Google اطلاعات حمل و نقل و بازگشت را در نتایج جستجو نشان می دهد

گوگل نوشت، گوگل نمایش اطلاعات ارسال و برگشت را در نتایج متنی جستجوی گوگل برای سایت‌های تجاری گسترش داد و در عین حال گزارش‌های جدیدی را به کنسول جستجو اضافه کرد تا داده‌های ساختاریافته مربوط به این ویژگی‌های تجارت الکترونیک را نظارت و اصلاح کند.

چندین ماه پیش، شاهد بودیم که گوگل اطلاعات مربوط به بازگشت و ارسال را در قطعات نتایج جستجو نشان می‌دهد. اکنون گوگل می گوید این ویژگی برای نمایش جزئیات بیشتر گسترش یافته است.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از Google آمده است که در آن Google نه تنها می تواند قیمت محصول را نشان دهد، بلکه اطلاعات ارسال و بازگشت را نیز نشان می دهد:

اطلاعات حمل و نقل و برگشت 800x354

گوگل گفت این در جستجوی گوگل در ایالات متحده با پشتیبانی از کشورهای بیشتری به زودی در دسترس است.

چگونه می توانم این قطعه ها را دریافت کنم. گوگل گفت برای نشان دادن اطلاعات ارسال و بازگشت در نتایج جستجوی محصول در جستجوی Google، باید اطلاعات را با استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته اضافه کنید. اگر قبلاً اطلاعات محصول خود را در Merchant Center به Google ارسال کرده باشید، Google از اطلاعات ارسال و برگرداندن شما از Google Merchant Center نیز استفاده خواهد کرد. بنابراین یا از نشانه گذاری داده های ساخت یافته استفاده کنید یا اطلاعات را از طریق Google Merchant Center ارسال کنید.

گزارش های کنسول جستجو همچنین، Google گزارش‌های کنسول جستجو را برای نظارت و اصلاح داده‌های ساختاریافته مورد نیاز برای فعال کردن این نمایش جزئیات بازگشت و ارسال راه‌اندازی کرد. Google گفت: «اگر محصولات شما اطلاعات حمل و نقل و برگشت را ندارند یا اطلاعات ارسال و بازگشت اشتباه اضافه شده است، هشدارهایی را در گزارش فهرست‌های تجاری و از طریق اعلان‌های ایمیل دریافت خواهید کرد.»

کنسول جستجوی فهرست های تجاری 800x574

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر محصولاتی را می فروشید، جزئیات حمل و نقل و بازگشت را به قطعه خود اضافه می کنید، علاوه بر این، قیمت محصول، نظرات و سایر نتایج غنی نه تنها می تواند به شما کمک کند تا توجه و دیده شدن قطعه های خود را در جستجوی Google جلب کنید، بلکه ممکن است بر نرخ کلیک شما نیز تأثیر بگذارد. از جستجوی گوگل

اگر خط‌مشی‌های برجسته‌ای برای حمل و نقل و بازگشت دارید، ممکن است بخواهید آن را از طریق Google Merchant Center و داده‌های ساختاریافته برجسته کنید تا در جستجوی Google قابل مشاهده باشد.