
با تغییراتی که در اندازه گیری و تخصیص اتفاق می افتد، بسیاری از تبلیغ کنندگان در حال بررسی اثربخشی قرار دادن تبلیغات خود هستند و نگاه انتقادی به قابلیت اطمینان سیستم هایی که برای اندازه گیری درست تلاش های بازاریابی خود دارند، دارند.
به کارشناسان صنعت بانو بهاردواج، رهبر علم رسانه و داده در متا، برایان کاراس، مدیر عامل Playbook Media و Yehonathan Barnea، معاون موفقیت مشتری در Pecan AI، بپیوندید تا در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی پتانسیل مشتری و عملکرد کمپین را باز می کند، بپیوندید.
ثبت نام امروز برای از «کلیکها تا تبدیل: عملکرد را با هوش مصنوعی بازاریابی افزایش دهید،» ارائه شده توسط اسپند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو