Google سیاست های تبلیغات خرید را برای افزایش شفافیت تغییر می دهد

Google مرکز خط‌مشی آگهی‌های خرید و مرکز خط‌مشی فهرست‌های رایگان خود را به‌روزرسانی کرده است تا شفافیت را برای تبلیغ‌کنندگان و خرده‌فروشان بهبود بخشد. این به‌روزرسانی‌ها اطلاعات واضح‌تری درباره نحوه اجرای خط‌مشی‌های Google ارائه می‌دهند.

چه خبر. Google الزامات تبلیغات خرید YouTube و الزامات قالب تبلیغات محصول Discovery را روشن کرده است تا به خرده فروشان کمک کند تا بفهمند چرا تبلیغات آنها ممکن است خوب عمل نکند و چگونه به مشکلات رسیدگی کنند.

سیاست ها می‌توانید مرکز خط‌مشی تبلیغات خرید Google و همچنین خط‌مشی‌های فهرست‌های رایگان را در اینجا مرور کنید تا درک بهتری از نحوه اجرای خط‌مشی‌ها داشته باشید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها برای تبلیغ‌کنندگان مهم است تا درک خود را از اجرای سیاست‌ها بهبود بخشند و استراتژی‌های تبلیغاتی خود را برای بازگشت سرمایه (ROI) بهتر بهینه کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی موسس Web Sprout، یک آژانس بازاریابی ورودی است. او قبلاً ویرایشگر PPC برای سرزمین موتورهای جستجو (از سال 2022 تا 2023) بود که جستجوی پولی، اجتماعی پولی، Google Analytics و موارد دیگر را پوشش می داد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.