نتایج جستجوی پادکست Google اکنون می‌تواند نمایش‌ها را مستقیماً در پادکست‌های اپل باز کند

Google هنگام جستجوی پادکست در جستجوی Google، پخش جریانی از Apple Podcasts و دیگران را آسان‌تر کرده است. پس از اینکه در اوایل سال جاری قابلیتی را که به کاربران امکان پخش مستقیم پادکست‌ها از نتایج جستجو را می‌داد، حذف کرد، این شرکت گفت که به تدریج به طراحی جدیدی تغییر خواهد کرد که در عوض اطلاعات مربوط به پادکست‌ها و لینک‌هایی را برای گوش دادن در سایر پلتفرم‌ها از طریق نتایج جستجو ارائه می‌دهد. اکنون، به ما گفته شده است که این تغییر در حال گسترش است.

اپل به ما گفت، هنگامی که افراد پادکست‌ها را با استفاده از عبارات عمومی مانند «پادکست‌های کودکان» یا «پادکست‌های فیلم» از طریق iPhone یا iPad خود جستجو می‌کنند، گزینه‌ای برای «گوش دادن در پادکست‌های اپل» مشاهده می‌کنند.

در حال حاضر، این ویژگی فقط برای کاربران جستجوی Google در ایالات متحده در دسترس است (ما می‌دانیم که به مرور زمان، پس از ارزیابی عملکرد اولیه، در بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد.)

اعتبار تصویر: اسکرین شات جستجوی گوگل

هنگام آزمایش تغییرات با جستجوی «پادکست‌های کمدی» (بدون نقل قول)، کادری نزدیک بالای نتایج جستجو پیدا کردیم که تعدادی از عناوین محبوب را نشان می‌داد. علاوه بر فیلتر کردن مواردی مانند «استندآپ کمدی» یا «تلویزیون» در میان موارد دیگر، می‌توانید روی دکمه‌های فیلتر نیز ضربه بزنید تا نتایج را به پادکست‌های موجود در پادکست‌های اپل، اسپاتیفای یا پادکست Google محدود کنید.

در آیفونی که ما از طریق جستجوی موبایل گوگل روی آن آزمایش کردیم، گزینه فیلتر پادکست گوگل در کنار صفحه نمایش خاموش بود – این فیلتر جزو اولین مجموعه فیلترها نبود.

پس از ضربه زدن روی یک نمایش جداگانه، به صفحه جزئیات هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید توضیحاتی را بخوانید و درباره برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنید، مانند تعداد دفعات انتشار، میانگین طول یک قسمت، و گوش دادن به آخرین قسمت‌ها را ببینید. در اینجا، گزینه «Listen now on Apple Podcasts» در دسترس است و پس از ضربه زدن، نمایش را مستقیماً در برنامه Apple Podcasts، با حسن نیت از یک پیوند عمیق، راه‌اندازی می‌کند.

اپل تنها ذینفع در اینجا نیست، به نظر می رسد، زیرا همان عملکرد برای Spotify نیز در دسترس است. برای مشاهده Google Podcasts، باید روی دکمه دیگری کلیک کنید – «همه گزینه‌های گوش دادن» که گزینه‌های بیشتر را نشان می‌دهد. (ظاهراً در اینجا هیچ ترجیحی وجود ندارد!) Spotify گفت که این ویژگی بیش از یک سال است که برای برنامه خود فعال شده است.

با توجه به عرضه تدریجی، ممکن است این تغییر برای شما جدید نباشد. اغلب، این بدان معناست که برخی از کاربران تغییرات را قبل از دیگران مشاهده خواهند کرد. با این حال، تنها این هفته بود که “رسما” معرفی شد.

اپل گفت این به روز رسانی به رسمیت شناختن این واقعیت است که مردم نمی خواهند به پادکست ها به صورت خطی گوش دهند – آنها ترجیح می دهند از برنامه مورد نظر خود استفاده کنند.