گوگل موضوعات مرتبط را در نتایج جستجوی دسکتاپ فیلتر می کند

گوگل اکنون ویژگی فیلتر جستجوی موضوعات مرتبط را در نتایج جستجوی دسکتاپ ارائه می کند. این اولین بار در دسامبر گذشته در جستجوی تلفن همراه راه اندازی شد و اکنون، گوگل آن را به طور کامل به جستجوی دسکتاپ می آورد.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از منوی فیلتر جدید در مقایسه با نسخه قدیمی است.

نسخه قدیمی:

فیلترهای نوار جستجوی Google قدیمی 800x156

نسخه جدید:

فیلترهای نوار جستجوی Google 800x304 جدید

وقتی روی این فیلترهای موضوعی مرتبط با «کاوش در موضوع» فیلتر می‌کنید، در اینجا به نظر می‌رسد:

فیلترهای نوار جستجوی Google New Trigger 800x357

در اینجا نحوه راه اندازی نسخه موبایل در دسامبر 2022 آمده است:

منوی Google Mobile Explore

آنچه گوگل گفت گوگل این خبر را در توییتر، گفت: “دسامبر گذشته، ما کاوش موضوعات مرتبط با جستجوی شما را در تلفن همراه آسانتر کردیم. اکنون این برای همه کاربران دسکتاپ که به زبان انگلیسی در ایالات متحده جستجو می کنند در دسترس است. موضوعات مرتبط در کنار فیلترها در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند.

گوگل همچنین در پست قدیمی خود در این مورد اضافه کرد: «هم موضوعات و هم فیلترها به ترتیبی نشان داده می‌شوند که سیستم‌های ما به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند که برای درخواست خاص شما مفیدتر است. اگر فیلتر خاصی را که می‌خواهید نمی‌بینید، می‌توانید با استفاده از گزینه «همه فیلترها» که در انتهای ردیف موجود است، موارد بیشتری را پیدا کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل دائما در حال تطبیق و آزمایش رابط های جدید است. چه SGE جدید باشد و چه این تغییرات کوچکتر، از جمله دیدگاه ها، در مورد این تصویر و موارد دیگر. در اینجا یک تغییر جدید در رابط Google وجود دارد که ممکن است بر آنچه افراد در نتایج جستجوی دسکتاپ می‌بینند و روی آن کلیک می‌کنند، تأثیر بگذارد.