5 دلیل ممکن است نمایه کسب و کار Google شما به حالت تعلیق درآید

نمایه کسب و کار Google یک کانال بازاریابی موثر برای مشاغل محلی است که به صورت حضوری با مشتریان ملاقات می کنند.

اما هنگامی که یک کسب و کار محلی را اداره می کنید، یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای کسب و کار شما بیفتد تعلیق نمایه کسب و کار Google شما است.

اطلاعیه تعلیق پوند

هنگامی که یک نمایه کسب و کار Google به حالت تعلیق در می‌آید، یا به طور کامل از Google ناپدید می‌شود (که اغلب چنین است) یا برای مالک یا مدیر نمایه غیرقابل دسترسی می‌شود. هیچ کدام خبر خوبی نیست.

برای بسیاری از صاحبان مشاغل، این ویرانگر است. (بسیاری از مشتریان من به من گفته اند که اگر نتوانند نمایه های تجاری خود را بازگردانند، باید کسب و کار خود را ببندند.)

از آنجایی که Google معمولاً دلیل تعلیق را فاش نمی‌کند، می‌تواند برای صاحبان کسب‌وکار ناامیدکننده باشد زیرا آنها در تلاش برای رفع تخلف و بازگرداندن نمایه خود هستند.

چرا نمایه های کسب و کار Google به حالت تعلیق در می آیند؟

وقتی نمایه کسب‌وکار شما به حالت تعلیق در می‌آید، اولین قدم این است که دستورالعمل‌های ارائه کسب‌وکارتان در Google را به‌طور کامل بخوانید.

در بسیاری از موارد، می توانید بفهمید که چه قانونی را نقض کرده اید.

اما برخی از قوانین «نوشته نشده» می‌توانند باعث تعلیق پروفایل شوند، که همه چیز را پیچیده‌تر می‌کند.

تعیین اینکه چه چیزی باعث تعلیق شما شده است تقریباً مانند کارآگاه بودن است.

بیایید کلاه های کارآگاهی خود را به سر بگذاریم و در مورد پنج دلیل متداول تعلیق نمایه های کسب و کار Google صحبت کنیم.

1. رسیدگی به تخلفات

Google قوانین گسترده ای در مورد انواع آدرس های واجد شرایط برای نمایه های کسب و کار Google دارد.

برخی از دستورالعمل های نقض شده شامل استفاده از:

  • آدرس صندوق پستی
  • آدرس جعبه یو پی اس
  • آدرس یک دفتر مجازی یا یک فضای کار مشترک.

هیچ یک از این نوع آدرس ها مجاز نیستند.

تنها استثنای نادر یک آدرس فضای کار مشترک است، با توجه به اینکه معیارهای زیر را دارید:

  • شما یک دفتر اختصاصی اجاره می دهید.
  • محل دارای تابلوهای ثابت است.
  • می توانید مشتریان را در مکان خود ببینید.
  • پرسنل دفتر در ساعات اداری می باشد. (یا شما یا کارمندانتان باید آنجا باشید. و نه، کارکنان همکار کارمندان شما نیستند، بنابراین به حساب نمی آیند!)

همانطور که در مثال زیر می بینید، آدرس فضای کار مشترک – و حتی شماره های مجموعه همپوشانی – توسط چندین کسب و کار برای نمایه های کسب و کار Google استفاده می شود.

پوند در فضای کار مشترک

یکی دیگر از موارد نقض آدرس، نمایش آدرس خانه شما در نمایه کسب و کار Google شما است، زمانی که علامت دائمی در خانه خود ندارید و مشتریانی را در آنجا نمی بینید.

اگر یک کسب و کار در منطقه خدماتی (SAB) دارید و کسب و کار خود را خارج از خانه خود اداره می کنید اما به آنجا بروید مشتریان شما برای انجام کار، شما مجاز به نمایش آدرس خود در GBP خود نیستید.

نگاهی گذرا به گوگل مپ نشان می دهد که این شرکت محوطه سازی در حال نقض قانون است.

وقتی آدرس شرکت را در Maps جستجو می‌کنید، می‌توانید عکسی از محل سکونت صاحب کسب‌وکار را ببینید. نمایه دیگری که منتظر تعلیق است.

آدرس خانه در پوند

برخی از کسب و کارها ممکن است برای مدتی با نقض دستورالعمل های آدرس کنار بیایند، اما در نهایت به آنها خواهد رسید.

2. ایجاد تغییرات در پروفایل شما

ویرایش اطلاعات اصلی در GBP (یعنی نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن یا دسته‌های تجاری) می‌تواند باعث تعلیق شود.

اگر این قسمت‌های کلیدی ویرایش شوند، ممکن است Google آن را مشکوک بداند.

به هر حال، هر چند وقت یک بار یک کسب و کار نام خود را تغییر می دهد؟ آدرسشون؟ شماره تلفن آنها؟ نوع تجارت آنها چیست؟

پاسخ: نه خیلی وقت ها.

بنابراین قبل از تغییر هر یک از زمینه‌های اصلی در نمایه کسب‌وکارتان طولانی و سخت فکر کنید. ممکن است ناخواسته باعث تعلیق شوید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. نام تجاری خود را با کلمات کلیدی پر کنید

آیا به افزودن کلمات اضافی به نام شرکت خود فکر می کنید – مانند نام شهر یا کلمات کلیدی؟ ایده ی خوبی نیست. (بله تو ممکن است رتبه بالاتری دارد، اما وقتی نمایه شما به حالت تعلیق در می‌آید، اصلاً رتبه‌بندی نمی‌شود.)

در مثال زیر، مشاور املاک به عنوان یک “پزشک” در نظر گرفته می شود و فقط باید از نام و نام خانوادگی خود به عنوان نام تجاری خود استفاده کند – بدون هیچ کلمه دیگری.

همانطور که می بینید، او نام کسب و کار خود را با کلمات کلیدی با “ملک” و “نماینده املاک” پر کرده است. (ملاک ها از جمله متخلفان بزرگ دستورالعمل های نام تجاری هستند.)

GBP پر از کلمات کلیدی

منافع کوتاه مدتی که ممکن است از پر کردن نام کسب و کارتان با کلمات کلیدی به دست آورید، ارزش این را ندارند که نمایه کسب و کار Google شما به حالت تعلیق درآید.

4. دو کسب و کار که آدرس یا شماره تلفن یکسانی دارند

معمولاً گوگل دوست ندارد که دو کسب و کار آدرس یا شماره تلفن یکسانی را به اشتراک بگذارند. (همان استثناء آدرس در ساختمان های اداری، مراکز خرید، نمایندگی های خودرو با خدمات مجزا/تعمیرات خودرو و غیره خواهد بود.)

این قانون در درجه اول از موارد زیر جلوگیری می کند:

  • مشاغل خانگی از ایجاد چندین نمایه کسب و کار در آدرس منزل خود.
  • یک کسب و کار واحد از ایجاد بیش از یک کسب و کار در یک مکان/آدرس.

نمونه‌ای از آن اخیراً در انجمن راهنمای نمایه کسب‌وکار Google مشاهده شد. یک منظره‌ساز یک GBP برای تجارت محوطه‌سازی خود راه‌اندازی کرده بود که از خانه‌اش اداره می‌کرد.

او سپس نمایه کسب‌وکار Google دیگری را برای کسب‌وکار «جدیدی» که راه‌اندازی کرد – یک کسب‌وکار سودآور- راه‌اندازی کرد. (اما آیا خاکریزی بخشی از محوطه سازی نیست؟)

او نمی‌توانست بفهمد چرا نمایه تجاری جدید چمن‌ساز به حالت تعلیق درآمد.

برای من – و بدیهی است برای گوگل – واضح بود که این مرد سعی می‌کرد سیستم را با ایجاد دو پوند در یک آدرس برای کسب رتبه‌های بالاتر بازی کند.

کاری که او باید انجام می‌داد این بود که «تامین‌کننده خاک» را به عنوان دسته‌ای به نمایه تجاری محوطه‌سازی موجود خود اضافه کرد.

Google نمی‌خواهد افراد برای کسب رتبه‌های بالاتر، نمایه‌های تجاری بیشتری راه‌اندازی کنند.

5. شخصی تخلفات شما را به گوگل گزارش داد

یکی دیگر از راه‌های تعلیق نمایه کسب‌وکار شما این است که فردی تخلفات شما را مستقیماً به Google گزارش دهد.

آیا تا به حال به پیوند “پیشنهاد ویرایش” در نمایه های کسب و کار Google توجه کرده اید؟

اگر فهرست GBP شما دستورالعمل ها را نقض می کند، تنها کاری که باید انجام دهد این است که یک ویرایش پیشنهادی برای رفع تخلف شما انجام دهد و این می تواند باعث تعلیق نمایه شما شود.

پیشنهاد یک ویرایش

آن را مانند یک نوع برنامه “نگهبان محله” در نظر بگیرید. این گزینه به صادق نگه داشتن همه افراد در پلتفرم کمک می کند.

همچنین می توان از فرم جبران خسارت برای گزارش تخلفات GBP استفاده کرد.

فرم شکایت جبران خسارت کسب و کار

آیا دلایل دیگری برای تعلیق نمایه شما وجود دارد؟

احتمالاً ده‌ها دلیل وجود دارد که چرا Google می‌تواند نمایه شما را به حالت تعلیق درآورد – که بسیاری از آنها فقط گوگل از آن مطلع است. بنابراین بهترین کار این است که دستورالعمل ها را دنبال کنید. همه آنها.

حرف من را قبول کن تعلیق فهرست نمایه کسب‌وکار – و سپس بازگرداندن آن – پیاده‌روی در پارک نیست.

در بسیاری از موارد، می تواند مشاغل را ویران کند. قاطی کردن با تلاش برای دور زدن قوانین ارزش ریسک کردن را ندارد. بنابراین قوانین را بخوانید – و از آنها پیروی کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.