بحران روزانه: از امروز، دارندگان حساب شخصی Google می توانند بدون رمز ورود وارد شوند

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

چهارشنبه است، و ما هنوز در مورد Disrupt در اواخر سال هیجان‌زده هستیم. استارت‌آپ‌های آفریقایی: خوشحال می‌شویم برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید و همچنین فروش خود را روی مجوزهای Expo+ باز کرده‌ایم.

کریستین و او آمد

TechCrunch برتر 3

  • رمز عبور چیست؟: کلیدهای عبور گوگل اکنون در اختیار کاربران حساب در سراسر جهان است. کلیدهای عبور به شما امکان دسترسی به حساب خود را بدون رمز عبور می‌دهند و «احراز هویت اساساً در همه دستگاه‌ها از طریق ابر با استفاده از جفت‌های کلید رمزنگاری همگام‌سازی می‌شود و امکان ورود به وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها را با استفاده از همان بیومتریک یا پین قفل صفحه که برای باز کردن قفل دستگاه‌ها استفاده می‌شود، می‌دهد. ” پل می نویسد.
  • در صندلی راننده: استرایپ، شریک قدیمی Lyft، اکنون قرارداد بزرگی با اوبر امضا کرده است. اینگرید بیشتر داشتن.
  • تاثیر گذاشتن: مانیش این سوال را می پرسد: “هند در مسابقه هوش مصنوعی مولد کجاست؟” و با نگاهی به نحوه کار کارآفرینان هندی برای افزایش هیجان در اطراف این روند به آن پاسخ می دهد.

استارتاپ ها و VC

Plexamp، پخش کننده موسیقی از Plex، اکنون با ChatGPT برای ایجاد لیست پخش کار می کند سارا. این مرا کنجکاو کرد و بیشتر وقت صبح را با استفاده از ChatGPT-4 برای ساختن لیست پخش سپری کردم. در میان چیزهای دیگر، از آن خواستم فهرستی از 10 آهنگ اصلی هوی متال، موسیقی عالی برای کار و بیشتر آهنگ‌های نوستالژیک سال 2004 ایجاد کند.

من همچنین از ChatGPT-4 خواستم تا لیستی از 5 آهنگ برتر در مورد استارتاپ ها ایجاد کند، و … لعنت می کنم، نه تنها لیست آهنگ ها را وارد کرد، بلکه توضیح داد. چرا هر آهنگ در این لیست معنی داشت. دروغ نمی گویم، این موضوع مدام مرا شگفت زده می کند. در زیر لیست وجود دارد و من آنها را به یک لیست پخش Spotify، یک لیست پخش Apple Music و یک لیست پخش YouTube برای شما تبدیل کردم.

  1. «از پایین شروع شد» اثر دریک: اشعار این آهنگ درباره شروع از صفر و پیشرفت در مسیر بالا با سفر بسیاری از استارتاپ ها در تلاش برای رسیدن به موفقیت طنین انداز شده است.
  2. «خودت را گم کن» اثر امینم: شدت و انگیزه موجود در اشعار این آهنگ می تواند نشان دهنده فداکاری و تمرکز مورد نیاز برای ساخت یک استارتاپ موفق باشد.
  3. «این زندگی من است» نوشته بون جووی: این سرود درباره به دست گرفتن کنترل سرنوشت خود و استفاده از فرصت ها با ذهنیت بسیاری از کارآفرینانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنند همسو است.
  4. «باور نکنید» توسط Journey: این آهنگ کلاسیک به عنوان یادآوری برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ است تا به چشم‌انداز خود باور داشته باشند، حتی زمانی که مسیر موفقیت پر از چالش است.
  5. «چشم ببر» اثر Survivor: این آهنگ به عنوان نمادی از اراده و استقامت، به سرود کسانی تبدیل شده است که با ناملایمات روبرو می شوند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند، دقیقاً شبیه روحیه یک بنیانگذار استارتاپ.

خوب، به اندازه کافی حماقت الهام گرفته از موسیقی. در اینجا چند خبر دیگر برای استارت آپ برای شما آورده شده است:

از سوفی بپرسید: اگر گذرنامه من 5 ماه دیگر منقضی شود، اجازه ورود به ایالات متحده را خواهم داشت؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

سوفی عزیز

چند سال پیش استارتاپی را در زیمبابوه تأسیس کردم. من قصد داشتم برای اولین بار در ماه آینده به ایالات متحده سفر کنم تا بازار را بررسی کنم و برای ویزای بازدید کننده اقدام کنم.

من قصد دارم برای چند ماه در ایالات متحده بمانم، اما تازه متوجه شدم که گذرنامه من در سپتامبر منقضی می شود. می دانم که برای سفر به ایالات متحده باید حداقل شش ماه از پاسپورتم باقی بماند.

آیا این (هنوز) درست است؟ آیا باید سفرم را به تعویق بیندازم؟

– امید در هراره

سه مورد دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

به یاد دارید زمانی که Airbnb برای اولین بار به عنوان راهی برای اجاره اتاق در خانه برای جلوگیری از اقامت در هتل شروع شد؟ اکنون که میانگین قیمت‌های اجاره خانه این پلتفرم افزایش یافته است – به گفته این شرکت، 36٪ از سال 2019 – این پلتفرم روی اتاق‌های یک نفره تمرکز می‌کند تا جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری به کاربران بدهد. ایوان بیشتر داشتن.

در همین حال، سارا در تماس با درآمد سه ماهه اول غول برنامه دوستیابی Match Group بود و گزارش می دهد که Match معتقد است که حکم اخیر اپل-Epic Games ضد انحصار، اگرچه عمدتاً به نفع اپل است، می تواند منجر به کاهش هزینه های App Store برای توسعه دهندگان شود.

و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم: