صفحات فرود یکی از اولین جاهایی هستند که استارت آپ ها برای اجرای آزمایش ها و اصلاح پیام های خود می روند، اما اگر دائماً تکرار نکنید، پول روی میز باقی می گذارید.
در آخرین ستون خود، جاناتان مارتینز، کارشناس بازاریابی رشد، چندین آزمایش بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) را شناسایی میکند و توضیح میدهد که چگونه تلاشها را سادهسازی کنید تا بتوانید… یک روش اندازهگیری ثابت داشته باشید.
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله
چارچوب آزمایشی که او استفاده می کند در اینجا آمده است:
- فهرستی از فرضیه ها ایجاد کنید.
- یک روش رتبه بندی پشته ای را پیاده سازی کنید.
- برای هر آزمایش یک معیار اولیه تعیین کنید.
- یک روش پایه برای تعیین برندگان تنظیم کنید.
مارتینز در توییتر خاطرنشان کرد: «CRO در مراحل اولیه برای استارتآپها بسیار حیاتی است. “این زمانی است که می توانید به راحتی آن بردهای 10-20٪ را در نرخ تبدیل در سراسر قیف پیدا کنید.”
با تشکر برای خواندن،
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
@پروتاگونیست شما
Threading the needle: نگاهی به برنامه های پل جاج برای صندوق فرصت باز سافت بانک
دومینیک مادوری-دیویس با پل جاج، رئیس جدید صندوق فرصت های باز سافت بانک که اخیراً تغییر نام داده است، مصاحبه کرد.
با برنامهریزی برای یک صندوق جدید 150 میلیون دلاری که از بنیانگذاران جوامع بهطور سنتی به حاشیه رانده شده حمایت میکند، قاضی مدلی مبتنی بر رابطه را اتخاذ میکند که سرمایهگذاری خطرپذیر را تعریف میکند.
او گفت: «این در مورد دریافت یک «معرفی گرم» بود، و مردم درباره آن لاف می زنند – «اوه، شما باید کسی را بشناسی تا با من ملاقاتی داشته باشی».
“نظر من این است که این منجر به بسته شدن سیستم شده است.”
قبل از کاهش هزینه های ابری، به اشتراک گذاری داخلی داده های صورتحساب خود فکر کنید
هر استارتاپی برای صرفه جویی در هزینه در این محیط اقتصادی کلان تحت فشار است. و از آنجایی که همه برای خدمات مبتنی بر ابر هزینه می پردازند، این یک هدف کامل برای کاهش هزینه است.
نوین زوتشی، مدیر ارشد فناوری شرکت نرمافزاری شرکت Databricks، میگوید این یک بازی همه یا هیچ نیست. او میگوید که شرکتش هزینههای ابری را 25 درصد کاهش داده است – نه با حرکت در مرحله اولیه، بلکه «با ایجاد دید در مورد مکان و نحوه هزینههای تیم».
در این مقاله TC+، او روش Databricks ایجاد شده برای استفاده از برچسبگذاری تخصیص هزینه، داشبورد دید و سایر ابزارها را برای کاهش بودجه کلی فناوری اطلاعات خود توضیح میدهد.
زوتشی می گوید: «می توان فضاهایی برای برش پیدا کرد. “اما این کار را بیپرده انجام ندهید: کاهش هزینههای ابری باید بیشتر به بهینهسازی بودجه برای بازگشت سرمایه طولانیمدت باشد تا کاهش هزینهها.”
چگونه یک ایمیل سرد عالی برای سرمایه گذاران بنویسیم
با کمی تحقیق، هر بنیانگذار امیدوار میتواند صفحهگستردهای با نام و آدرس ایمیل برای سرمایهگذارانی بسازد که امیدوارند آنها را معرفی کنند.
یک معرفی شخصی بسیار مؤثرتر است، اما Haje Jan Kamps میگوید که ایمیلهای سرد میتوانند مؤثر باشند، به شرطی که چندین روش اولیه را رعایت کنید.
قانون شماره 1؟ “کوتاه خوب است.”
در این مقاله، او توضیح میدهد که چگونه میتوان یک درک جامع از پایاننامه سرمایهگذار به دست آورد و دو قالب ایمیل، یکی توسط ChatGPT (اسپویل: وحشتناک است) را به اشتراک میگذارد.
مدیران می گویند که به ESG متعهد هستند، اما داده ها خلاف این را نشان می دهد
مصرف کنندگان می گویند که علاقه مند به خرید محصولات از شرکت هایی با ابتکارات زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) هستند، اما تیم د چانت و ران میلر گزارش می دهند که “نظرسنجی پایداری ابری گوگل در سال 2023 نشان می دهد که عزم اجرایی در حال سقوط است.”
با اشاره به شرایط کلی اقتصادی و فشار برای افزایش درآمد، «این گزارش نشان میدهد که تعداد پروژههای پایداری در حال اجرا، برخلاف برنامهریزیشده صرفاً، ۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است».
اما خود گزارش دهی مشکل است: 59 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی فاش کردند که در تلاش های ESG خود نیز اغراق آمیز بوده اند.
تیم و ران می نویسند، برای اینکه این سازمان ها بیشتر پاسخگو باشند، «اینها داده ها را می گیرند، و استارتاپ ها می توانند در این مورد کمک کنند».