SiriusXM با استودیوی تولید سرگرمی های صوتی Audio Up همکاری می کند تا پادکست های جدید اسکریپت دار جدیدی تولید کند. این دو شرکت یک برنامه نویسی خلاقانه و یک توافق استراتژیک منعقد کرده اند که بر اساس آن انتظار می رود Audio Up پادکست های جدیدی برای SiriusXM و پلتفرم های آن ایجاد کند که شامل برنامه SXM ، Pandora و Sticher می شود.
Audio Up ، که در سال 2020 تأسیس شد ، یک استودیوی تولید محتوا پادکست است که مجموعه ای از سرگرمی های صوتی با اسکریپت اصلی با اسامی خیمه دار در موسیقی ، هالیوود و انتشارات ، از جمله Machine Gun Kelly ، Garrett Hedlund و Stephen King ایجاد کرده است.
این قرارداد به SiriusXM یک گزینه اول منحصر به فرد برای مفاهیم جدید پادکست Audio Up و حق انحصاری مدیریت و فروش موجودی تبلیغات در ارتباط با پادکست تولید شده برای SiriusXM می دهد. انتظار می رود Audio Up یک محرک خلاق اضافی برای SiriusXM در ارتباط هنرمندان ، برچسب ها ، مارک ها و سازندگان همه نوع در توسعه برنامه های سرگرمی صوتی جدید در کانال های SiriusXM باشد.
Audio Up همچنین امروز اعلام کرد که دور مالی 12 میلیون دلاری سری B را به سرپرستی SiriusXM به پایان رسانده است. علاوه بر این ، اندرو ماس ، معاون ارشد SiriusXM در امور تجاری و برنامه ریزی ، به هیئت مدیره Audio Up می پیوندد.
اسکات گرینشتاین ، رئیس و مدیر ارشد خلاقیت ، گفت: “Audio Up به دلیل ایجاد پادکست هایی که موسیقی ، سرگرمی و داستان پردازی غنی را برای ایجاد تجربه های شنیداری جدید جسورانه ایجاد می کند ، مشهور است و ما خوشحالیم که از آنها در خانواده بزرگ SiriusXM استقبال می کنیم.” SiriusXM ، در یک بیانیه مطبوعاتی.
انواع پادکست های اصلی از فهرست پشتیبان Audio Up نیز در برنامه SXM ، Pandora و Sticher ارائه می شود ، از جمله هالووین در جهنم ، تصنیف عمو نوشیدنی ، داستانهای خواب قبل از مسافرخانه Ingleside ، Sonic Leap و Make It Up as We Go به
“با دسترسی گسترده و تنوع گسترده ای از شنوندگان که SiriusXM ، Pandora و Stitcher با هم نشان می دهند ، ما نه تنها یک برنامه خروجی بزرگ چند پلتفرمی برای برنامه نویسی اصلی خود داریم ، بلکه در SiriusXM ما یک متحد خلاق داریم که جاه طلبی های ما را برای ادامه فشار به اشتراک می گذارد. پادکست رو به جلو است ، “جرد گاتشتات ، مدیرعامل و بنیانگذار Audio Up ، در بیانیه ای گفت.
این قرارداد با Audio Up به دنبال خرید 325 میلیون دلاری Stiri از SiriusXM در سال گذشته است. این معامله به این معنی بود که هزاران پادکست به فهرست SiriusXM منتقل شد ، و پس از آن شرکت گفت که اکنون “بزرگترین مخاطب آدرس پذیر” در ایالات متحده برای صدا های دیجیتالی ، از جمله موسیقی ، ورزش ، گفتگو و پادکست ، که 150 میلیون شنونده را پوشش می دهد ، دارد. همچنین سعی شده است پاندورا را از رقبای خود با ارائه سطوح مختلف قیمت و قالب های نمایش منحصر به فرد ، مانند داستانهای پاندورا ، با کمک مهمانان SiriusXM متمایز کند.
مشارکت جدید SiriusXM با Audio Up سرمایه گذاری های خود را در پادکست بیشتر می کند و به آن کمک می کند تا در فضای صوتی با دیگران رقابت کند ، زیرا شرکت های متعددی نیز به دنبال گسترش پادکست های خود هستند. به عنوان مثال ، Spotify و iHeartMedia برای به دست آوردن محتوای اصلی پادکست ، و همچنین ابزارهایی برای پادکست ها برای کمک به اداره مشاغل خود ، دستاوردهای قابل توجهی داشته اند. علاوه بر این ، اپل همچنین در پادکست ها سرمایه گذاری می کند و اخیراً اشتراک پادکست های اپل را در بیش از 170 کشور و منطقه به صورت زنده ایجاد کرده است.