فضای NFT سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت ، و در حالی که جداسازی میلیاردها دلار از حدس و گمان های رمزنگاری شده از تغییرات احتمالی زیرساخت ها دشوار است ، بسیاری از شرکت های اصلی فناوری در حال فرو رفتن انگشتان پا به فضا هستند و نشان دهنده علاقه آینده هستند.
این بار نوبت TikTok است. این پلتفرم رسانه های اجتماعی که به سرعت در حال رشد است و ماهانه از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان عبور می کند ، میزان NFT خود را تنظیم کرده است و از محتوای برخی از خالقان برتر آن ، از جمله Lil Nas X ، Grimes ، بلا Poarch ، Rudy Willingham و Gary Vaynerchuk استفاده می کند. به نظر می رسد انتشار NFT های یک به یک و نسخه محدود بر ایجاد سر و صدا در میان جامعه NFT موجود متمرکز است تا اینکه کاربران داخل برنامه را در معرض توکن های غیرقابل تعویض قرار دهد.
این شرکت با قرار دادن NFT های خود در یک سایت اختصاصی که از Immutable X استفاده می کند ، راه حل مقیاس بندی لایه 2 برای اتریوم است که می گوید NFT هایی که با استفاده از آن معامله می شوند “100٪ خنثی کربن” هستند ، نگرانی های مربوط به انرژی بلاک چین را کنار می گذارند. افت در 6 اکتبر با مجموعه ای از Lil Nas X شروع می شود و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.
چرا TikTok برای شروع وارد دنیای NFT ها می شود؟ TikTok در سایت قطره خود پاسخ نسبتاً دقیقی برای آن دارد:
با الهام از خلاقیت و نوآوری جامعه سازندگان TikTok ، TikTok در حال کاوش در دنیای NFT ها به عنوان یک ابزار جدید توانمندسازی سازندگان است. NFT ها راه جدیدی برای سازندگان است که به خاطر محتواهای خود شناخته شده و به آنها پاداش می دهند و طرفداران می توانند لحظات مهم فرهنگی را در TikTok داشته باشند.
ایجاد در TikTok به فرهنگ سازی کمک می کند و روندهایی را ایجاد می کند که بر جامعه تأثیر می گذارد. TikTok با انتخاب برخی از این نقاط عطف فرهنگی و جفت کردن آنها با هنرمندان برجسته NFT ، چیزی منحصر به فرد و پیشگامانه به چشم انداز NFT می آورد.
این به وضوح یک آزمایش اولیه برای این شرکت است ، که قبلاً همان میزان علاقه NFT را که پلتفرم هایی مانند توییتر و فیس بوک نشان داده اند نشان نداده است ، اما همچنین نشان می دهد که آنها فکر می کنند NFT ها فضایی هستند که ارزش توجه به آنها را دارد.