Cox Automotive وارد تجارت چرخه عمر باتری خودروهای برقی می شود.
این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد Spires New Technologies (SNT) مستقر در اوکلاهما سیتی را خریداری کرده است ، مشاغلی که خدمات تعمیر ، بازسازی ، بازسازی و استفاده مجدد از بسته های باتری EV را ارائه می دهد.
این دو شرکت شرایط این قرارداد را فاش نکردند. کاکس گفت که این خرید به آن کمک می کند تا خدمات سرویس باتری خود را مشخص کند ، به ویژه اینکه “وسایل نقلیه الکتریکی در مرکز توجه قرار می گیرند.” وی افزود که مشخصات خودروهای برقی نسبت به خودروهای موتور احتراق داخلی متفاوت است و بیشتر آن مربوط به باتری است. پشتیبانی از باتری EV بسیار مهم است زیرا بسته باتری می تواند تا 40 of از هزینه خودرو را شامل شود.
حتی با افزایش سرمایه گذاری فدرال در خودروهای برقی ، و افزایش تعداد خودروسازان برای ایجاد مشاغل الکتریکی خود ، تردید عمومی همچنان پابرجاست. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کاکس ، از هر 10 نفری که قصد خرید EV ندارند ، هشت نفر از آنها درباره ارزش باتری و عمر مفید آن شک دارند.
این تنها تلاش Cox در مدیریت باتری EV نیست. این شرکت همچنین یک ابزار تشخیص سلامت باتری با SNT ایجاد می کند که از پلتفرم نرم افزاری Spiers ، Alfred استفاده می کند. کاکس گفت که از ابزار تشخیصی برای افزایش اعتماد به نفس در خودروهای برقی استفاده می کند و آن را به روشی شبیه می کند که Kelley Blue Book شفافیت بیشتری در مورد وضعیت وسایل نقلیه ICE برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.
این خرید همچنین به کاکس سهمی در مشاغل بازسازی باتری می دهد. اسپایرز یکی از معدود شرکت هایی است که به باتری های EV “عمر دوم” بعد از اینکه دیگر در خودرو مناسب نیستند ، تخصص می دهد. این شرکت در مصاحبه ای با TechCrunch در اوایل سال جاری گفت: حدود 80 تا 90 درصد از باتری هایی که SNT دریافت می کند از OEM ها و بقیه از دستگاه های جدا کننده خودرو است. این یک بخش تجاری است که احتمالاً تنها با افزایش تعداد خودروهای برقی از جاده ها رشد می کند ، بنابراین این معامله به احتمال زیاد سهم کاکس را در اهداف پایان عمر نیز خواهد داشت.