TikTok امروز اعلام کرد که “TikTok World Hub” جدیدی را برای برندها راه اندازی می کند که برای کمک به آنها در یادگیری نحوه ارتباط با مخاطبان و کشف شدن طراحی شده است. این هاب مجموعه ابزارهای تبلیغاتی و بهترین شیوه های TikTok را در زمینه بازاریابی در پلتفرم خود تشریح می کند.
این هاب دارای چهار موضوع اصلی است: نام تجاری، تجارت، عملکرد و خلاقیت. موضوعات مختلف شامل ویدیوهایی با رهبران محصولات TikTok و نقشه راه محصول برای کمک به آموزش برندها در مورد تبلیغات TikTok است. به گفته این شرکت، علاوه بر این، TikTok مجموعه کاملی از محصولات تبلیغاتی را در این مرکز جمعآوری کرده است تا به بازاریابان کمک کند ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به پتانسیل کامل محتوا و تبلیغات خود را پیدا کنند.
همراه با مرکز جدید TikTok World Hub، این شرکت «مبانی TikTok“، که چارچوبی برای برندها برای استفاده حداکثری از کمپین های تبلیغاتی خود در TikTok است.
راه اندازی هاب جدید در حالی صورت می گیرد که TikTok در حال پیشرفت بیشتر خود در زمینه تبلیغات است. آگوست گذشته، این شرکت مجموعه تبلیغات تجاری جدیدی به نام «تبلیغات خرید» را راهاندازی کرد تا تبلیغات برندها در این پلتفرم را آسانتر کند. در ماه می گذشته، این شرکت یک محصول تبلیغاتی به نام «Branded Mission» راهاندازی کرد که به سازندگان اجازه میدهد با برندها ارتباط برقرار کنند و احتمالاً برای ویدیوها جوایزی دریافت کنند. همچنین در ماه مه گذشته، TikTok یک راهحل تبلیغاتی متنی به نام TikTok Pulse را راهاندازی کرد تا تبلیغکنندگان را به پلتفرم خود جذب کند و به آنها این امکان را بدهد که محتوای برندهای خود را در کنار بهترین ویدیوها در TikTok به نمایش بگذارند.
با توجه به علاقه TikTok به نشان دادن خود به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیک، جای تعجب نیست که به دنبال جذب تبلیغ کنندگان و ایجاد مجموعه تبلیغاتی خود است.