برنامههای افزودنی PLA اولین راهحل رسانهای خردهفروشی کاملاً یکپارچه از مایکروسافت است که به برندها اجازه میدهد تبلیغات محصول را هم در محل و هم در خارج از سایت با یک بودجه واحد ارائه دهند، در حالی که به طور خودکار برای بهترین تعادل عملکرد و دسترسی بهینه میشوند.
چگونه کار می کند. برندها که قبلاً توسط محدودیتهای عرضه تبلیغات در محل (تبلیغ محصولات در وبسایت خردهفروش) محدود میشدند، اکنون میتوانند به تعداد قابل توجهی از خریداران داخلی در خارج از سایت دسترسی پیدا کنند. با نمایش تبلیغات محصول بسیار مرتبط به خریداران و هدایت آنها به وب سایت خرده فروش برای خرید، برندها می توانند رویکرد واحدتری را برای سرمایه گذاری رسانه خرده فروشی خود اتخاذ کنند.
تبلیغات در سایت در مقابل تبلیغات خارج از سایت. افزونههای PLA به برندها این امکان را میدهد تا تأثیر تبلیغات داخلی و خارجی خود را اندازهگیری کنند و دید جامعتری از سفر خریدار به دست آورند.
با افزونه PLA، برندها میتوانند به عرضه تبلیغات خارج از سایت بیشتری دسترسی داشته باشند و همچنین دادههای شخص اول خردهفروش و هوش مخاطب مایکروسافت را برای هدف قرار دادن خریداران بسیار مرتبط از طریق کانالهای خارج از سایت، از جمله خریداران جدید، فعال کنند.
هنگامی که مارکها استفاده از برنامه افزودنی PLA را انتخاب میکنند، اگر یک کمپین در محل هزینه کمتری داشته باشد، این ویژگی بهطور خودکار آگهی فهرست محصولات آنها را به مکانهای محصول خارج از سایت که توسط شبکه جستجوی مایکروسافت و شبکه مخاطبین مایکروسافت ارائه میشود، گسترش میدهد و عملکرد و دسترسی به محصولات داخلی و خارجی را بهینه میکند. مکان های تبلیغاتی
عملکرد توضیح داده شده است. برای مثال، فرض کنید یک خریدار، جان، در حال جستجوی یک جفت چکمه جدید در وب سایت خرده فروش مورد علاقه خود است. او تبلیغی برای یک مارک خاص از چکمهها میبیند، اما قبل از اضافه کردن آنها به سبد خرید خود حواسش پرت میشود و بدون خرید از وبسایت خارج میشود. بعد از ظهر همان روز، او دوباره آگهی را در بینگ می بیند، روی آن کلیک می کند و به صفحه محصول در وب سایت خرده فروش هدایت می شود، جایی که خرید خود را تکمیل می کند. در همین حال، خریدار دیگری به نام ساندرا که با این برند آشنا نیست، آگهی را در DuckDuckGo می بیند و برای خرید کلیک می کند. به لطف PLA Extension، این برند با یک کمپین PLA به خریداران داخلی هم در داخل و هم خارج از سایت خردهفروش رسیده است.
افزونه PLA آگاهی از برند را افزایش می دهد و مشتریان بالقوه را به صفحه فرود محصول هدایت می کند، مخاطبان را گسترش می دهد و احتمال فروش را افزایش می دهد.
آن را امتحان کنید. برندهایی که در حال حاضر با یک یا چند خرده فروش مجهز به Microsoft PromoteIQ کار می کنند و علاقه مند به استفاده از این ویژگی جدید هستند، باید با نمایندگان حساب PromoteIQ خود تماس بگیرند و به خرده فروشان خود اطلاع دهند.
تو عمیق تر اطلاعیه مایکروسافت را اینجا بخوانید.
چرا ما اهمیت می دهیم. برنامه افزودنی PLA به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا با ارائه تبلیغات محصول در محل و خارج از سایت با یک بودجه واحد، دسترسی خود را افزایش دهند. این رویکرد به برندها اجازه می دهد تا تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند و ترافیک بیشتری را به صفحات محصول خود هدایت کنند.