Joyned ، که قبلاً به Gamitee معروف بود ، چهارشنبه اعلام کرد که 4 میلیون دلار بودجه برای ادامه توسعه پلت فرم تجارت الکترونیکی خود که تجار را در صندلی مشارکت اجتماعی راننده قرار می دهد ، جمع آوری کرد.
جاناتان آبراهام ، مدیرعامل توضیح داد که Gamitee در زبان عبری به معنای “پیوستن” است ، اما شرکت SaaS در اورشلیم تصمیم گرفت آن را “شادی” بنویسد زیرا هدف آن “جرقه شادی در تجربیات مشتریان خود است”.
آرتور استارک ، رئیس سابق Bed Bath & Beyond ، یائر گلدفینگر ، بنیانگذار Dotomi و ICQ و رافائل اشکنازی ، مدیرعامل و رئیس اجرایی هارد راک دیجیتال ، در این دور رهبری می کنند.
آبراهام گفت: “آرتور یک افسانه در خرده فروشی است و در بازار ایالات متحده به ما کمک زیادی می کند.” “یاری اولین کسی بود که یک برنامه پیام رسانی ساخت و با رافائل ما به بازار ایالات متحده نفوذ کرده و مارک خود را در آنجا خواهیم ساخت.”
آبراهام گفت ، جوند به جای کمک به شرکت های تجارت الکترونیک برای انجام بهتر تبلیغات در رسانه های اجتماعی ، به خرده فروشان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تکیه بر بسترهای رسانه های اجتماعی ، از طریق وب سایت خود تجربه خرید مشترک را ارائه دهند. اکنون خریداران می توانند در یک سایت خرده فروشی بمانند و دوستان خود را برای بررسی محصولات با کلیک یک دکمه بیاورند.
جالب اینجاست که ابراهیم چهار سال پیش هنگام برنامه ریزی عروسی خود ایده این شرکت را مطرح کرد. او مجبور شد کت و شلواری را برای پوشیدن انتخاب کند و پس از تعیین اعضای خانواده برای کمک ، زندگی او مملو از گزینه های کت و شلوار شد و کامپیوتر او صدها زبانه باز داشت. در آن زمان بود که او ایده مرور مشترک را پیدا کرد و توسعه شرکت را با بنیانگذار مایکل لوینسون آغاز کرد.
اگرچه مرور همزمان یک مفهوم جدید نیست-ابراهیم گفت Netscape ، گوگل و زوم همه تلاش کرده یا کاری مشابه برای ایجاد همکاری در وب انجام داده اند-جونید کار خاصی را انجام می دهد.
با استفاده از فناوری شرکت ، یک تاجر می تواند مقداری جاوا اسکریپت را به وب سایت خود تزریق کند ، که در اصل افزونه و بازی Shopify و سایر وب سایت ها است و دکمه “shop with me” را در وب سایت قرار می دهد که در آن خریدار می تواند دوستان خود را به سبد خرید مشترک ، صفحه خلق و خوی و صحبت با تجار.
وی افزود: “اساس لذت این است که تاجران را قادر سازم تا تجربه خرید خود را داشته باشند و مردم بتوانند با هم خرید کنند.” “جونید بخش اجتماعی را در خرید آنلاین قرار می دهد و فاصله بین آنلاین و آفلاین را کم می کند.”
با استفاده از Joyned ، خرده فروشان می توانند هزینه های جذب مشتری را کاهش داده ، نرخ تبدیل را بهینه کرده و وفاداری ایجاد کنند. به گفته ابراهیم ، به طور متوسط ، خرده فروشان می توانند انتظار داشته باشند که فروش کلی بین 6 تا 15 درصد پس از دعوت کاربران به آنها بپیوندد ، در حالی که میزان نگهداری تا 250 درصد و افزایش ترافیک را تا 40 درصد تجربه می کنند.
سرمایه جدید پایه و اساس توسعه گسترده جوند در ایالات متحده را ایجاد می کند ، جایی که این شرکت در حال حاضر تحت تأثیر قرار دارد. این شرکت می خواهد تیم بازاریابی خود را در فلوریدا تقویت کند و عملکردهای فروش و پشتیبانی را نیز اضافه کند.
آبراهام گفت ، در سال گذشته ، این شرکت پلتفرم خود را راه اندازی کرد و شاهد رشد سریع فروش ، نزدیک به 500،000 دلار بود و قصد دارد فروش آن به 1 میلیون دلار برسد.
با نگاهی به آینده ، جوند به دنبال سری A خواهد بود زیرا سه یا چهار مارک اصلی در ایالات متحده بسته می شود تا استفاده از این پلت فرم را آغاز کند.
آبراهام افزود: “امروزه بازاریابی رسانه های اجتماعی باعث ایجاد شرکت های بزرگ شده است ، اما تجار به آن وابسته هستند.” “به جای داشتن یک جعبه سیاه مشارکت ، ما یک چشم انداز جدید را ارائه می دهیم که به تجار این توانایی را می دهد که وارد جعبه سیاه شوند و این یک مزیت رقابتی بزرگ به آنها می دهد.”