Chalo، استارتآپی که سفرهای اتوبوس را در هند دیجیتالی میکند و اخیراً 40 میلیون دلار در یک دور مالی جمعآوری کرده است، جمعآوری اتوبوسهای رفت و آمد اداری مبتنی بر برنامه آمازون، Shuttl را در یک معامله کاملا نقدی خریداری کرده است.
Mohit Dubey بنیانگذار و مدیر اجرایی Chalo گفت که خرید Shuttl که هزاران اتوبوس را با هدف کار حرفهای اداره میکند، به حضور استارتاپ او در بسیاری از نقاط کشور از جمله شهرهای مترو کمک میکند و همچنین تلاشهای دو شرکت را برای توسعه خارج از کشور افزایش میدهد.
شاتل و چالو، اینها شرکت هایی هستند که در موقعیت تبدیل شدن به بزرگترین شرکت های حمل و نقل در جهان هستند. ای کاش همهگیری اتفاق نمیافتاد، اما این امکان را به دو شرکت با تمرکز مشابه داده است.» او در مصاحبهای با TechCrunch گفت.
دوبی از افشای شرایط مالی قرارداد خودداری کرد، اما گفت که آمیت سینگ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Shuttl موافقت کرده است که به سفر خود ادامه دهد. او گفت که چالو به استفاده از برند Shuttl ادامه خواهد داد.
ما شروع کردیم تا درد را از مسافران روزانه دور کنیم. در این فرآیند، ما یک دسته بندی ساختیم و دیگران را از نقاط مختلف جهان برای انجام همین کار الهام بخشیدیم. برای ما لحظه ای تلخ و شیرین است. ما معتقدیم که تیم و میراث Shuttl به همان اندازه در مجموعه جدید پیشرفت خواهند کرد.»
بر اساس پلتفرم اطلاعاتی Tracxn، شاتل در یک سری دورهای مالی بیش از 97 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این استارت آپ آمازون، اینترنت تایمز، سکویا کپیتال هند، شرکای لایت اسپید ونچر و تویوتا را از جمله حامیان خود می داند.
این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای دنبال کردن…