Yelp امروز اعلام کرد که مجموعهای از بهروزرسانیهای جدید را معرفی میکند، از جمله تجربه جستجوی پیشرفتهشده با هوش مصنوعی و امکان افزودن ویدیو به نظرات.
Yelp میگوید اکنون میتواند هدف جستجوی کاربر را بهتر درک کند و اطلاعات مرتبط را از بررسیها در قطعههای جدیدی که در زیر هر فهرست کسبوکار در نتایج جستجو ظاهر میشوند، برجسته کند. به عنوان مثال، وقتی «زمینهای تنیس» را در Yelp جستجو میکنید، اکنون نکات برجسته مروری درباره زمینهای تنیس در زیر هر پارک یا تأسیسات فهرستشده مشاهده خواهید کرد، مانند «زمینهای تنیس وجود دارد که باید از قبل رزرو کنید».
این شرکت میگوید از هوش مصنوعی نیز برای ارائه پیشنهادهای جستجوی بهتر بر اساس هدف جستجوی کاربر استفاده میکند که به موقعیت مکانی آنها محدود نمیشود، که میتواند به مواردی کمک کند که در آن شما برای آینده برنامهریزی میکنید که نزدیک خانه شما نیست. Yelp اکنون مشاغلی را پیشنهاد می کند که ممکن است در سراسر ایالات متحده به دنبال آنها باشید
علاوه بر این، Yelp یک ویژگی جدید “Surprise Me” را معرفی می کند که یک توصیه منحصر به فرد با رتبه بالا در نزدیکی شما ایجاد می کند. اگر توصیه اول را دوست ندارید، می توانید دوباره روی آن کلیک کنید. این ویژگی زمانی میتواند مفید باشد که میخواهید یک گاز سریع در نزدیکی خود بگیرید اما نمیدانید کجا بروید.
اگر هنوز مطمئن نیستید کجا غذا بخورید، اکنون میتوانید از برچسبهای دستهبندی قابل کلیک در فهرستهای کسبوکار برای جستجو در رستورانها، غذاها و تفریحات شبانه استفاده کنید. این دستهها برای کمک به شما در بهبود جستجویتان طراحی شدهاند.
در مورد ویدیوهای موجود در بررسی ها، اکنون می توانید ویدیوهای با وضوح بالا تا 12 ثانیه را در کنار بررسی متن و عکس های خود در Yelp ارسال کنید. این شرکت میگوید که میتوانید از ویدیوها برای ارائه نگاهی منحصربهفرد به تجربهتان استفاده کنید، خواه پیادهگردی جدیدی باشد که در پارک محلیتان کشف کردهاید یا منظرهای از اقامت اخیرتان در هتل.
Yelp همچنین موضوعات بررسی تعاملی جدیدی را راهاندازی میکند که به شما کمک میکند آنچه را که پوشش دادهاید ردیابی کنید و موضوعات دیگری را که ممکن است بخواهید به آنها بپردازید به شما یادآوری میکند. موضوعات غذا، خدمات و محیط است. هدف از این موضوعات تعاملی جدید یادآوری به کاربران در مورد مواردی است که هنگام ایجاد یک بررسی باید به آن توجه کنند. پس از پرداختن به یک موضوع، به طور خودکار با یک علامت در بالای بررسی پیش نویس شما سبز می شود. Yelp قصد دارد موضوعات بررسی مرتبط را به دستههای بیشتری مانند خدمات، زیبایی، سلامت و خرید گسترش دهد.
این پلتفرم در حال حاضر دارای سه واکنش نقد است: مفید، خنده دار و جالب. اکنون، Yelp در حال ارائه چهار واکنش نقد جدید است: مفید، متشکرم، این را دوست دارم و اوه نه.
فراتر از ویژگیهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی و بهروزرسانیهای بررسی، Yelp اعلام کرد که «Yelp Guaranteed» را ارائه میکند، یک برنامه تضمین رضایت جدید که به کاربران اجازه میدهد در صورت بروز مشکل در پروژهشان تا ۲۵۰۰ دلار پس بگیرند.
زمانی که یک کسبوکار واجد شرایط را از طریق Yelp’s Request a Quote استخدام میکنید، بهطور خودکار در برنامه ثبتنام میشوید و به شما امکان میدهد در صورت مواجهه با چالشهایی که مشکلی را مستقیماً با کسبوکار حل میکنند، ادعایی ارسال کنید – یا به این دلیل که از آن راضی نیستید. کار انجام شده، اموال مربوط به پروژه آسیب دیده است یا اگر کسب و کار در یک شغل از پیش پرداخت شده نمایش داده نمی شود،” Yelp در یک پست وبلاگ نوشت. «Yelp Guaranteed در حال حاضر برای تبلیغکنندگان واجد شرایط درخواست یک نقل قول فعال بر اساس فاکتورهای مختلف صلاحیت در دسترس است.»
علاوه بر این، Yelp نوار ناوبری جدیدی را در صفحات کسب و کار رستوران، غذا و تفریحات شبانه اضافه می کند تا کاربران بتوانند به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را با پرش مستقیم به منوی کسب و کار، امکانات رفاهی، نظرات یا سایر اطلاعات مفید پیدا کنند. . Yelp همچنین تجربه مشاهده عکس در صفحات تجاری را با معرفی دستههای عکس مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشاغل غذایی و تفریحات شبانه، و همچنین یک ویژگی مرتبسازی جدید که به افراد امکان میدهد به سرعت عکسهای اخیرا اضافه شده را ببینند، دوباره طراحی کرده است.
در آخر، Yelp یک تجربه ورود به سیستم جدید را ارائه می کند که کاربران را ملزم نمی کند رمز عبور خود را هر بار که می خواهید وارد حساب خود شوید، به خاطر بسپارند. با این به روز رسانی، زمانی که وارد Yelp می شوید، یک لینک ایمیل منحصر به فرد دریافت می کنید که به صورت یکپارچه و ایمن تنها با یک کلیک احراز هویت می شود.