Microsoft Ads داشبورد UET Insights را با داده های ترافیکی جدید راه اندازی می کند

Microsoft Ads شروع به جمع آوری داده های وب سایت بیشتری از طریق برچسب ردیابی رویداد جهانی خود می کند تا UET Insights را تقویت کند، داشبورد جدیدی برای تبلیغ کنندگان که در ماه ژوئن راه اندازی می شود.

داشبورد. داده‌ها تقریباً بی‌درنگ در دسترس خواهند بود و در داشبورد جدید نمونه‌گیری نمی‌شوند. این معیارها را شامل می شود:

  • تعداد جلسات.
  • صفحات محبوب.
  • خرابی دستگاه.
  • تفکیک کشور.
  • پشتی سریع (تعداد جلساتی که بازدیدکننده به صفحه ای پیمایش کرده و در طول بازه زمانی انتخاب شده به سرعت به صفحه قبلی بازگشته است).
  • میانگین زمان فعال.

در اینجا پیش نمایشی از ظاهر داشبورد UET Insights آمده است:

داشبورد UET Insights Microsoft Ads

سیگنال های داده جدید سیگنال های عملکرد وب سایت اضافی که توسط برچسب UET گرفته می شود شامل موارد زیر است:

  • تأخیرهای صفحه (سرعت و زمان بارگذاری).
  • روی تعامل کلیک کنید و اسکرول کنید.
  • جزئیات سبد خرید.
  • جزئیات رها کردن سبد خرید
  • سیگنال های مبتنی بر مرورگر
  • خطاهای مرورگر جاوا اسکریپت

شروع از 29 ژوئن. این زمانی است که مایکروسافت به طور خودکار UET Insights را در تمام تگ های UET موجود فعال می کند. UET Insights به طور پیش‌فرض در تمام برچسب‌های ایجاد شده فعال می‌شود.

انصراف دادن. قبل از اینکه UET Insights فعال شود:

  • برای غیرفعال کردن ارتقای خودکار، یک فرم انصراف را تا 26 ژوئن تکمیل کنید.

پس از فعال شدن UET Insights:

  • یک تگ را غیرفعال کنید: هدایت به ابزار > برچسب UET، برچسب خود را انتخاب کنید. نشانگر را روی UET Insights نگه دارید، نماد مداد را انتخاب کنید. یک پاپ آپ دریافت خواهید کرد، تنظیمات بینش خود را ویرایش کنید. ضامن را خاموش کنید.
  • چندین تگ را غیرفعال کنید: به صفحه All Tags بروید، تمام برچسب های مورد نظر خود را انتخاب کنید و انتخاب کنید Insights را غیرفعال کنید.
Microsoft Ads Edit Insights Setting

چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت می گوید هدف در اینجا کمک به تبلیغ کنندگان برای درک بهتر تعامل کاربر و بهبود هدف گذاری تبلیغات است. امیدواریم این داده‌های جدید بتواند به تبلیغ‌کنندگان در بهبود بازگشت سرمایه و افزایش ترافیک و تبدیل کمک کند.

درباره برچسب های UET یک برچسب UET در سراسر سایت که در سال 2014 راه اندازی شد (سپس در تبلیغات بینگ) راهبردهای ردیابی تبدیل، بازاریابی مجدد و مناقصه خودکار را در تبلیغات مایکروسافت فراهم می کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.