استارتآپ بازی Proxima اوایل این هفته از مخفیکاری بیرون آمد و دور سرمایهگذاری خود و همچنین بازی افتتاحیه خود، Lumari را اعلام کرد، یک بازی ماجراجویی sandbox اجتماعی که به نظر میرسد تلاقی بین Animal Crossing، Pokémon و Minecraft باشد.
استودیوی بازیسازی با مشارکت Konvoy Ventures، Progression Fund، Valhalla Ventures، Maveron LLC و Artichoke Capital 1.6 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری London Venture Partners جمع آوری کرد.
بخش عمده ای از بودجه صرف توسعه بازی می شود که هنوز در مراحل اولیه است.
ران مو، بنیانگذار پروکسیما، مدیر تولید پیشین در Electronic Arts (EA) است و قبلا روی The Sims، یکی از فرنچایزهای اصلی بازی های ویدیویی EA کار کرده است. تیم پروکسیما متشکل از پنج پیشکسوت صنعت بازی از Riot، Storm8، Wildlife Studios و Unity است.
اگرچه جزئیات خاصی در مورد Lumari مخفی نگه داشته شده است، مو به TechCrunch گفت که مانند سایر بازی های sandbox، بازیکنان می توانند با یکدیگر دیدار کنند، چت کنند و چیزهایی بسازند. این بازی همچنین به بازیکنان این امکان را میدهد که موجودات را جمعآوری کنند (اصولاً همراهان حیوانات خانگی برای بازیکنان)، خانه و زیستگاه بسازند، باغی بسازند و دنیایی وسیع را کشف کنند. به گفته مو، لوماری به معنای “موجودات نورانی” است.
مو اشاره کرد که شخصی سازی بخش عمده ای از بازی خواهد بود، از جمله توانایی شخصی سازی شخصیت ها و حتی موجودات.
او گفت: “در نهایت، ما می خواهیم این را بسازیم تا مردم جایگاه خود را پیدا کنند.” ما به آن بهعنوان بوم نقاشی فکر میکنیم تا مردم بتوانند خود را ابراز کنند و با هم بنشینند.»
همانطور که در تریلر زیر مشاهده می شود، بازیکنان باید با موجوداتی که به رنگ بنفش به نظر می رسند نیز مبارزه کنند. وب سایت لوماری می نویسد: “مراقب باشید، خطر در سراسر جهان شکسته در کمین است.”
مو فاش کرد که انتظار نمی رود این بازی تا دو سال دیگر یا بیشتر عرضه شود.
در 15 ژوئن، Lumari اولین تست پخش اجتماعی خود را برگزار می کند که در 15 جولای به پایان می رسد. بازیکنان می توانند در playlumari.com ثبت نام کنند. در این زمان، پلی تست به صورت تک نفره خواهد بود و کاربران برای شرکت باید یک رایانه شخصی ویندوزی داشته باشند. زمانی که Lumari رسما راه اندازی شود، در دستگاه های بیشتری در دسترس خواهد بود.