تبلیغکنندگان و سازندگان یوتیوب ممکن است از راهحلهای هوش مصنوعی جدیدی که گوگل بر روی آن کار میکند بهرهمند شوند.
تبلیغات گوگل CNBC بر اساس اسناد داخلی گوگل گزارش داد که ابزارهای مولد هوش مصنوعی، که توسط PalM 2 پشتیبانی میشوند، به تبلیغکنندگان در ایجاد داراییهای رسانهای کمک میکنند. متأسفانه، این جزئیات به همان اندازه است که ما در حال حاضر می دانیم.
قبلاً گزارش داده بودیم که هوش مصنوعی مولد به Google Ads می آید. با این حال، به نظر میرسد که بیشتر در مورد «ترکیب مجدد» داراییهای موجود در تبلیغات است، در حالی که این گزارش بیشتر درباره Google است که در واقع آن داراییها را ایجاد میکند.
یوتیوب. به گزارش CNBC:
Google همچنین در حال آزمایش PalM 2 برای محتوای جوانان YouTube برای مواردی مانند عناوین و توضیحات است. برای سازندگان، این شرکت از این فناوری برای آزمایش ایده ارائه پنج ایده ویدیویی بر اساس موضوعاتی که مرتبط به نظر میرسند، استفاده کرده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون و متا همچنین در حال آزمایش هوش مصنوعی مولد برای تبلیغکنندگان هستند یا به زودی آزمایش خواهند کرد. ادغام هوش مصنوعی مولد گوگل ارزش آزمایش را دارد تا ببینیم آیا به بهبود عملکرد کمک می کند – به خصوص با کاهش نرخ تبدیل و افزایش CPL.
آیا این سه شنبه بیشتر یاد خواهیم گرفت؟ امسال Google Marketing Live در 23 می برگزار میشود. ما انتظار داریم که این رویداد برای اطلاعیههای هوش مصنوعی سنگین باشد. آیا این یا سایر راه حل های هوش مصنوعی می توانند هفته آینده به طور رسمی معرفی شوند؟ ما تمام اخبار این رویداد را تماشا و گزارش خواهیم کرد.
جدید در زمین موتورهای جستجو