شرکت Boring، پروژه ایلان ماسک برای ساخت بزرگراههای زیرزمینی برای کاهش تراکم ترافیک، روز چهارشنبه مجوز توسعه «Vegas Loop» خود را دریافت کرد، یک سیستم تونل زیرزمینی در زیر لاسوگاس که مسافران را از طریق وسایل نقلیه تسلا جابهجا میکند.
این گسترش که توسط کمیسیونهای شهرستان کلارک، نوادا تأیید شده است، شبکه را به میزان 25 مایل گسترش میدهد و به 18 ایستگاه جدید اجازه میدهد که شبکه تونل را از کریدور استریپ لاس وگاس گسترش دهد.
TechCrunch اخیراً در مورد توسعه پیشنهادی گزارش کرده است که سیستم حمل و نقل زیرزمینی را به 65 مایل تونل در زیر شهر گناه افزایش می دهد که برای کمک به مردم برای دسترسی به کازینوها، مناطق خرده فروشی، پردیس دانشگاه نوادا لاس وگاس و مناطق مسکونی طراحی شده است.
در ابتدا قرار بود این سیستم دارای تونل های 29 مایلی با 51 ایستگاه باشد. ردپای فعلی حلقه وگاس حدود 2.2 مایل است و شامل پنج ایستگاه از جمله چهار ایستگاه در اطراف مرکز همایش لاس وگاس و استراحتگاه ها است. Westgate و Encore در حال حاضر در دست ساخت هستند. این شرکت اعلام کرد که از مجموع تعداد مسافرها به یک میلیون نفر فراتر رفته است و اوج آن در یک روز بیش از 32000 مسافر بوده است.
پس از اینکه استفانی آلن، وکیل TBC تایید کرد که این شرکت، نه مالیات دهندگان، بودجه پروژه را به طور کامل تامین می کند، کمیسیون طرح به روز شده را با رای 6-1 تصویب کرد. سال گذشته، TBC 675 میلیون دلار برای توسعه پروژه های Loop مانند این جمع آوری کرد.
کمیسر مریلین کرک پاتریک تنها کسی بود که به آن رای منفی داد و با استناد به نگرانیها مبنی بر اینکه طرح سیستم حمل و نقل بلندمدت کارکنان استراحتگاهها و کازینوها را که برای کار مجبور به سفر به شهر هستند، در نظر نمیگیرد، رای منفی داد.
“امیدوارم گفتگوهای طولانی مدتی در مورد ظاهر آن وجود داشته باشد تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که مردم می توانند به آن دسترسی داشته باشند. کرک پاتریک گفت نه فقط گردشگران. «چون ما به تعداد مساوی کارگر داریم که باید به این سفر بروند و رسیدن به آنجا برای آنها سختتر و سختتر میشود. من تماس های زیادی از ناحیه خود دریافت کرده ام که به دلیل ساخت و ساز چقدر طول می کشد تا به آنجا برسم.”
آلن در پاسخ گفت که TBC برنامه هایی برای گسترش به مناطق مسکونی در شمال، غرب و شرق نوار دارد.
کرک پاتریک همچنین نسبت به میزان زیرساخت های ساخته شده در اطراف فرودگاه ابراز نگرانی کرد و می خواست اطمینان حاصل کند که TBC با تایید کمیسیون هوانوردی فدرال کار می کند.
برخی از ایستگاه های جدید برنامه ریزی شده در بلوار لاس وگاس نزدیک فرودگاه و همچنین در محله چینی ها، در UNLV، میدان تاون لاس وگاس و میدان هارمون قرار خواهند گرفت. طبق گفته آلن، یک سفر نمونه بین فرودگاه و مرکز همایش لاس وگاس، یک سفر 4.9 مایلی، می تواند پنج دقیقه طول بکشد و هزینه آن 10 دلار باشد.
تقریباً همزمان با آخرین باری که TBC سرمایههای خود را جمعآوری کرد، ماسک توییت کرد که این شرکت همچنان تلاش میکند از تونلها برای فناوری عمدتا تئوری هایپرلوپ استفاده کند، این ایده که یک سیستم حملونقل میتواند مسافران و محمولهها را در غلافها از طریق لولههای کم فشار با سرعتهای بیش از حد بزرگنمایی کند. 600 مایل در ساعت. در حالی که این شرکت اعلام کرد سال گذشته آزمایش هایپرلوپ “تمام مقیاس” را آغاز خواهد کرد، هیچ نشانه ای مبنی بر پیشرفت TBC با این فناوری وجود ندارد و همچنین در حلقه وگاس اجرا نخواهد شد.