Google Search Console Insights گزارش محتوای رو به رشد شما را اضافه می کند

Google Google Search Console Insights را ارتقا داده است تا اطلاعات بیشتری در مورد محتوای شما نشان دهد، حتی اگر یک حساب Google Analytics مرتبط به آن ویژگی اختصاص داده نشده باشد. گوگل گزارش جدیدی به نام «محتوای در حال رشد شما» اضافه کرد که تغییرات رشد کلیک و برداشت را برای محتوای برتر شما در یک بازه زمانی خاص نشان می‌دهد.

گزارش محتوای در حال رشد شما در اینجا یک اسکرین شات از آن گزارش، همانطور که گوگل ارائه کرده است توییتر.

این نشان می دهد که محتوای شما در مقایسه با دوره قبلی داده ها، در هنگام مشاهده این دوره داده چقدر “رشد” دارد. رشد می تواند به معنای افزایش تعداد بازدیدها یا کلیک ها باشد.

اطلاعات در حال رشد شما در کنسول جستجوی گوگل

گزارش زنده است من در حال حاضر این گزارش را برای سایت‌هایی مشاهده می‌کنم که ویژگی Google Analytics خود را به حساب کنسول جستجوی خود مرتبط نمی‌کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که فعال است.

آنچه گوگل گفت گوگل نوشت، «Search Console Insights برای ویژگی هایی که با Google Analytics مرتبط نیستند ارتقا یافته است. این شامل بینش‌های عملکرد محتوای جدید، مانند محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محتوای سایت شما در جستجو می‌شود.

انجمن ها در اینجا می‌توانید درباره نحوه مرتبط کردن ویژگی Google Search Console Insights بیشتر بدانید.

Search Console Insights چیست؟ به گفته گوگل، Search Console Insights به‌طور خاص برای سازندگان و ناشران محتوا طراحی شده است و «می‌تواند به آنها کمک کند تا بفهمند مخاطبان چگونه محتوای سایت خود را کشف می‌کنند و چه چیزی با مخاطبانشان طنین‌انداز می‌شود». گزارش Insights کنسول جستجو توسط داده‌های Google Search Console و Google Analytics ارائه می‌شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. گزارش بیشتر، تجزیه و تحلیل بیشتر و بینش بیشتر می تواند برای درک اینکه جستجوی Google چگونه محتوای شما را می بیند مفید باشد. همچنین ممکن است به شما ایده‌های محتوایی، راه‌هایی برای درک و فروش به مشتریان و ایده‌هایی در مورد چگونگی بهبود وب‌سایتتان بدهد.