آمازون قصد دارد هوش مصنوعی مولد را به تجربه جستجوی خود اضافه کند

آمازون استخدام می کند – با هدف تبدیل هوش مصنوعی مولد به بخشی از تجربه جستجوی محصول خود.

جزئیات شغل آمازون در جستجوی استعدادهای امیدوار کننده در مهندسی نرم افزار و بازاریابی جستجو است تا جستجو را دوباره تصور کند و تجربه ای یکپارچه در پلت فرم تجارت الکترونیک خود ایجاد کند. طبق فهرست آمازون:

  • “این یک تحول یک بار در نسل برای جستجو خواهد بود.”

اختراع مجدد جستجوی آمازون طبق شرح وظایف، همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، آمازون همچنین می‌خواهد «ابتکار جدیدی برای اولین بار از هوش مصنوعی ایجاد کند تا روش جستجوی ما را از طریق استفاده از تکنیک‌های یادگیری عمیق نسل بعدی در مقیاس بسیار بزرگ بازسازی و ابداع کند».

چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون موتور جستجوی محصولات است. این بدان معناست که برندها، بازاریابان و فروشندگان باید تحولات مربوط به جستجوی محصول آمازون را تماشا کنند، زیرا تغییرات می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه یافتن و خرید محصولات تأثیر بگذارد.

آنچه آمازون می گوید. کری برتولینو، سخنگوی آمازون از صحبت با بلومبرگ خودداری کرد، اما در ایمیلی نوشت: «ما به طور قابل توجهی در حال سرمایه‌گذاری قابل توجهی در هوش مصنوعی مولد در تمام مشاغل خود هستیم.»

درست است. اخیراً گزارش داده‌ایم که چگونه آمازون بر روی ابزارهای هوش مصنوعی کار می‌کند تا ویدیوها و تصاویر را برای تبلیغ‌کنندگان تولید کند.