در سه ماهه اخیر Roku، این شرکت درآمدی بهتر از حد انتظار 741 میلیون دلاری را ثبت کرد، اما با هشدار خود در مورد بازار تبلیغات نامشخص و کاهش متوسط درآمد هر کاربر، سرمایه گذاران را نگران کرد. امروز، در IAB NewFronts، این شرکت رسانهای استریم آخرین محصولات تبلیغاتی خود را معرفی کرد تا به طور بالقوه به آن کمک کند حداقل به این مورد دوم رسیدگی کند. این موارد شامل فرصتهای جدیدی برای تبلیغات در صفحه اصلی Roku، در محتوای اصلی آن، و حتی در محافظ صفحهنمایش آن، از جمله موارد دیگر بود. همچنین استفاده از هوش مصنوعی متنی را برای اجرای خودکار تبلیغات درست در کنار مرتبطترین لحظات نمایشها و فیلمها در کانال Roku منتشر کرد.
این شرکت توضیح داد که قابلیت هوش مصنوعی جدید آن در سراسر کتابخانه Roku برای «لحظههای طرح نمادین» جستجو میکند که با پیام برند مطابقت دارد و تبلیغات آنها را در زمان واقعی قرار میدهد. برای کار، بازاریابان ابتدا موضوع کمپین خود را به Roku می گویند. هوش مصنوعی کتابخانه را جستجو می کند تا کمپین را با لحظات کلیدی مطابقت دهد. به عنوان مثال، زمانی که تیم گان در «پروژه باند» میگوید «آن را کار کن»، یک برند پوشاک میتواند پیام خود را وارد کند.
Roku همچنین فهرست جدیدی از Roku Originals را اعلام کرد که شامل یک مستند کارآفرینی به نام “Side Hustlers” است که توسط Hello Sunshine – شرکت رسانه ای ریس ویترسپون که در سال 2021 به قیمت 900 میلیون دلار به Candle Media، شرکتی که توسط مدیران سابق دیزنی اداره می شود، کوین فروخته شد. مایر و تام استگز، که اکنون دست خود را در پای های متعدد در سراسر چشم انداز جریان دارد. بانک دیجیتال Ally نیز در این تولید شرکت داشت که تمرکز آن بر روی افرادی است که تلاش های جانبی خود را به تجارت اصلی خود تبدیل می کنند.
دیگر نسخههای اصلی جدید که امسال وارد بازار میشوند عبارتند از «خانواده مشهور آشپزی میکنند»، سریالی که توسط سوفیا ورگارا تهیهشده و توسط مانولو گونزالس ورگارا میزبانی میشود، و «Carpe DM with Juanpa»، که در میان سایرین، خوانپا زوریتا، ستاره رسانههای اجتماعی را به نمایش میگذارد. Roku گفت که همچنین در حال تمدید “نمایش بزرگ پخت آمریکایی” با حضور پل هالیوود، پرو لیث، الی کمپر و زک چری و “Honest Renovations” با حضور جسیکا آلبا و لیزی ماتیس است.
این شرکت ادعا کرد که نسخه اصلی آن بوده است تحویل دادن بهتر نسبت به. تا کابل، و زوج بهتر نسبت به. تا پخش مخاطبان هر روز
این شرکت استریمینگ علاوه بر این، از زمان خود برای معرفی بازاریابان در مورد چگونگی دستیابی به 71.6 میلیون حساب فعال در سرویس خود از طریق محصولات و مکانهای تبلیغاتی جدید استفاده کرد.
این مسابقه که توسط رئیس رسانه Roku، چارلی کولیر ارائه شد، از دسترسی Roku در ایالات متحده تبلیغ کرد.
کولیر به حضار گفت: «آمریکاییها بیشتر از هر پلتفرم تلویزیونی دیگر در Roku وقت میگذرانند، به این معنی که زمان بیشتری را در اینجا با Netflix و Hulu و Disney+ میگذرانند و حتی زمان بیشتری را برای پخش CBS، NBC ABC و Fox میگذرانند. او افزود: «به این فکر کنید: 50 درصد از کل پخش سوپر باول در Roku امسال انجام شد.
در طول این رویداد، Roku برخی از آخرین معاملات تبلیغاتی خود را به اشتراک گذاشت. آن اشاره کرد که محافظ صفحهنمایش «Roku City»، که در حالی که تلویزیون بیکار است، منظرهای شهری را روی صفحه تلویزیون نشان میدهد، به روی برندها باز میشود. در حالی که پیش از این، محافظ صفحه نمایش شهری کاربران را به محتوای پیشنهادی برای استریم راهنمایی می کرد، اکنون می تواند مارک های دیگر را نیز به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، در تابستان امسال، برند مک دونالد را به عنوان بخشی از آثار هنری، به عنوان اولین شریک تجاری خود در تبلیغات جدید معرفی خواهد کرد. روکو گفت که این محافظ صفحه توسط نزدیک به 40 میلیون خانه استفاده می شود.
این شرکت همچنین تجربیات کشف جدیدی را معرفی کرد که به برندها اجازه میدهد محتوا را در مناطقی مانند خانه و باغ و تجربههای ورزشی که محتوا را از سراسر تلویزیون در صفحه اصلی Roku مدیریت میکنند، میزبانی کنند. اکنون، وقتی کاربران به جستجوی Roku روی میآورند، ممکن است مجموعهای را ببینند که توسط یک شریک تبلیغاتی “ارائه شده” است – برای مثال، Walmart در حال “ارائه” مجموعه Home & Garden نشان داده شد.
Roku همچنین به اشتراک گذاشت که Instacart آخرین شریک تجاری + Commerce آن است که به سایرین مانند Walmart، Best Buy، Cox Automotive، DoorDash، Kroger و موارد دیگر در تبلیغات قابل خرید و سایر ابتکارات متمرکز بر خرده فروشان پیوست.
روکو توضیح داد که Commerce+ برای کوتاه کردن مسیر خرید برای مصرف کنندگان طراحی شده است.
به عنوان مثال، Wendy به کاربران Roku 5 دلار تخفیف داد که توسط DoorDash از طریق تبلیغات صفحه اصلی ارائه شد، سپس از دادههای DoorDash برای کمک به اندازهگیری تأثیر هزینههای تبلیغاتی آنها استفاده کرد. این شرکت گفت که این کمپین حجم سفارش Wendy را عمدتاً در میان کاربران جدید و از کار افتاده افزایش داد و چندین برابر بازده سرمایه گذاری مثبت را ارائه داد.
اخبار دیگر برای بازاریابان شامل معرفی Roku از ضمانت دسترسی Primetime بود که ادعا میکرد «اولین» در جریان است. اساساً، گارانتی به برندهایی که قادر خواهند بود متعهد شود رسیدن بیشتر خانواده های تلویزیونی که در پرایم تایم نسبت به. تا را میانگین برنامه پخش می شود بر آ بالا-پنج کابل کانال در تلویزیون سنتی
آلیسون لوین، معاون درآمد تبلیغات و راهحلهای بازاریابی Roku در بیانیهای مطبوعاتی گفت: «ما بهطور منحصربهفردی در موقعیتی هستیم که مارکها را در تلویزیون غیرقابل چشم پوشی کنیم، زیرا Roku در جریان پخش برای چمن نمیجنگد، ما میدانیم.» ما تمام قدرت پلتفرم را به کار میگیریم، نه فقط قطعات را، تا مقیاس، لذت و انعطاف بیشتری را به بازاریابان بدهیم که در تلویزیون دوست دارند.»