گوگل به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل ۲۰۲۳ را منتشر می‌کند

گوگل به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرده است. این فراتر از به‌روزرسانی‌های بررسی‌های محصول قبلی خود است تا بررسی‌های تقریباً هر موضوع قابل بررسی را ارزیابی کند، از جمله:

  • خدمات و مشاغل.
  • مقاصد.
  • رسانه (به عنوان مثال، بازی، فیلم).

اعلامیه. این به روز رسانی در توییتر اعلام شد:

Google همچنین داشبورد وضعیت جستجوی خود را در ساعت 9:08 PDT با این موارد به‌روزرسانی کرد: «به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرد که اکنون بررسی‌های مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش می‌دهد. درباره نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا بیشتر بیاموزید.”

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما هر نوع محتوای نقدی را منتشر می کند، این به روز رسانی مهمی برای تماشا خواهد بود. رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ترافیک ارگانیک شما بهبود می یابد، کاهش می یابد یا ثابت می ماند.

به روز رسانی بررسی محصول قبلی به نظر می‌رسد این تحولی از سری به‌روزرسانی‌های بررسی محصول Google باشد – که از سال 2021 تاکنون شش مورد از آن‌ها وجود داشته است. در اینجا جدول زمانی تمام به‌روزرسانی‌های بررسی‌های محصول قبلی Google آمده است:

در حال توسعه داستان، این داستان به زودی به روز می شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.