گوگل به تازگی انتشار v13_1 Ads API را اعلام کرده است.
به منظور استفاده از برخی از ویژگی های v13_1، کاربران باید کتابخانه های مشتری و کد مشتری خود را به روز کنند. هیچ تغییری در این نسخه وجود ندارد.
چه خبر. نکات مهم انتشار به شرح زیر است:
- اکنون میتوان شبیهسازیهای پیشنهادی را در سطح کمپین برای حداکثر عملکرد از طریق campaign_simulation بدست آورد.
- چندین نوع توصیه مرتبط با کمپینهای خرید اضافه شده است، از جمله پیشنهادهایی برای انتقال به حداکثر عملکرد و رفع تعلیق حساب Merchant Center.
- Google Ads اکنون از طرح های ارزش تبدیل SKAdNetwork برای کمپین های برنامه iOS پشتیبانی می کند. اطلاعات مربوط به راه اندازی طرحواره ها و بهترین روش ها برای کمپین های iOS را می توانید در اینجا بیابید.
- LeadFormField.has_location_answer اضافه شده است تا مشخص کند آیا مکان دارایی های مکان در سطح کمپین یا مشتری باید با فرم سرنخ نمایش داده شود.
- (ویژگی مجاز) کمپینهای Performance Max اکنون دارای یک نوع فهرست VEHICLES در قسمت Campaign.listing_type جدید هستند که جایگزین ShoppingSetting.use_vehicles_inventory میشود که برای کمپینهای خرید هوشمند تعیین میشود.
تو عمیق تر درباره این تغییر در وبلاگ برنامهنویس Google Ads بیشتر بدانید.
چرا ما اهمیت می دهیم. API v13_1 ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را معرفی می کند که می تواند مدیریت و عملکرد کمپین را بهبود بخشد. این بهروزرسانی شامل انواع توصیههای جدید برای کمپینهای خرید، پشتیبانی از طرحوارههای ارزش تبدیل SKAdNetwork در کمپینهای برنامه iOS و عملکردهای اضافی در کمپینهای Performance Max است.
زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو