Stipop به توسعه دهندگان و سازندگان دسترسی سریع به یک کتابخانه بزرگ برچسب جهانی – TechCrunch را ارائه می دهد

کتابخانه Stipop با بیش از 270،000 برچسب ، عبارات رنگارنگ و شخصیت محور برای همه چیز کمی دارد.

این شرکت برچسب های صفحه کلید و برنامه های اجتماعی را از طریق برنامه های تلفن همراه پشتیبانی شده از آگهی در iOS و Android ارائه می دهد ، اما اخیراً بیشتر بر ارائه برچسب به توسعه دهندگان ، سازندگان و سایر مشاغل آنلاین تمرکز کرده است.

تونی پارک ، بنیانگذار Stipop ، به TechCrunch گفت: “ما توانستیم هنرمندان زیادی را جمع آوری کنیم زیرا در واقع به عنوان برنامه شخصی خود که برچسب ارائه می داد شروع کردیم.” این تیم آنچه را که از اجرای برنامه شخصی خود برای مصرف کنندگان آموختند-یعنی جمع آوری و صدور مجوز صدها هزار برچسب از هنرمندان سراسر جهان کار سختی است-برداشت و کسب و کار خود را برای حل این مشکل برای دیگران تطبیق داد.

Stipop اولین شرکت کره ای بود که از طریق Yellow ، شتاب دهنده اختصاصی Snapchat ، عبور کرد. این شرکت همچنین بخشی از گروه تابستانی Y Combinator’s Summer 2021 است.

https://www.youtube.com/watch؟v=F1RFqmpYo3I

کتابخانه برچسب Stipop از طریق SDK و API قابل دسترسی است و به توسعه دهندگان اجازه می دهد کتابخانه برچسب های قابل جستجو را در نرم افزار موجود خود قرار دهند. این شرکت در حال حاضر بیش از 200 شرکت دارد که از برچسب عظیم خود استفاده می کنند ، که “راه حل یک روزه” را برای فرآیندی ارائه می دهد که در غیر این صورت نیاز به انجام کارهای بیشتر دارد. Stipop اخیراً وب سایتی راه اندازی کرده است که به توسعه دهندگان کمک می کند SDK و API آن را از طریق نصب سریع ادغام کنند.

“آنها فقط می توانند یک خط کد را در داخل محصول خود اضافه کنند و دارای ویژگی برچسب کاملاً سفارشی هستند [so] کاربران می توانند چت های خود را ادویه کنند. “

پارک اشاره می کند که برچسب ها مشارکت را تشویق می کنند – و برای نرم افزارهای اجتماعی ، تعامل به معنی رشد است. برچسب ها یک راه بازیگوشانه برای ارسال شخصیت ها به جلو و عقب در چت هستند ، اما آنها همچنین در تعدادی از نقاط کمتر آشکار ظاهر می شوند ، از برنامه های دوستیابی گرفته تا تجارت الکترونیک و برنامه های اشتراک گذاری سواری. Stipop حتی جستجوی برچسب را در نرم افزار همکاری کار Microsoft Teams هدایت می کند.

این شرکت قبلاً با Google همکاری کرده است ، که از کتابخانه برچسب Stipop در Gboard ، Android Messages و Tenor ، یک صفحه کلید GIF که Google در سال 2018 خریداری کرده است ، استفاده می کند. این مشارکت 600 میلیون نمایش برچسب را در ماه اول به ارمغان آورد. مشارکت جدید بین Stipop و Coca-Cola در افق نزدیک ، برچسب های مارک کک را به کتابخانه برچسب خود اضافه می کند و این شرکت درهای خود را به روی مارک های بیشتری باز می کند که جذابیت منحصر به فرد برچسب ها را در برنامه های پیام رسانی درک می کنند.

پارک می گوید که مردم تمایل دارند برچسب ها و GIF ها را مقایسه کنند ، دو راه بیان بی کلام احساسات و تفاوت های اجتماعی ، اما برچسب ها برای خود دنیایی هستند. برچسب ها در جهان خلاقانه خود وجود دارند ، با هنرمندان ستاره ، موضوعات منطقه ای و گروه های اصلی شخصیت ها که در بین طرفداران زندگی خود را به خود می گیرند. پارک گفت: “سازندگان برچسب حرفه خود را دارند.”

هنرمندان تجسمی همچنین می توانند برچسب های زیادی را برای انتشار پیدا کنند ، حتی بدون تصاویر پیچیده. و از آنجایی که همه آنها بیشتر به دنبال معنا هستند تا پالایش ، هنرمندان غیر طراح و هنرمندان کم مهارت نیز می توانند برچسب های ضربه ای را بسازند.

“برچسب ها برای آنها عالی است زیرا این کار را می کند [is] خیلی راحت می شود ویروسی شد ، “پارک گفت. این شرکت با 8000 سازنده برچسب در 25 زبان مشارکت کرده است و به هنرمندان کمک می کند تا از آثار خود درآمد کسب کنند و بر اساس تعداد دفعاتی که یک برچسب به اشتراک گذاشته می شود ، درآمد ایجاد کنند.

برچسب ها زبان بصری خود را در سراسر جهان کنترل می کنند و پارک تفاوت های فرهنگی جالبی در نحوه استفاده مردم از آنها برای برقراری ارتباط مشاهده کرده است. در غرب ، برچسب ها اغلب به جای متن مورد استفاده قرار می گیرند ، اما در آسیا ، جایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، مردم معمولاً برچسب هایی را برای تقویت متن به جای جایگزینی آنها ارسال می کنند.

در شرق آسیا ، کاربران تمایل دارند که برچسب های سیاه و سفید ساده را ترجیح دهند ، اما در هند و عربستان سعودی ، برچسب های طلایی و روشن برترین ها هستند. در آمریکای جنوبی ، برچسب های محبوب دارای کیفیت پیکسلی تر و منحصر به فردی هستند که از نظر فرهنگی در آنجا طنین انداز است.

“با برچسب ها ، عاشق می شوید [the] شخصیت هایی که ارسال می کنید … این به شما تبدیل می شود. “