Snapchat با ارائه شانس برای برنده شدن جوایز با چالش های Spotlight ، بازپرداخت سازندگان را افزایش می دهد – TechCrunch

با بالا گرفتن رقابت برای استعدادهای خالق ، Snap امروز مجموعه ای از ابزارها ، برنامه ها و ویژگی های جدید را معرفی کرد که به خلق سازندگان روی پلتفرم خود امکان ایجاد درآمد می دهد. این موارد شامل گسترش ویژگی Gifting به سازندگان در سراسر جهان ، گسترش Creator Marketplace شامل Snap Stars (سازندگان برتر با حساب های تأیید شده) ، راه اندازی یک منبع چگونه به نام Creator Hub و راه جدیدی برای سازندگان Snapchat است. برای ساخت فیلم کوتاه برای رقیب درون برنامه ای خود TikTok ، معروف به Spotlight ، پاداش دریافت می کند.

دومی که Spotlight Challenges نام دارد ، جوایز نقدی برای محتوای Spotlight با عملکرد برتر ، به کارگردانی خود Snap ، ارائه می دهد. این تفاوت با سایر برنامه های اجتماعی ‘Funds Creator Funds’ دارد که بر اساس معیارهایی مانند بازدیدها و مشارکت به افراد واجد شرایط پرداخت می شود. در عوض ، این یک “شانس” برای برنده شدن پول نقد است که در آن هر چالش فردی به طور متوسط ​​3 تا 5 خالق را به عنوان برنده پاداش می دهد – هرچند که گاهی اوقات این رقم کم یا زیاد خواهد شد. حداقل جایزه 250 دلار خواهد بود. به طور معمول ، کل گلدان های جایزه برای چالش های فردی بین 1000 تا 25000 دلار متغیر است ، اما اسنپ می گوید ممکن است گاهی مبلغ بیشتری را ارائه دهد.

این چالش ها به منظور ترغیب به استفاده از لنزها ، صداها یا #موضوعات به جای پرداخت هزینه برای محتوای با عملکرد بالا طراحی خواهند شد. این چالش ها در صفحه “Trending” Spotlight ظاهر می شوند ، که با ضربه زدن روی نماد روند رو به بالا در سمت راست بالای صفحه اصلی Spotlight در برنامه Snapchat به آن دسترسی پیدا می کنید. در اینجا ، کاربران قادر خواهند بود چالش های موجود را مشاهده کرده ، جزئیات مربوط به جزئیات ارسال و جایزه مربوطه را بخوانند ، سپس برای باز کردن دوربین و ایجاد محتوا ضربه بزنید.

این افزودنی به دنبال شکایات سازندگان Snap است که در اوایل سال جاری از تأخیر در پرداخت Spotlight و بعداً از مقدار ناچیز پولی که می توانستند کسب کنند ، ناامید شده بودند. در حالی که قبلاً ، Snap روزانه یک میلیون دلار غیرقابل پرداخت می کرد تا رقیب TikTok خود را از زمین خارج کند ، این برنامه را در اواخر ماه مه متوقف کرد و گفت که از ماه ژوئن پرداخت ها را به “میلیون” در ماه کاهش می دهد.

اما سازندگانی که انتظار افزایش حقوق بیشتر را داشتند ، از این تغییر راضی نبودند و برخی شروع به جستجوی فرصت های بهتر در برنامه های دیگر کردند. امروزه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، زیرا فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب ، TikTok و توییتر همه سعی می کنند سازندگان را به شیوه های خاص خود جذب کنند – از جمله ، در برخی موارد ، با پرداخت مستقیم علاوه بر تقسیم درآمد از تبلیغات.

به نظر می رسد سیستم جدید “چالش ها” اسنپ شفافیت بیشتری در مورد پرداخت ها ارائه می دهد ، زیرا سازندگان می توانند از قبل ببینند که جوایز چه می تواند باشد. اما از طرف دیگر ، و شاید مهمتر از همه ، به سازندگان نشان می دهد که هیچ پاداش تضمینی برای ورود به اینجا وجود ندارد – این یک “جایزه” است ، نه یک دستمزد. این بدان معناست که سازندگان هنوز می توانند محتوای با عملکرد خوب تولید کنند و پول نقد را “برنده” نکنند.

با این حال ، اسنپ به TechCrunch می گوید که جایزه های جایگزین را جایگزین نمی کند. ویژگی جدید علاوه بر میلیون ها نفر است که ماهانه به برترین سازندگان Spotlight توزیع می کند.

این ویژگی جدید ماه آینده در ایالات متحده بر روی iOS و Android اجرا می شود و سپس به بازارهای دیگر گسترش می یابد.

سایر موارد افزوده شده امروز شامل Snapchat Creator Hub است که اطلاعاتی در مورد شروع به کار در Spotlight و نکات دیگر و گسترش ویژگی Gifting به Snap Stars در سراسر جهان ارائه می دهد (به بالا مراجعه کنید). این ویژگی در ماه مه اعلام شده بود و به طرفداران اجازه می دهد از سازندگان با استفاده از نشانه های Snap از طریق Story Replies پشتیبانی کنند. Snap Stars بخشی از درآمد حاصل از هدایایی که دریافت می کنند را به عنوان یک راهنمایی مجازی دریافت می کند.

Snap همچنین Creator Marketplace را گسترش می دهد ، که قبلاً برای ایجاد ارتباط بین سازندگان ، توسعه دهندگان و شرکای Lens با مشاغلی که می خواستند تبلیغات AR را با پشتیبانی آنها اجرا کنند ، در حال گسترش است.

در حال حاضر ، بازار هدف دیگری نیز دارد: مشاغل را با Snap Stars در سراسر جهان برای معاملات تجاری متصل می کند. بازارهای سازنده در سایر پلتفرم های اجتماعی برتر مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، TikTok و YouTube به این ترتیب کار می کنند ، بنابراین این بخشی از پیشرفت Snap است.

در ارتباط با این حرکت ، Snap همچنین برای مشاغل دارای نمایه عمومی برچسب “Sponsored by” معرفی می کند تا Snap Stars برای شفافیت بتواند مارک ها را در محتوای حمایت شده خود برچسب گذاری کند. در این حالت ، 100 درصد از تراکنش ها مستقیماً به سازندگان منتقل می شود ، اسنپ می گوید.

علیرغم تغییراتی که در تلاشهای اولیه کسب درآمد Snap ایجاد شده است ، این شرکت ادعا می کند که تولید محتوای Spotlight در حال رونق است. اسنپ ​​طی درآمد سه ماهه دوم خود ، اظهارات Spotlight را بیش از سه برابر کرد ، زمان روزانه صرف شده برای هر کاربر در ایالات متحده بیش از 60 درصد نسبت به سه ماهه قبل و کاربران فعال روزانه 49 درصد افزایش یافته است.

تا به امروز ، اسنپ بیش از 130 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است. و از نظر تعداد سازندگان ارسال شده در Spotlight از زمان تجدید نظر در 1 ژوئن ، “اوج تاریخ” بوده است.