Google Bard اکنون می تواند از موقعیت مکانی دقیق دستگاه شما برای ارائه نتایج محلی بهتر به سوالات شما استفاده کند. وقتی به Google Bard میروید، ممکن است یک پنجره بازشو ظاهر شود که میخواند: «برای دریافت پاسخهای مرتبطتر، همچنین میتوانید به Bard اجازه دهید از موقعیت مکانی دقیق دستگاه شما استفاده کند.»
هشدار. در اینجا چیزی است که ممکن است هنگام دسترسی به bard.google.com مشاهده کنید:

همچنین ممکن است درخواست دیگری را مشاهده کنید که از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید مکان خود را با Google به اشتراک بگذارید.
نتایج محلی بهتر گوگل گفته است که باید «پاسخهای مرتبطتری درباره رستورانهای نزدیک خود و بسیاری چیزهای دیگر درباره منطقه خود» ببینید. من آن را امتحان کردم و به نظر نمی رسد برای من کار کند، اما هنوز ممکن است در حال انتشار باشد.
چرا ما اهمیت می دهیم. جستجوی محلی یک محرک بزرگ برای کسب و کار برای بسیاری از مشاغل کوچک و محلی است. اگر مردم از Google Bard برای یافتن مکان هایی برای تهیه پیتزا، کوتاه کردن مو، یافتن دندانپزشک و غیره استفاده کنند، ممکن است ترافیک بیشتری به آن مشاغل وارد کند.
بدیهی است که فکر میکنید برای این کار باید در نمایههای کسبوکار Google باشید، بنابراین مطمئن شوید که مشتریان شما در نمایههای کسبوکار تنظیم شدهاند و برخی از جستجوها را انجام میدهند، ببینید چه تفاوتی با جستجوی Google دارد.