Skydropx از بودجه جدیدی برای گسترش اتوماسیون لجستیک در سراسر آمریکای لاتین استفاده می کند – TechCrunch

هر کسی که چیزی را به صورت آنلاین خریداری می کند، یک مورد را داشته است که روش تحویل ناموفق بوده است. انتظار می‌رود در سرتاسر آمریکای لاتین، خریدهای تجارت الکترونیک تا سال 2024 سالانه دو رقمی شود. این بدان معناست که یافتن راه‌های قابل اعتماد – و مقرون به صرفه – برای ارائه این بسته‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وارد Skydropx شوید، یک شرکت مدیریت تدارکات مستقر در مکزیکو سیتی که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد یک تجربه تحویل خودکار سرتاسر برای مشتریان ایجاد کنند که شامل بیش از 250 گزینه حمل و نقل، پیگیری اعلان‌ها از طریق WhatsApp، زمان‌های تخمینی تحویل و مدیریت بازگشت است.

Skydropx

تیم Skydropx

این شرکت که در سال 2014 توسط تاوو زامبرانو، آرماندو سولبس، اسکار ویکتورین و دانیل آلوارادو تأسیس شد، می‌تواند تا 70 درصد کاهش در هزینه‌های لجستیک، رشد درآمد تا 3 برابر را با توانایی جایگزین کردن گزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌ها به صورت واقعی ارائه دهد. زامبرانو به TechCrunch گفت: زمان و تا 91 درصد بهینه سازی عملیات یک شرکت با اجتناب از خطاهای داده.

این شرکت کار خود را با تحویل غذا آغاز کرد، اما در سال 2015 زمانی که زامبرانو فرصتی برای کمک به کسب‌وکارها دید که بهترین شرکت حمل‌ونقل را رمزگشایی می‌کند، چرخید.

او افزود: “ما دیدیم که آنها در تلاش برای درک صدها شرکت حمل و نقل، کدام یک بهترین گزینه است، کدام یک مقرون به صرفه تر است یا کدام یک بهترین سرعت را دارد.” “ما متوجه شدیم که هیچ کس به این مشکل به صورت آنلاین حمله نمی کند.”

زامبرانو گفت که هر کشوری در مورد حمل و نقل چالش های منحصر به فرد خود را دارد. این عمدتا به دلیل متفاوت بودن حامل های تحویل در هر کشور است، به این معنی که Skydropx باید از ابتدا شروع کند.

این شرکت قصد دارد به سایر کشورهایی که تجارت الکترونیک در آنها در حال رشد است گسترش یابد، از جمله کلمبیا، آرژانتین، شیلی و پرو. برای انجام این کار، این شرکت روز سه‌شنبه ۲۰ میلیون دلار سرمایه در سری A به رهبری Base10 Partners، Cometa و 645 Ventures اعلام کرد.

تی جی ناهیگیان، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Base10 Partners، گفت که در سال 2018 زمانی که اکوسیستم هنوز زود بود، با زامبرانو و سولبس آشنا شد. او با مشاهده یک رشد عظیم در تجارت الکترونیک در سطح جهانی که بر پذیرش آن در آمریکای لاتین نیز تأثیر می‌گذارد، از شرکت بازدید کرد، جایی که به گفته او تحویل و تحقق یکی از چالش‌هایی است که کسب‌وکارها باید بر آن غلبه کنند.

ناهیگیان گفت: «تاوو و آرماندو توانمندسازهای کلیدی برای رشد گسترده این اکوسیستم هستند که فرصت بزرگی است.» ضریب نفوذ هنوز کم است، اما می بینیم که طی چند سال آینده بین 10 تا 100 برابر تغییر می کند.

این سرمایه جدید با افزایش 7 میلیون دلاری قبلی پس از مشارکت Skydropx در Y Combinator در سال 2018 ترکیب می شود.

از آن زمان، این شرکت سودآور شد و تنها در سال 2020 بیش از 300 درصد رشد کرد. اکنون به بیش از 50000 مشتری خدمات رسانی می کند و بیش از 1.5 میلیون تحویل در ماه انجام می دهد. زامبرانو گفت که تقریباً 6 درصد از تحویل بسته ها در مکزیک از طریق Skydropx انجام می شود.

علاوه بر انتقال به کشورهای دیگر، این شرکت در حال تحقق سایر بخش‌های عمودی است، مانند افتتاح مراکز تکمیلی خود در مکزیک و راه‌اندازی شعبه‌های تحویل خود به طوری که علاوه بر وب‌سایت، مشتریان بتوانند شخصاً بسته‌ها را تحویل بگیرند یا تحویل بگیرند. . او انتظار دارد 30 شعبه در دو هفته آینده در گوشه و فروشگاه های رفاه در سراسر مکزیک راه اندازی شود.

آرون هالیدی، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت 645 Ventures، با این شرکت در Y Combinator ملاقات کرد، اگرچه شرکت در ابتدا سرمایه گذاری نکرد. او همچنین دید که این شرکت در هر سال از هدف خود فراتر رفته است و می‌خواست در سری A که اولین سرمایه‌گذاری 645 Ventures در آمریکای لاتین است، مشارکت کند.

او گفت: «در آمریکای لاتین، تجارت الکترونیک در حال گذراندن دوره رنسانس است، ابتدا در مورد فین تک و اکنون با ظهور و افزایش تجارت الکترونیک. “مشتریان در مورد ضروری بودن محصولشان برای مقیاس‌بندی و رسیدن به سودآوری صحبت کردند و Skydropx به عنوان رهبر غالب برای انجام خودکارسازی ظاهر می‌شود.”