Google خرید رسانه را با ادغام پیشنهادهای بی‌درنگ گسترش می‌دهد

برای افزایش کارایی خرید رسانه، Google Ads قصد دارد حراج‌های مناقصه بی‌درنگ برای برنامه‌ها را اتخاذ کند و از 31 اکتبر 2023 به تماس‌های متعدد در میانجی‌گری پاسخ ندهد. Google Ads دیگر با روش رسیدگی به درخواست‌های چندگانه درگیر نخواهد شد یا در آن شرکت نخواهد کرد. همان نمایش تبلیغات در فرآیند میانجیگری.

چگونه کار می کند. قبل از این تاریخ، Google Ads برای برخی درخواست‌های چند تماسی، از خرید آبشار دور می‌شود. انتظار می‌رود که تغییر به مناقصه بی‌درنگ به تبلیغ‌کنندگان این امکان را بدهد که موجودی برنامه‌های با قیمت بهینه را به‌طور کارآمدتر بیابند و رقابت را در حراج بلادرنگ تقویت کنند.

ادغام های شخص ثالث Google Ads و Display & Video 360 در حال گسترش ادغام پیشنهادهای بی‌درنگ خود با پلتفرم‌های کسب درآمد از برنامه‌های شخص ثالث هستند. این ادغام ها در حال انتقال به نسخه بتا باز هستند و برای همه توسعه دهندگان برنامه با استفاده از پلت فرم های درآمدزایی AppLovin (Max)، Chartboost Mediation، Digital Turbine FairBid و Unity LevelPlay قابل دسترسی خواهند بود.

پیاده سازی ها هیچ تغییری در کمپین ها لازم نیست تا تبلیغ کنندگان بتوانند از مزایای این برنامه بهره مند شوند. در هفته آینده، گزینه فعال کردن مناقصه Google در دسترس همه برنامه‌نویسان برنامه‌ها با استفاده از پلتفرم‌های کسب درآمد شخص ثالث قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان برنامه همچنین می‌توانند از طریق ادغام مناقصه بی‌درنگ با پیشنهادات ناشر AdMob و Ad Manager به تقاضای Google دسترسی داشته باشند.

تو عمیق تر می‌توانید درباره ادغام‌های جدید در وبلاگ Google Ads & Commerce بخوانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. انتقال به مزایده‌های پیشنهادی بی‌درنگ برای برنامه‌ها و توقف پاسخگویی به تماس‌های متعدد در میانجی‌گری، فرآیند خرید رسانه را ساده‌تر می‌کند، رقابت را افزایش می‌دهد و تضمین می‌کند که آگهی‌دهندگان موجودی برنامه‌ها را با بهترین قیمت پیدا می‌کنند.