BrightHire 20.5 میلیون دلار سری B برای برنامه مصاحبه شغلی مبتنی بر Zoom-TechCrunch کسب می کند

BrightHire ، استارتاپی که می خواهد نحوه استخدام افراد در سازمان ها را دگرگون کند ، امروز سرمایه گذاری 20.5 میلیون دلاری سری B را به رهبری 01 Advisors با مشارکت Index Ventures و Zoom Apps Fund اعلام کرد.

این واقعیت که Zoom Apps Fund درگیر است تصادفی نیست ، زیرا این شرکت بر اساس اطلاعات از مصاحبه Zoom و استفاده از داده ها برای تصمیم گیری در مورد استخدام است. بن سسر ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت می گوید در حالی که اکثر تصمیمات تجاری مبتنی بر داده است ، تصمیمات استخدام یک استثناء آشکار با بسیاری از احساسات و احساسات روده ای است. او امیدوار است که آن را تغییر دهد.

“هدف ما تغییر شیوه ساخت تیم ها است. در تجارت ، انتظار می رود که هرگونه تصمیم مهم بر اساس داده های سخت و تجزیه و تحلیل دقیق باشد. و در استخدام که شاید مهمترین کاری است که یک شرکت برای آینده خود انجام می دهد ، تصمیمات تا حد زیادی بر اساس احساسات و خاطرات و خاطرات روده گرفته می شود. “سیسر به من گفت.

او گفت که اکثر شرکت ها در مورد نحوه استخدام خود بسیار هماهنگ نیستند و BrightHire نظم و ترتیب را برای تمرین استخدام ایجاد می کند و به این ترتیب تجربه را برای همه افراد درگیر بهبود می بخشد.

شرکت هر مصاحبه ای را که در Zoom انجام می شود ، ضبط و رونویسی می کند و مصاحبه کننده را قادر می سازد تنها بر روی نامزد متمرکز شود و نه بر روی یادداشت برداری یا کارهای دیگر. علاوه بر این ، در طول مصاحبه ، نرم افزار سوالات مهمی را برای پرسیدن از نامزد ارائه می دهد ، که به اطمینان از انجام هر مصاحبه به شیوه ای ثابت کمک می کند.

پس از هر مصاحبه ، نرم افزار نکات برجسته و بینش هایی را نشان می دهد که به شرکت ها کمک می کند تا کارمندان جدید را استخدام کنند و در نهایت به طور مداوم به طور کلی استخدام را بهبود بخشد.

دیک کاستولو ، که شریک مدیریت سرمایه گذار اصلی 01A است ، می گوید یکی از دلایلی که او از کاری که BrightHire انجام می داد خوشش آمد ، این بود که او تشخیص داد که آنها در حال حل یک مشکل استخدامی اساسی بودند که او در زمان مدیریت توییتر از سال 2009 تا 2015 در یک دوره داشت. از رشد شدید

او گفت: “یکی از مواردی که ما در توییتر به آن توجه کردیم این بود که این همه جانبداری ناخودآگاه یا غیر عمدی در فرایند مصاحبه یا حتی در مراحل تبلیغات وجود داشت.” این امر آنها را وادار به تلاش برای یافتن راهی مبتنی بر داده برای تصمیم گیری بهتر کرد ، کاری که انجام آن با ابزاری مانند BrightHire بسیار آسان تر است. وی گفت: “این می توانست بسیاری از مسائل ما را در مورد ذهنیت و سوگیری ناخودآگاه حل کند.”

در طول همه گیری زمانی که بسیاری از مشاغل در حال تغییر در اینترنت بودند ، ایده مصاحبه از طریق Zoom بسیار عادی تر از آنچه که در زمان راه اندازی این شرکت در سال 2019 می شد ، عادی شد.

وی گفت: “شش ماه یا هفت ماه قبل از همه گیری ، فقط بر اساس مشکل ، استخدام بسیار مهم بود که به شیوه های اساسی حل نشود ، اما در نهایت سال 2020 به دلیل همه گیری سال بسیار جالبی بود و در نهایت مجموعه ای از سیسر گفت ، تغییراتی که شتاب بزرگی برای تجارت ما ایجاد کرده است.

با رشد شرکت ، سسر می گوید از این محصول برای ایجاد تنوع در استخدام در سازمان خود استفاده می کند ، اما این تنها یک ابزار در زرادخانه است. وی گفت: “ما تنوع را در استخدام حل نمی کنیم ، اما آنچه محصول ما انجام می دهد ایجاد یک روند عادلانه تر است.”

او می افزاید: “اگر داوطلبان را به طور ناسازگار ارزیابی می کنید ، چگونه می توانید مراحل تأیید را طی کنید […]؟ اگر ما هیچ مبنایی یا مبنایی برای تصمیمات خود نداریم که می توانیم از آن عقب بمانیم یا خود را در قبال آن مسئول بدانیم. در غیر این صورت ، این به معنای واقعی کلمه حافظه ذهنی و احساسات ما است ، که واقعاً کار سختی است. “