NHTSA درخواست تحقیق رسمی درباره نرم افزار مدیریت باتری تسلا – TechCrunch را رد می کند

اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه ها درخواستی در سال 2019 را که از آژانس درخواست می کرد تحقیقات رسمی در مورد نرم افزار مدیریت باتری تسلا را به دلیل ادعای نقص در به روزرسانی از طریق هوا و آتش سوزی در پنج وسیله نقلیه ، رد کند.

بر اساس سندی که در وب سایت آن قرار گرفته است ، این آژانس تصمیم گرفت تا قسمتی از تحقیقات رسمی را آغاز نکند زیرا اکثر این حوادث در خارج از ایالات متحده رخ داده است. هیچ یک از این موارد مربوط به تصادفات نبود و بیشتر آنها پارک شده بودند.

NHTSA به عنوان بخشی از ارزیابی خود ، 59 شکایت از مجموع 61،781 وسیله نقلیه مدل S و Model X را از سال 2012 تا 2019 در دادخواست بررسی کرد ، قبل از تصمیم به رد آن. از 59 شکایت ، 52 مورد کاهش ظرفیت باتری و هفت کاهش سرعت شارژ پس از به روزرسانی نرم افزار است. داده های ثبت شده از خودروها نشان می دهد که سیستم عامل محدود کننده ولتاژ در 58 درصد از شکایات فعال شده است ، اما طبق خلاصه گزارش ، به روزرسانی های بعدی بخشی یا تمام ظرفیت باتری را به این خودروها بازگردانده است.

آژانس متوجه شد که یک طوفان کامل باعث دو مورد از آتش سوزی هایی شد که در چین در سال 2019 رخ داد. خودروها اخیراً جلسات شارژ سریع خود را به پایان رسانده بودند ، باتری ها در حالت شارژ بالا قرار داشتند و با سیستم های خنک کننده باتری پارک شده بودند. خاموش این دو خودرو سابقه استفاده از استرس بالا را نیز داشتند.

مطالب جدید  پلت فرم حل اختلاف Immediation 3.6 میلیون دلار AUD برای توسعه در ایالات متحده جمع آوری می کند - TechCrunch

منابع آشنا با سیستم مدیریت باتری تسلا می گویند اگر واقعا یک مشکل نرم افزاری سیستماتیک وجود داشت ، به این ترتیب بیش از پنج خودرو دچار آتش سوزی می شدند. دلایل احتمالی چنین موارد نادر ، نقص فیزیکی ناشی از تولید یا آسیب فیزیکی در حین استفاده است ، مانند قرار دادن خودروهای سوپرشارژ تحت استرس زیاد ، که NHTSA می گوید در چین محل وقوع آتش سوزی ها بیشتر رایج است.

همچنین دو آتش سوزی در ایالات متحده رخ داد ، اما یکی شامل خودرویی بدون سابقه Supercharging بود که در زمان آتش سوزی در حال رانندگی بود و دیگری که نمی تواند به سیستم باتری فشار قوی وصل شود. پنجمین آتش سوزی در آلمان با وسیله نقلیه ای رخ داد که برای مدت طولانی در حالت کم شارژ پارک شده بود.

با توجه به عدم وجود هرگونه حادثه در ایالات متحده در ارتباط با شارژ سریع و عدم وجود چنین حوادثی در سطح جهانی از ماه مه 2019 ، بعید است که دستور اطلاع رسانی و رفع نقص مربوط به ایمنی به دلیل هرگونه تحقیق در نتیجه اعطای این دادخواست آغاز می شود. ” بنابراین ، با در نظر گرفتن کامل اطلاعات ارائه شده در دادخواست و خطرات احتمالی ایمنی ، دادخواست رد می شود. “

در این گزارش آمده است که در صورت موافقت ، علیرغم رد این دادخواست فعلی ، اگر آتی آتی نقایص مربوط به ایمنی را مشخص کند ، آژانس اقدامات بیشتری را انجام خواهد داد.

حتی در شرایطی که NHTSA این دادخواست را رد می کند ، پس از آنکه خودروهای خاصی که سیستم کمک پیشرفته راننده را فعال کرده بودند با 12 خودروی پارک شده با چراغ های چشمک زن برخورد کردند ، در نتیجه 17 نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست دادند و همچنان در حال تحقیق با نرم افزار خودکار تسلا هستند. 2018. تسلا تا 22 اکتبر فرصت دارد تا داده های دقیق خلبان خود را تحویل دهد و یا با پرداخت 115 میلیون دلار جریمه مواجه می شود ، واقعاً با توجه به درآمد خالص سه ماهه دوم این شرکت 1.14 میلیارد دلار.

مطالب جدید  دومین پرتاب خدمه Blue Origin شامل ستاره مهمان ویلیام شاتنر - TechCrunch است

خبر 30pp