Anima ، یک ابزار بدون کد که طرح ها را به کد تبدیل می کند ، سری A-TechCrunch را 10 میلیون دلار جمع آوری می کند

Anima ، پلتفرم تحت حمایت YC که طرح ها را به کد تبدیل می کند ، امروز بسته شدن 10 میلیون دلار تامین مالی سری A را اعلام کرد. این دور توسط MizMaa Ventures با مشارکت INcapital و Hetz Ventures رهبری شد.

مدتی است که ما آنیما را دنبال می کنیم که تا سال گذشته بوت استرپ شده بود.

این استارتاپ در حال حاضر چندین عنصر پرطرفدار را فهرست بندی می کند ، از جمله رویکرد توزیع از پایین به بالا و محبوبیت کد کم/بدون کد.

در اینجا نحوه کار است.

اکثر توسعه دهندگان زمان زیادی را صرف تبدیل عناصر طراحی به کد می کنند. متأسفانه ، این بخش از کار آنها به اندازه نوشتن کدی که باعث می شود برنامه ، وب سایت ، پلت فرم و غیره کار کند هیجان انگیز نیست.

با Anima ، طراحان می توانند عنصر یا طرح خود را از Figma بارگذاری کنند و به طور خودکار با پشتیبانی از React ، Vue.js ، HTML ، CSS و Sass به کد با کیفیت بالا تبدیل می شود. طراحان همچنین می توانند نمونه های اولیه کارهای خود را درست در Anima ایجاد کنند ، به طوری که سیستم نه تنها ظاهر ایستا چیزی را که چگونه جریان می یابد ، بلکه نحوه احساس جریان را نیز پردازش کند.

بنیانگذاران Avishay و Michal Cohen و Or Arbel (نامی که ممکن است از روزهای شکوه یو تشخیص دهید!) دیدگاه روشنی در مورد نحوه استفاده از بودجه دارند. آنها در کنار سه برابر شدن حجم تیم ، قصد دارند با پلتفرم هایی مانند Figma ، Sketch و غیره و Github ادغام کنند تا خود Anima بتواند به طور م ofثر از راه دور شود و به طراحان و توسعه دهندگان اجازه دهد این عناصر را در پلتفرم هایی که در آن قرار دارند قرار دهند. در حال حاضر زندگی می کند

مطالب جدید  از قفسم بیرون آمدم ، و من خوب کار می کردم. خلاصه روزانه دوشنبه

از نظر توزیع ، Anima بیشترین استفاده را از روش پایین به بالا دارد. هر طراح می تواند به صورت رایگان برای استفاده از Anima ثبت نام کند و در حال حاضر بیش از 600،000 کاربر در این پلت فرم ثبت نام کرده اند. این در مقایسه با تقریباً 300000 کاربر در اکتبر 2020 است. Avishay Cohen تصریح کرد که کاربران فعال نیز در حال افزایش هستند ، زیرا 80،000 کاربر فعال ماهانه در این پلت فرم در حال حاضر در مقایسه با 10،000 یک سال قبل وجود دارد.

کوهن ها در ادامه توضیح دادند که بیش از 5 درصد از کاربران رایگان به کاربران پولی تبدیل می شوند و 15 درصد از حساب های پرداختی در یک تا دو ماه اول از تبدیل شدن به یک کاربر پولی به صورت ارگانیک به تیم تبدیل می شود. این استارتاپ در حال حاضر درخواست هایی برای حساب های سازمانی دریافت می کند ، که بنیانگذاران آن را به عنوان مرحله بعدی تجارت در پشت این بودجه جدید توصیف می کنند.

آربل به TechCrunch گفت که بزرگترین چالش در این مدت استخدام در دنیایی دور افتاده بوده است و پاسخ آن برای آنیما ، بررسی استعدادها در مقیاس جهانی بوده است. کوهنز افزود که با افزایش مقیاس پذیری ، افزایش تیم از چهار نفر به 30 نفر در سال و ادامه استخدام ، حفظ و تقویت فرهنگ شرکت چالش برانگیز است.

خبر 30pp