گزارش می‌گوید «تد لسو» و دیگر محصولات Apple TV+ ممکن است وارد فروشگاه اپل شوند

اپل استور ممکن است فراتر از محصولات فناوری گسترش یابد. از آنجایی که این شرکت به سرمایه گذاری در محتوای اصلی Apple TV+ خود ادامه می دهد، گزارش اخیر بلومبرگ نشان می دهد که اپل قصد دارد دسته بندی محصول جدیدی را برای فروشگاه آنلاین خود معرفی کند – کالایی که با برنامه های تلویزیونی محبوبش مرتبط است. این شامل کالاهای «تد کمند» است که سومین – و احتمالاً آخرین – فصل خود را تکمیل می کند.

بلومبرگ گزارش داد که افزودن احتمالی کالاهای +Apple TV در فروشگاه اپل می تواند اولین باری باشد که این شرکت این نوع محصولات را مستقیماً به مشتریان می فروشد. این نشریه اشاره کرد که اپل این پوشاک را در اوایل ماه آینده عرضه خواهد کرد و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آن کد QR را تبلیغ می‌کنند که خریداران را به مجموعه جدید هدایت می‌کند.

اپل بلافاصله برای اظهار نظر در TechCrunch در دسترس نبود.

برادران وارنر مدتی است که کالاهای «تد کمند» را از طریق فروشگاه آنلاین خود عرضه کرده است، از جمله نسخه ویژه بازی های رومیزی Monopoly و UNO که اخیراً راه اندازی شده است، همچنین مجسمه ها، لیوان ها، لوازم التحریر، توپ های فوتبال و لباس.

در ماه مارس، اپل با نایک همکاری کرد تا پوشاک رسمی “تد کمند” مانند پیراهن های AFC ریچموند، هودی، روسری و غیره را عرضه کند. طبق گفته بلومبرگ، اقلام نایک اولین مواردی هستند که در فروشگاه اپل ظاهر می شوند و قیمت آنها از 35 دلار به بالا متغیر است.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، این احتمال وجود دارد که اپل از موفقیت نمایش موفق و همچنین دیگر عناوین محبوب Apple TV+ مانند “Shrinking”، “For All Mankind” و “Mythic Quest” و سایر عناوین دیگر استفاده کند.

سریال «Severance» یکی دیگر از سریال‌های موفقی است که محصولات خاص خود را دارد. در نوامبر 2022، Apple TV+ با فروشگاه آنلاین Mando برای فروش صفحات وینیل با موسیقی متن «Severance» همکاری کرد.

سال گذشته، Disney+ یک تجربه خرید را برای تبلیغ نمایش های محبوب خود آزمایش کرد. این آزمایش به مشترکین Disney+ اجازه داد تا کالاهای انحصاری را از برندهایی مانند Star Wars، Marvel و Pixar خریداری کنند.