر کرده است ، زیرا Google این به روزرسانی را تأیید یا صحبت نمی کند. اما به نظر می رسد که بسیاری در صنعت متوجه تغییراتی در آن دوره زمانی شده اند.

بیشتر اینجا بخوانید.

جیم لانزون ، مدیرعامل سابق Ask.com مدیرعامل بعدی یاهو است

Ask Jeeves را به خاطر دارید؟ اکنون با نام Ask.com شناخته می شود؟ خوب ، مدیرعامل سابق Ask.com ، جیم لانزون ، به مدت هفت سال ، به عنوان مدیرعامل بعدی یاهو منصوب شد. من شخصاً حدود دو دهه است که جیم را می شناسم و دیدن مسیر شغلی او شگفت انگیز است. از شروع به کار تا مدیر محصول در Ask.com ، مشاهده تغییر نام Ask Jeeves به Ask.com ، خریداری شده توسط IAC تحت مدیریت Barry Diller ، سپس مدیرعامل CBS Interactive ، سپس مدیرعامل Tinder و در حال حاضر مدیرعامل Yahoo به وای!

علاوه بر این ، طعنه این است که رئیس سابق Ask.com ، یک موتور جستجوی قدیمی قدیمی در اوایل دهه 2000 ، هدایت یاهو را بر عهده دارد ، یکی دیگر از موتورهای جستجوی قدیمی بسیار محبوب از اوایل دهه 2000 شگفت انگیز است.

تبریک می گویم جیم – موفقیت بسیار!

بیشتر اینجا بخوانید.

فرم های تولید سرب ، CSS قابلیت مشاهده محتوا و کیفیت سایت Google

فرم های تولید سرب در صفحاتبه آیا می دانید که ممکن است گوگل فرم تماس اقدام به اقدام اصلی شما را در سایت شما به عنوان یک تبلیغ در نظر بگیرد؟ اگر فرم تولید سرب از محتوای آن صفحه خارج از موضوع باشد ، احتمالاً گوگل ممکن است آن را یک تبلیغ تلقی کند.

قابلیت مشاهده محتوای CSS و جستجوی Googleبه جان مولر از گوگل گفت بعید است که ویژگی CSS با قابلیت مشاهده محتوای جدید تأثیر قابل توجهی بر رتبه بندی شما در جستجوی Google داشته باشد. جان گفت ، شاید سرعت مختصری در داده های CRuX ایجاد شود ، اما این تأثیر زیادی نخواهد داشت.

کیفیت سایت گوگلبه “وقتی صحبت از کیفیت کلی سایت می شود ، کیفیت صفحات از دست رفته در فهرست بندی نیست ، بلکه کل سایت استجان مولر در توییتر خود نوشت: بنابراین فقط به صفحاتی که ایندکس نشده اند نگاه نکنید ، حتی می توانید نتیجه صفحاتی را که گوگل فهرست بندی کرده است ، مشاهده کنید.

موضوعات سایت و SEOبه جان مولر از گوگل توضیح داد که موضوعات وب سایت می توانند بر SEO تأثیر بگذارند و او توضیح داد که چرا این اتفاق می افتد در این ویدیوی جدید.

ما انتخاب های خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم تا بتوانید خواننده فید خود را بازنشسته کنید.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land و عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.