Ora سنگاپور یک رویکرد عمودی یکپارچه برای سلامت از راه دور دارد

به گفته بنیانگذار پلتفرم سلامت از راه دور اورا مستقر در سنگاپور، 90 درصد از بیماران آن کمتر از 39 سال سن دارند و برای شرایط خود به صورت آفلاین درمان نشده اند. این مسئولیت را بر دوش Ora می گذارد تا مطمئن شود بیمارانش، عمدتاً هزاره هایی که در شهرها زندگی می کنند، تجربه خوبی دارند. اورا می‌خواهد با برنامه‌های عمودی متمرکز بر مسائل سلامتی خاص، مانند سلامت و مراقبت از پوست زنان و مردان، اجرا کند. آنها همچنین یک پلت فرم سرتاسری را اجرا می کنند که همه چیز از مشاوره گرفته تا تحویل نسخه و مراقبت های پس از آن را انجام می دهد.

امروز، اورا اعلام کرد که 10 میلیون دلار بودجه سری A جمع آوری کرده است، که به گفته او بزرگترین دور سری A از راه دور در آسیای جنوب شرقی است. این سرمایه گذاری توسط TNB Aura و Antler با مشارکت Gobi Partners، Kairous Capital و GMA Ventures انجام شد.

به این ترتیب مجموع جذب اورا از زمان آغاز به کار آن در سال 2020 به 17 میلیون دلار می رسد. اورا توسط الیاس پور، مدیر اجرایی سابق Zalora تأسیس شد و می‌گوید که از سال گذشته تا کنون رشد بیش از 20 درصدی ماهانه داشته است.

پور به TechCrunch گفت که در حین کار در Zalora، «روند بسیار واضحی را از مشتریانی دید که برای خوش‌نظر رسیدن سرمایه‌گذاری می‌کردند، که ناشی از خرید مد بود که به آن‌ها اجازه می‌داد خود را ابراز کنند، تا احساس خوب، که به ظاهر فیزیکی مانند پوست، مو، مرتبط است. وزن و رفاه کلی.» او شروع به جستجوی بخش هایی کرد که کمتر از آنها استفاده می شد و فرصت بزرگی در مراقبت های بهداشتی پیدا کرد.

الیاس پور موسس و مدیر عامل اورا

الیاس پور موسس و مدیر عامل اورا

پور افزود: جنوب شرق آسیا یکی از بالاترین هزینه‌های بهداشتی را در سطح جهان دارد، بنابراین نیازی به تغییر رفتار برای متقاعد کردن مردم به سمت پرداخت‌های مستقیم نیست. “مردم قبلاً عادت کرده اند هزینه های مراقبت های بهداشتی خود را از جیب خود بپردازند که برای DTC مناسب است.”

اورا می‌گوید از زمان راه‌اندازی خود در سال 2021، بیش از 250,000 مشاوره با پزشک ارائه کرده است. این مدل یک مدل سرتاسری دارد، به این معنی که مشاوره، داروخانه، تحویل دارو و مراقبت‌های پس از خرید را پوشش می‌دهد. اورا با اشتراک درآمدزایی می کند و اشتراک بیش از 70 درصد از درآمد آن را تشکیل می دهد.

اورا به صورت عمودی یکپارچه است و در حال حاضر سه برند را اداره می کند. اولین مورد، به نام ماژول ها، بر مشاوره های آنلاین پوست و مراقبت از پوست با نسخه متمرکز است. دوم، andSons، مراقبت های بهداشتی مردانه را ارائه می دهد، و سوم، OVA، مراقبت های بهداشتی باروری زنان را درمان می کند.

این پلتفرم در درجه اول با مشتریان جوان رفتار می کند. این شرکت می‌گوید که 90 درصد از بیمارانش برای اولین بار مبتلا به این بیماری هستند، زیر 38 سال سن دارند و قبلاً هرگز تحت درمان آنلاین قرار نگرفته‌اند. بیماران جوان تر خواستار انعطاف و سرعت هستند، به همین دلیل است که مدل پزشکی از راه دور Ora برای آنها جذاب است.

پور گفت که یکی از چالش‌هایی که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در جنوب شرقی آسیا با آن مواجه هستند، «قطع زیاد بین جمعیت بیمار» است که جوانان را منحرف می‌کند و تجربه میراث مراقبت‌های بهداشتی. او معتقد است که در یک دهه آینده، حدود 80 درصد خدمات بهداشتی و درمانی به صورت آنلاین ارائه خواهد شد.

«امروزه، مردان و زنان 20 و 30 ساله که در پایتخت‌ها زندگی می‌کنند، 36 درصد از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند. این بخش سریع‌ترین رشد را دارد که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2030 نیمی از جمعیت را در بیشتر بازارها نشان دهد.» پور افزود که اورا “در این مرحله اولیه رابطه قوی با آنها برقرار می کند تا اعتماد آنها را جلب کند و همچنان برای رفع نیازهای مراقبت های بهداشتی که با افزایش سن خواهند داشت” مرتبط باشد.

پور گفت که اورا از سایر بازیکنان سلامت از راه دور مانند Doctor Anywhere، Speedoc و Alodokter متمایز است زیرا روی مسائل سلامتی خاص تمرکز دارد. Ora همچنین محصولات نسخه ای، OTC و مصرف کننده قوی را برای ارائه خدمات پس از درمان و تداوم بالینی ترکیب می کند.

بودجه جدید اورا برای گسترش به بازارهای جدید استفاده خواهد شد و برندهای خود را به بیش از 1300 فروشگاه خرده فروشی می آورد.

در بیانیه ای، شریک موسس TNB Aura چارلز ونگ گفت:[Ora’s] تمرکز ترکیبی بر بخش‌های تخصصی و اغلب تابو، مراقبت‌های بهداشتی و همچنین رویکرد مستقیم به بیمار، این تیم را به این سمت سوق داده است که به وضوح خود را متمایز کند و در عین حال، واحدهای اقتصادی پیشرو بازار را ارائه دهد که نیازهای متناسب بیماران را در سراسر زنجیره ارزش کامل برآورده می‌کند.